x_Susannah

Susann, 23, Weiblich, AustralienZuletzt gesehen: Juni 2012

44795 gespielte Titel seit 1. Sep. 2009

3 Lieblingslieder | 0 Beiträge | 0 Playlisten | 20 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit x_Susannah ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Shoutbox

  • Dilly-Datson

    Yeah, my sister claimed the last.fm plug in was lagging our computer so made me delete it. now we have a new computer and it can handle the plug in. i agree with its greatness! Metallica would have more then that if i hadnt stopped using it for most of the year :P. KEEP SCROBBLING THAT MUSIC AND YOU'LL SOON GET WHERE I AM. its not a great achievement though, i must admit lol.

    19. Sep. 2010 Antworten
  • Dilly-Datson

    maybe later! nm nm, just getting back into last.fm again. i havent used it in ages so yeah. what brings you to last fm?

    17. Sep. 2010 Antworten
  • Dilly-Datson

    ONLY IF YOU HELP ME ;D?

    16. Sep. 2010 Antworten
  • Dilly-Datson

    HARRROOOOO~

    4. Sep. 2010 Antworten
  • ManowTukanow

    Tks Tks *-* , The songs you listen to are great too *-*

    14. Jul. 2010 Antworten
  • helennee

    One hundred and thirty times. <3

    30. Mai. 2010 Antworten
  • helennee

    WHALE <3 TEEHEE

    29. Mai. 2010 Antworten
  • Machew

    Not much

    12. Jan. 2010 Antworten
  • ManowTukanow

    Yeah Yeah , I'm From Brasil *-* , it's too far DDD: , but it's cool.

    6. Jan. 2010 Antworten
  • ManowTukanow

    Your Taste Is Great *____________* , Where are u from ?

    24. Dez. 2009 Antworten
  • LordHotcake

    Haha, that's pretty cool, you're welcome!

    18. Dez. 2009 Antworten
  • LordHotcake

    It looks that way! High five.

    18. Dez. 2009 Antworten
  • wildeyedjokers

    hahaha it's a fabulous idea in theory! you have no idea how badly i want to do that :( why are all the good things in america goddamn

    3. Sep. 2009 Antworten
  • wildeyedjokers

    lol i love them so so much, they're also really charming dudes idk i'm so sad that they're such a tiny band, they won't tour here for a veryyyy long time :( i need to go to chicago right now. lol ok you can look at my ipod while i look at yours :D hahaha

    3. Sep. 2009 Antworten
  • wildeyedjokers

    lol boys will be boys reminds me heaps of forever the sickest kids :) and i like lets get it alot. the intro on that duck song is cool :D also idk if you know this band but you should check out empires. and if you like them go to www.weareempires.com and dl their album cause its free haha. and their guitarist tom conrad used to be in the academy is :D? aaand theyre one of my favourite bands so i want everyone to love them as much as i do. i'll shut up now lol

    3. Sep. 2009 Antworten
  • wildeyedjokers

    sweeeet i'll go dl them now ty :)

    2. Sep. 2009 Antworten
  • wildeyedjokers

    i am always amused by my taste in music not gonna lie. lol panic at the disco lol. and it is! i really really love it haha, i am so obsessed with my playcounts too -_- like i deliberately listen to certain bands to get others out of my top artists, if that makes sense. aaaalso you should tell me all about the new music you're listening to :)

    2. Sep. 2009 Antworten
  • wildeyedjokers

    sup, it's beth from tafe :) lol

    2. Sep. 2009 Antworten
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, x_Susannah! Happy listening.

    1. Sep. 2009 Antworten

Über mich

Im awesome. I Love Music. I Love my Family. I Love my friends.Thank God for those things. The End.

Get your own!


Gruppen (2)