thing13579

Aaron Holiday, 18, Männlich, Vereinigte Staaten
last.fm/user/itsadisgraceZuletzt gesehen: April 2015

Keine gespielten Titel seit 28. Aug. 2009

0 Lieblingslieder | 0 Beiträge | 0 Playlisten | 35 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit thing13579 ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

thing13579 hat noch keine Charts.

Shoutbox

  • itsadisgrace

    Ayy everyone, if ur lookin to find me this is my new last.fm~

    10. Dez. 2014 Antworten
  • SongUpInHerHead

    Your musical compatibility with thing13579 is MEDIUM (41.235390305519%) Music you have in common includes Britney Spears, Ke$ha, Nicki Minaj, Lights and The Decemberists. i swear our compatibility fluctuates more than anyone else lmao

    26. Jan. 2014 Antworten
  • erickfontenele

    Britney on InStyle 2014! Please, vote up! http://www.lastfm.com/music/Britney+Spears/+images/95330851

    14. Dez. 2013 Antworten
  • InSomniArt

    Fanta fanta,no coke

    11. Sep. 2013 Antworten
  • InSomniArt

    InSomniArt you?

    8. Sep. 2013 Antworten
  • InSomniArt

    exhale ;)

    6. Sep. 2013 Antworten
  • SongUpInHerHead

    Your musical compatibility with thing13579 is SUPER (90.783953666687%) Music you have in common includes Jeremy Soule, Britney Spears, Dan Mangan, Jessie And The Toy Boys and The Decemberists. wtf is this shit i relisten to jessie and the toy boys once and we get fuckin super okay lastfm

    1. Jul. 2013 Antworten
  • SongUpInHerHead

    you need to listen to more neofolk and gr1m devil music

    17. Mai. 2013 Antworten
  • SongUpInHerHead

    Your musical compatibility with thing13579 is LOW (28.354135155678%) Music you have in common includes The Decemberists, Ke$ha, Lights, Paramore and Britney Spears. dude what even happened

    16. Mai. 2013 Antworten
  • SongUpInHerHead

    its like completely devoid of any energy and passion whatsoever. they tried to do dumb shit to make it seem like they are "progressing as musicians" but all they did was add needless bullshit(having an 8 minute long song, having a bunch of pointless interludes, stretching the length of most of the songs more than it needs to be). on top of already being lifeless, every song is repetitive as fuck and almost all chorus. also, they have a song called part ii that is a sequel to let the flames begin, and all it is is they ripped off the little addons josh used to do live. so really fuck the album so hard >:c

    6. Apr. 2013 Antworten
  • SongUpInHerHead

    new paramore album is dog doo doo poop bags

    6. Apr. 2013 Antworten
  • BadRomancer

    so whats ur fave TMH song sooo far???

    2. Apr. 2013 Antworten
  • ctb1793

    Yes, this is who you think it is lol

    30. Mär. 2013 Antworten
  • BadRomancer

    omggggggggggg!!!! hi bbe!!!! love ur music. <3 xx but wheres 1D.

    5. Mär. 2013 Antworten
  • BadRomancer

    maybe. ;) who iz u?

    3. Mär. 2013 Antworten
  • SongUpInHerHead

    yo

    22. Dez. 2012 Antworten
  • SongUpInHerHead

    i felt like it wasnt best kesha tbh but also wayyyyy better than potential disappoint could have been haha. all in all im not like OMFGAKHLKHFDLKSHD but im not disappointed in anyway

    27. Sep. 2012 Antworten
  • SongUpInHerHead

    yeah lol listened to her newest album and it was fucking excellent. also i like how you notice that and dont make fun of me for having 30+ My Chemical Romance plays >_>

    26. Sep. 2012 Antworten
  • SongUpInHerHead

    SOMEBODY SOMEBODY SO SO SOMEBODY SOMEBODY

    30. Aug. 2012 Antworten
  • SongUpInHerHead

    medoner

    14. Aug. 2012 Antworten
  • Alle 35 Shouts

Über mich

I have a new account!! This is an old one!!
Find me at my new account http://last.fm/user/itsadisgrace


My Tumblr:
http://dontyouwantafanta.tumblr.com

Letzte Aktivitäten

Freunde

thing13579 hat noch keine Freundschaften bei Last.fm geschlossen.