sammywang

Sam Wang, Weiblich, AustralienZuletzt gesehen: letzten Monat

25540 gespielte Titel seit 14. Jan. 2009

35 Lieblingslieder | 0 Beiträge | 0 Playlisten | 31 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit sammywang ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Shoutbox

  • postyman86

    who knows, may cross paths for sure.

    11. Nov. 2011 Antworten
  • postyman86

    hey hey, super taste, HARVEST FESTIVAL!!

    6. Nov. 2011 Antworten
  • bateymone

    yeah he is i hear! Pretty cool. I'm seeing him in america this summer for a bit I think. He's so out of touch!

    24. Apr. 2010 Antworten
  • jeckyljeckyl

    SAM WANG

    20. Apr. 2010 Antworten
  • jhimbob

    do you know what i hate? your face. also, conflicting ideas in messages that are sent on both last.fm and facebook. also, being asked to work saturday this week but not being able to because i'm going to an engagement party :( yeah, i'm that old. i'm working friday and sunday though, so wrangle somethin' up wangz! all this shift jumpin' is making me ill-town

    4. Mär. 2010 Antworten
  • jhimbob

    I'M WORKING FRIDAY. ALSO, YOUR BLOG IS GOOD. HERE IS MINE AND MY FRIEND TOM'S doublegoat.wordpress.com

    4. Mär. 2010 Antworten
  • Alturn8tive

    enjoyed looking through your library..great tunes

    17. Feb. 2010 Antworten
  • jhimbob

    WHERE THE HELL HAVE YOU BEEN FOR THE PAST 3 WEEKS?

    1. Feb. 2010 Antworten
  • bateymone

    decent? I'd say damn fantastic in my opinion, you like The Low Anthem? I see them in febuary! Where's my good chum daniel?

    21. Jan. 2010 Antworten
  • laframdb

    much thanks, and same to you.

    21. Jan. 2010 Antworten
  • bateymone

    yeah randomly saw it on here, good stuff.

    20. Jan. 2010 Antworten
  • jhimbob

    That I have, and they were pretty gooood. Not many people there tho, I was right on the barrier and not being pushed at all... And I gotta get me some Iron & Wine, i like what i've heard of them

    7. Jan. 2010 Antworten
  • jhimbob

    Sorry friend, I am not. Sunday is my next shift, I work tuesdays,wednesdays,sundays with random weekend shifts when people are off :P

    7. Jan. 2010 Antworten
  • jhimbob

    Howdy hey, wangz. Oo, I do enjoy a bit of Regina Spektor.

    7. Jan. 2010 Antworten
  • DanLH505

    Yeah lame I want to see a Humpback, even a dead one.

    17. Nov. 2009 Antworten
  • DanLH505

    Yeah they should have like an IM thing on Lastfm. I'll find you on facebook, your facebook link doesnt work by the way.

    16. Nov. 2009 Antworten
  • DanLH505

    Oh and i found out about the whale because some old lady came up to me when i was walking sabbi and asked me where the whale was. I instinctivly thought she was senile, but then she told me she heard about it on the radio so I checked the news. http://www.watoday.com.au/wa-news/whale-carcass-lodged-on-reef-off-burns-beach-20091116-ihlp.html

    16. Nov. 2009 Antworten
  • DanLH505

    Nah Leigh was at Liams, yeah 80G is great for traveling because I can chuck my whole Library on it.

    16. Nov. 2009 Antworten
  • DanLH505

    There was nothing to see anyway, well tons of little dead jellyfish, a tiny dead shark and a knotted condom but the the 8m whale apparently Beached on our doorstep managed to elude me. I think its at the rocks, they said 50m off the beach... Obviously never been there.

    16. Nov. 2009 Antworten
  • DanLH505

    Shouldn't you be studying? Well i'm going down in a minute, It will take you ages to get there anyway.

    16. Nov. 2009 Antworten
  • Alle 31 Shouts

Letzte Aktivitäten

  • sammywang hat ihr Profil aktualisiert. Mai 2014
  • sammywang und greenTpls sind nun Freunde. März 2014
  • sammywang und greenTpls sind nun Freunde. März 2014