yulniko

Amy ✿, 20, Weiblich, Vereinigtes Königreich
twitter.com/shunoichiZuletzt gesehen: vor 10 Minuten

31846 gespielte Titel seit 30. Dez. 2011

2.075 Lieblingslieder | 11 Beiträge | 0 Playlisten | 872 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit yulniko ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Shoutbox

  • Melon-Juice

    Heeeey hon! It's been so long ♥ How are you doing? c:

    26. Aug., 21:23 Antworten
  • FrZed

    Hahaha, as if I ever learn anything.

    11. Aug., 3:04 Antworten
  • FrZed

    *aiba's hair voice* *fluttering*

    9. Aug., 0:33 Antworten
  • FrZed

    Oh no, you figured it out. I've been exposed.

    8. Jul., 5:59 Antworten
  • SmicTaguer

    kanjani gonna catch up to arashi

    8. Jul., 2:42 Antworten
  • SmicTaguer

    *amy voice* aiba's hair [2]

    8. Jul., 2:42 Antworten
  • FrZed

    *amy voice* aiba's hair

    5. Jul., 5:08 Antworten
  • SmicTaguer

    your fuckin top 2 tracks i'm cryin

    2. Jul., 16:09 Antworten
  • SmicTaguer

    you're in my neighbours congrats

    2. Jul., 16:09 Antworten
  • arsenyanarsen

    glad to see you

    26. Jun., 18:37 Antworten
  • Melon-Juice

    Ah thank you :D I will totally check out that site tomorrow in the morning :D Thanks a ton hon! You're really helping me out with all this, it's so sweet xD Thanks I will make sure to look into those shows as well I'm so exited to see them :D I love watching variety or shows that follows an artist that you really like, you get to see them off stage and all lol it's great. I agree with some shows I may watch that may have some artist featured on it and they're all just talking and I don't understand the language it's just enjoyable.

    31. Mai., 6:35 Antworten
  • Melon-Juice

    Haha yeah! I looked up some and a MILLION DIFFERENT SHOWS POPPED UP! I'm like, "WHAT IS ALL THIS?!", haha xD Alright I'll look it up and bookmark that show once I get the chance to watch it. OMG.....dat solo ;^; Lol you're right one the money! So far, I'm really liking Nino :D Haha no need to apologize, it's all good ♥ Haha I can see your love for them, I totally understand the feeling ^^ Btw do you have some links to their albums? I want to start looking into them some more.

    30. Mai., 17:07 Antworten
  • Melon-Juice

    Oh I thought you had started them already, sorry ^^; Lol I know the feeling. Okay :D I will check out their show, now I have something new to watch for a while (when it comes to groups). I love see that kind of thing, bonds between members and such, can't wait :D What's the title of the show? Haha I'll let you know for sure hon <3

    19. Mai., 21:41 Antworten
  • Melon-Juice

    OMG I FINALLY LISTED TO ALL OF THE SONGS YOU MESSAGED ME *O* I......LOVE....THEM! ! ! Haha yes, I'd say you've successfully created a new fan hon :D and your welcome hon :) did you do well on your exams?

    19. Mai., 16:48 Antworten
  • rikanyonricchan

    Thanks for your confirm! Let's be friend! /o/

    15. Mai., 7:42 Antworten
  • SmicTaguer

    yeah i also havea problem with ur cute avatar

    7. Mai., 20:40 Antworten
  • Melon-Juice

    Trust me when I get the chance to check them out, I have a feeling I'm going to really like them xD Well it's good that you sent me a lot :D ♥ I'll message you about them as soon as I am done with my exams :D Hope you do well on your exams hon, study hard ♥ I am in the same place as you, I'm nervous about my exams as well, BUT I KNOW WE'LL DO WELL ON OUR EXAMS, WE CAN DO IT! ♥ Thanks hon! I hope you pass your exams ^^

    4. Mai., 22:24 Antworten
  • Melon-Juice

    Sorry for the super late reply! I've been buried in exams and homework from college. AND OMG! You sent me so many songs ♥ I will listen to them all later tonight since I will have the time for it ^^ Haha I can see you love them, especially on tumblr, it's so cute ^-^ Haha no need to be sorry, I've been meaning to check them out for awhile now plus I needed new music to listen to anyways ♥ How are you doing?

    1. Mai., 17:41 Antworten
  • SmicTaguer

    you loved every akb song???? u ok

    1. Mai., 16:07 Antworten
  • SmicTaguer

    you loved every single suju song too, incredible

    1. Mai., 16:06 Antworten
  • Alle 872 Shouts

Über mich