ni_hao

Louise, 25, Weiblich, AustralienZuletzt gesehen: letzte Woche

20297 gespielte Titel seit 14. Mai. 2007

74 Lieblingslieder | 16 Beiträge | 1 Playlist | 34 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit ni_hao ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

The Postal ServiceClark Gable 18. Mai., 5:54
The Postal ServiceRecycled Air 18. Mai., 5:50
The Postal ServiceNothing Better 18. Mai., 5:46
The Postal ServiceSleeping In 18. Mai., 5:42
The Postal ServiceSuch Great Heights 18. Mai., 5:37
The Postal ServiceThe District Sleeps Alone Tonight 18. Mai., 5:32
The xxStars 18. Mai., 5:16
The xxNight Time 18. Mai., 5:12
The xxInfinity 18. Mai., 5:07
The xxBasic Space 18. Mai., 5:04
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • gman_

    NI HAO!

    31. Mär. 2013 Antworten
  • darkwindfish

    Aha, one step ahead of you, gave it a listen on the train. Sounds really interesting and Jazzy, need to give it a bit more time though I think :) x

    18. Jun. 2010 Antworten
  • darkwindfish

    Jeff do you like Zola Jesus? Shes playing Nation of Shopkeepers in September, come see her with me? xx

    25. Mai. 2010 Antworten
  • darkwindfish

    Oh and regarding our dear friend, i'm getting my copy of 'Grace' out as i speak ;) x

    24. Jan. 2010 Antworten
  • darkwindfish

    Fight Like Apes? What do you think of those guys? They're good live, you'll have a blast :D Gave Becky an add, we I have the same compatibility as me and you do :) tho its not a full bar is it? I heard a rumour that it went rainbow if you had full compatibility, but i'm pretty sure thats only wishful thinking :( I am quite excited bout this house too, Matthew sent you the link didn't he? Looks good. Oh by the way i'm really messy and a dickhead. Bad luck. :) x

    24. Jan. 2010 Antworten
  • darkwindfish

    Hii Jeff! Yeah Bloc Party was well good, it proper brought me back to my youth watching them at Middlesbrough town hall when I was like 16 :) HEALTH was incredible, Pictureplane and Castrovalva too. I heard HEALTH were goin to Heidelberg on their tour as well did you go? Ahhh new year. Yeah I would def. like to spend it in Leeds but it all depends on when/where i'm working :( ty for the invite, i'll keep you posted. Get the Gateau ready just in case. Hope the course is going alright for you, i'm sat in the library waiting for my presentation partner to finish 'training'/hiding from my landlord, so i'm hoping your friday night activities are a bit funner. Which to be honest, isnt hard xx

    6. Nov. 2009 Antworten
  • dumblet06

    Hello. Yeah the photo that I added to the Errors library was taken at their gig at the ICA London. Tiny masters of Today, and BLK JKS were supporting if this helps. :)

    6. Nov. 2009 Antworten
  • samsaunders

    Thanks for joining our lovely West Yorkshire Group - home of lovely people like Grammatics and Pulled Apart By Horses and Wild Beasts and Sky Larkin.

    3. Nov. 2009 Antworten
  • darkwindfish

    Hi there, I was just surfing around and thought you looked cool so I added you if thats okay? :) I was wondering if you've ever heard of this guy, I think he'd be right up your street. Dunno who this Paul guy you're talking about is, I bet he's wicked though. x

    16. Aug. 2009 Antworten
  • Richmanu

    Im not sure I did.....think Radio One messed it up and It got copied across...then later they changed it, unless the press package Pulled Apart by Horses did got it wrong! he he

    26. Jan. 2009 Antworten
  • TeenageDad

    Have you met Nito?

    11. Nov. 2008 Antworten
  • nikkijeffery

    Awesome taste! And, an adventurer is me too! KoL rocks. :)

    4. Aug. 2008 Antworten
  • jonsaveslives

    Hey poohead. :)

    12. Apr. 2008 Antworten
  • Larakine

    Ah yes I've been listening to it a fair bit as you can tell lol. Alrdeady said this on facebook but you might read it first here- My coach shoould get in at 3:25. See you in a bit! x

    31. Mär. 2008 Antworten
  • TeenageDad

    Thank you! ^.^ 2000 songs per month is a record XD

    28. Mär. 2008 Antworten
  • coldalarm

    Oh right, never been. The Fav... It's cosy. It's a really nice place that's kinda set out of the way. I'd go again happily :)

    9. Feb. 2008 Antworten
  • coldalarm

    I just can't be bothered with LC tbh, the gig is kinda out of the way (Was there this week), and can't afford to get there, plus he's kinda boring now (to me). Never been to Brighton lol. EitS were pretty damn amazing to me. I loved every minute of it :D

    9. Feb. 2008 Antworten
  • coldalarm

    You should go see 65daysofstatic at the Cockpit. Seriously :) I'm not going to Lightspeed I think. Did you enjoy EitS?

    7. Feb. 2008 Antworten
  • coldalarm

    Aye! You seem to have a rather good taste too. Might see you at EitS!! Going to try get to the front, especially for Eluvium.

    27. Jan. 2008 Antworten
  • lemd

    I have felt in love with your picture.

    25. Jan. 2008 Antworten
  • Alle 34 Shouts

Letzte Aktivitäten