whitechords

Mara, 25, Weiblich, GriechenlandZuletzt gesehen: Sonntag Abend

17752 gespielte Titel seit 7. Mär. 2010 (zurückgesetzt am 12. Apr. 2012)

520 Lieblingslieder | 0 Beiträge | 0 Playlisten | 106 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit whitechords ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Vampire WeekendA-Punk 28. Jun., 23:45
Vampire WeekendCape Cod Kwassa Kwassa 28. Jun., 23:42
Vampire WeekendThe Kids Don't Stand a Chance 28. Jun., 23:38
Vampire WeekendWalcott 28. Jun., 23:34
Vampire WeekendI Stand Corrected 28. Jun., 23:31
Vampire WeekendOne (Blake's Got a New Face) 28. Jun., 23:28
Vampire WeekendBryn 28. Jun., 23:26
Vampire WeekendCampus 28. Jun., 23:23
Vampire WeekendM79 28. Jun., 23:19
Vampire WeekendCape Cod Kwassa Kwassa 28. Jun., 23:15
Vampire WeekendA-Punk 28. Jun., 23:13
Vampire WeekendOxford Comma 28. Jun., 23:10
Vampire WeekendMansard Roof 28. Jun., 23:08
Vampire WeekendYoung Lion 28. Jun., 23:06
Vampire WeekendHudson 28. Jun., 23:02
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • londonbird

    wow, that was indeed beautiful <3 I'm so gonna listen to that album now while going to sleep. it's awful atm, there is so much music I want to check out and then I always get distracted because I get into yet another band, I don't know where they all keep coming from all out of a sudden. 6 weeks ago I was like totally fed up and bored with everything and now I can't decide what to put on because there is so much I want to listen to. and the album dump doesn't help either :p

    8. Feb. 2011 Antworten
  • londonbird

    same here, I stopped listening to them relatively quick, too. I don't even know why, I really wish I hadn't. I only rediscovered them recently, when I got into all those other bands on their label. I certainly never would have found out about Young Veins if it wasn't through Panic. do you have any preference album wise or do you like them both equally? I still prefer A Fever because I have only listened to Pretty. Odd. a few times and not taken the time to get to know it properly yet. it left me a little confused because it is so different. aww yeah, I need to check that out but I hear the songs is very emotional. Brendon sometimes cries when they perform it :/

    8. Feb. 2011 Antworten
  • londonbird

    haha yeah, I was just so happy I had to! but don't tell anyone ;D me too, their album is so short, I could really use more of that. I hope they keep on making music, their sound is so relaxing and feel good-y! even though I also wish they would go back to Panic again tbh.. sooo, a PATD? oh man, you have no idea how much I love you <3 listen to their new single if you want, it's super catchy and amazing.

    8. Feb. 2011 Antworten
  • londonbird

    I can't believe you've checked out The Young Veins! I uploaded them :x I am only just getting into them myself but I think they're amazing and should get some more attention

    8. Feb. 2011 Antworten
  • digitality

    The first album I heard was The Hawk Is Howling so I'd recommend that :)

    6. Feb. 2011 Antworten
  • digitality

    Have you listened to Mogwai? Another great but more upbeat post-rock instrumental band if you like Explosions.

    4. Feb. 2011 Antworten
  • londonbird

    aww yeah, I felt the same. but don't let that tag irritate you, it is actually a lot more indie/rock than anything else, and easier to listen to than you would expect. I didn't have problems with it at all, whereas when I tried listening to his other band, Leathermouth.. let's just say they were not really for me haha. I will try to find out more about this. the other bands fit, but seeing The Strokes in there seems a little weird. it could really have been though, like you said in the early days, considering they are both from the East Coast and all. and you know what, if I happen to meet Frank when I see them I'm gonna ask him :p

    2. Feb. 2011 Antworten
  • londonbird

    omg what?! I've been on that Wiki page a few times but never noticed! wow! is that info legit though? it would almost be too good to be true if it was. have you listened to any of their stuff?

    2. Feb. 2011 Antworten
  • londonbird

    YES! wonderful! high five: http://i52.tinypic.com/ng7pk9.gif :D I see you even listened to the Mad Gear & Missile Kid EP, what do you think of it? I wasn't that into it at first but it grew on me and I just love the idea, only MCR could think of something like that <3

    7. Jan. 2011 Antworten
  • londonbird

    exactly, the story is just <3. Planetary is awesome, it gives me a huge grin on my face when I listen to it (well, the whole album does), I love everything about that song. you definitely should, isn't it such a great feeling, indulging in something that affects you like that? the run away theme makes me feel the same; wanting to start something new and just not being afraid of anything, you know? just like they (luckily) weren't afraid to make that album. and it's great it inspired you to request a concept album week! maybe it will make some more people check them out (yeah, I'm never giving up hope). thank you! I'm so excited, especially since it's 2011 so it's THIS YEAR! and I'm also getting a MCR related tattoo shortly after the concert so yeah. I'll stop the fangirling now...

    31. Dez. 2010 Antworten
  • londonbird

    oh, I know the feeling. I'm glad you finally got round to it. me neither, there's nothing out there (that I know of) that you could compare to it. they managed to come up with something new once again. and I agree with you, Danger Days makes me feel like a teenager again. Idk, I listened to so much "serious" music recently I guess, this is a complete contrast to that and brings out a very different side in me. I don't even know what my favorite songs are, every single song on that album is among my loved tracks *blush* so let me just mention the beauty of Summertime, omg.. I can't get over it. Gerard said it was the most personal song on the album, he wrote it about/for his wife and it just makes my heart melt. and yes, the live performances! crazy amazing stuff! his voice sounds great and their energy is incredible. I can't believe I'm gonna witness it myself soon. I'm glad my excitement rubbed off on you, and that you took the time to listen to this album and engaged in it.

    31. Dez. 2010 Antworten
  • londonbird

    oh Mara, this totally made my day. I didn't even know you were checking it out at all, and that you're even liking it makes me happy :') that album is so explosive, right? I just love how they still have all that energy but use it in a different way/context this time. you can feel that they have fun playing this music and I really like how they tried incorporated new elements in their music that haven't been there before.

    31. Dez. 2010 Antworten
  • kmkane23

    Yeah I felt it was time to revisit. Even talking about a folk day got me all excited :')

    11. Dez. 2010 Antworten
  • peupleduciel

    t megala pneumata sunantiountai gia mia akomi fora..smr t katevasa t cd tou ronson!!!!!!! 8elw n er8w ekeiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! steile m pls t kin tis mamas s....kalinuxta<3

    8. Nov. 2010 Antworten
  • peupleduciel

    ENNOEITAI MARARU!!!!to pirate t exw liwsei....kai ego prin ligo kairo tous anakalupsa kai einai arketa kaloi..warpaint t exw katevasei kai exw t cd..to mejesty m aresei polu kai t bees!!!!:):)

    26. Okt. 2010 Antworten
  • peupleduciel

    wavves!!!!!well done...m aresei polu t green eyes..

    25. Okt. 2010 Antworten
  • peupleduciel

    mararu einai o tragoudistis tn raining pleasure kai ekane ena solo disko m diaskeues kai einai apla teeeleio....eisai ekei???<3

    10. Okt. 2010 Antworten
  • SisterSoda

    Deal. Altough I'm pretty sure they are held in New York but that should not be a problem :P

    10. Sep. 2010 Antworten
  • SisterSoda

    But but but Chris Eigeman is minnneee!! Hahaha, it's so funny we should like him both! His character is so egotistical and mean and hilarious, yum. I started watching Barcelona too but I think I fell asleep halfway through (shouln't have started watching at all, was way too tired, so I guess it's not the movie), I should finish it. I read somewhere that Last Days of Disco is slowly bulding a cult and they have screenings where people shout in the best lines and then they have a party with that old school disco music, must be great fun. And yep, Whit Stillman should make a new movie... with Chris in it, of course.

    9. Sep. 2010 Antworten
  • SisterSoda

    Wow great, I'm so happy to hear that! It's one of my faves at the moment, I'd just love to have lived in New York in the Studio 54 era. And I'm a total sucker for the kind of dialogue that's in this movie. Are you familiar with the director's other films? Metropolitan is also amazing.

    9. Sep. 2010 Antworten
  • Alle 106 Shouts

Letzte Aktivitäten

Gruppen (2)