neo_angin

Bazyli Smolarski, 27, Männlich, Polen
www.bazylicosieniemyli.plZuletzt gesehen: vor 10 Tagen

129657 gespielte Titel seit 2. Mai. 2006

141 Lieblingslieder | 27 Beiträge | 1 Playlist | 61 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit neo_angin ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Scrobbelt gerade von Spotify
La RouxTigerlily Hört gerade
Bill WithersAin’t No Sunshine vor 38 Minuten
UsherShe Came To Give It To You Gestern um 20:38
Meghan TrainorAll About That Bass Gestern um 20:35
The CoastersDown in Mexico Gestern um 20:30
Buffalo SpringfieldFor What It's Worth Gestern um 20:22
Mord FustangLick The Rainbow 18. Aug., 21:26
JusticeGenesis Lieblingslied 18. Aug., 21:22
PentatonixRadioactive 18. Aug., 21:18
Bill WithersAin’t No Sunshine 18. Aug., 21:16
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • tojestmojlogin

    jak dla mnie tyle kasy za poznawanie nowych zespolow to troche za duzo xD juz predzej wybralabym sie na kołka, zeby obejrzec kanye ;)

    21. Jun. 2011 Antworten
  • tojestmojlogin

    szczerze watpie, lineup w tym roku delikatnie mowiac nie powala :/ a Ty? ;>

    19. Jun. 2011 Antworten
  • laudab

    nieczęsto bywam, lece youtubem raczej :)

    21. Apr. 2011 Antworten
  • Marczel

    Nie zaczyna się zdania od przecinków ;) Przeglądałem galerię, fajne zdjęcia, szczególnie SC :) Zapraszam do "ziomków";)

    10. Feb. 2011 Antworten
  • Marczel

    Siema, czy Ty przypadkiem nie siedzisz na forum PIKUR'a?;)

    29. Jan. 2011 Antworten
  • suzanexxx

    lubie to co słuchasz;) polecam ciut bardziej elektronicznie -> Shiny Beats z trójmiasta:http://www.lastfm.pl/music/Shiny+Beats/Shiny+Beats takie trochę late of the pier, trochę mgmt;) have fun;)

    6. Jan. 2011 Antworten
  • tojestmojlogin

    ja mam tak samo, 2 many djs to byl chyba koncert, na ktorym najlepiej sie bawilam, jeszcze w pierwszym rzedzie to w ogole :D

    10. Jul. 2010 Antworten
  • tojestmojlogin

    jak sie podobalo w tym roku?

    10. Jul. 2010 Antworten
  • tojestmojlogin

    a zostajesz na całość? bo jak zobacze to kolorowe autko na parkingu to mi niewiele da, skoro bedziesz gdzies na polu namiotowym xD ja jade juz jutro wygrzac sobie jakies zacne miejsce i zaczac impreze^^

    29. Jun. 2010 Antworten
  • tojestmojlogin

    w sumie jakos kojarzy mi sie z buraka som sistema, podobne klimaty, tyle, ze bss o wiele lepsze :D w tym roku tez sie wybierasz?;> mzoe sie jakos na samym hofie spotkamy, nauczysz mnie przemycac aparat! :D

    25. Jun. 2010 Antworten
  • emilijanka

    wiesz co... nie :P w tym roku nie bo jakoś nic tak bardzo mnie nie interesuje. mam poza tym inne plany;) a z tych największych to na Massive Attack byłam , na Tricky'm też, na Archive też... ;) a Ty jedziesz?

    24. Jun. 2010 Antworten
  • redpersonality

    Nie wiem jeszcze o co tu chodzi ale zapraszam http://fantasyfestival.lastfm.pl/invite/?key=8cf8b7fbbca9be7c9c53dd04bf0f1036&r=neo_angin

    22. Apr. 2010 Antworten
  • CallMeTrey

    thanks, same goes for you ;) RR 4 will never be reached.

    4. Aug. 2009 Antworten
  • Sista_Soul

    owszem, moje :) i dziękuję bardzo ;p widzę, że też zajmujesz się fotografią - tak jak ja :D wiec witaj bracie po fachu!

    2. Aug. 2009 Antworten
  • emilijanka

    buehehe :D oj no nie wiem, duzo bylo ludzi... nie wiem czy kojarze ;D... jestem na dwoch Twoich zdjeciach z buraki :D chyba 15 i 16 ;p ale tam jest duzo ludzi wiec ciezko znalezc :D

    2. Aug. 2009 Antworten
  • emilijanka

    czy kojarze?? :D pisze do mnie na lascie ;D a raczej ja do niego pierwsza napisalam ;p ja tez darlam ryja ;p! ;)) i tak sie zaczelo ;)

    2. Aug. 2009 Antworten
  • tojestmojlogin

    byles moze na całości? ostatniego dnia 2 rzeczy mnie rozwaliły - najpierw jak probowalam przejsc z kolega z prawej strony sceny na lewą podczas koncertu prodigy, to namiot xboxa byl tak samo oblegany jak zawsze(xD!) to jeszcze bylo tyle ziola czuc w tlumie, juz nie mowiac o ludziach pod wplywem czegos mocniejszego, w ogole nie kontaktujacych O_o

    31. Jul. 2009 Antworten
  • Kseniaa

    A no słuchasz nie wiem czego i potem tak jest :D A to co mi podesłałeś warte uwagi, na pewno bliżej się zapoznam ;) Tylko trochę późno, bo parę dni temu był w Polsce ;)

    30. Jul. 2009 Antworten
  • tojestmojlogin

    no ładnie :D jesli dobrze pamietam, to 3 dnia gdy wchodzilam z saszetką na biodrze nie dosc, ze musialam ja otworzyc, to jeszcze nawet portfel ktory byl w srodku tez musialam pokazac od srodka O__o

    30. Jul. 2009 Antworten
  • tojestmojlogin

    gdzie Ty ja schowales, chyba w spodnie, ze Cie nie przeszukali xDD całkiem udane zdjecia, a koncert zaiste byl ZAJEBISTY ^^

    29. Jul. 2009 Antworten
  • Alle 61 Shouts

Über mich

Tak ogólnie to jestem z Polski, ale napiszę sobie tutaj po angielsku co by ludzie mogli zrozumieć. :)

Work: Driver
Studies: Artistic (lol) Computer Graphics
Hobbies: Music, Cars, Photography, Hardocre Consolegaming ^^,

Sites: (mostly with my photos)
www.bazylicosieniemyli.pl <- My Site!
http://www.fotocommunity.com/pc/pc/mypics/1156023 <- Photos
www.neo-angin.blogspot.com <- blog
__________
Been There:

Audioriver 2011
Audioriver 2013
Audioriver 2014

BoogieBrain Festival 2011

Coke Live Music Festival 2008
Coke Live Music Festival 2013

Heineken Open'er Festival 2009
Heineken Open'er Festival 2010
Heineken Open'er Festival 2011
Heineken Open'er Festival 2012
Heineken Open'er Festival 2013
Heineken Open'er Festival 2014

Przystanek Woodstock 2010
Przystanek Woodstock 2011
Przystanek Woodstock 2012
Przystanek Woodstock 2013
Przystanek Woodstock 2014

Orange Warsaw Festival 2011
Orange Warsaw Festival 2013

_____
Seen Live:
Elektryczne Gitary (x2)
Lao Che
The Prodigy (x3)
Basement Jaxx x2
Panteon Rococo
Moby x2
Marika x2
The Car Is On Fire (x2)
O.S.T.R.
Buraka Som Sistema x2 ->!!
The Ting Tings -> !!!!!
Pendulum
Maria Peszek
Czesław Śpiewa
Pawilon (x2)
L Stadt (-_-)
Afromental x2
Jamal x2
Łąki Łan
Yesayer
2manydjs x2 !!!! EPIC !!!!
Die Antwoord !!
Psio Crew
Empire of the Sun
Green Jesus
Skunk Anansie x2
Gorillaz Sound System - horrible...
The Hives
The Dead Water
Fatboy Slim!!!! x2
Michał Jelonek !!!
Dub FX!!!!
Bob One
Rahim
3oda Kru
GrubSon x2
Sistars
Plan B
Jamiroquai !!!!
Pustki
Daniel Drumz
Fat Freddys Drop
Simian Mobile Disco
Caribou!!!
Pogodno
D4D (Dick4Dick) !!
Pulp
Gooral x2
Mr Lex & Novika
Envee x2
James Blake
Hurts
Chromeo!!!!
Deadmau5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DJ Vadim presents: The Electric <-Great Live Performance :D
Gentleman
Łydka Grubasa
Modestep !!!!
Gilles Peterson
Son of Kick
Indios Bravos at Czwórka Radio Studio
Happy Sad
Asian Dub Foundation
Franz Ferdinand
Major Lazer
Gogol Bordello
Mela Koteluk
Paula i Karol
Gruby Brzuch x2
Brodka
Cypress Hill
The Offspring !!
The Black Keys
Franz Ferdinand x3
Rudimental x2
Nick Cave
Lykke Lee
LTJ Bukem
Bookashade
Manu Chao - BEST CONCERT EVER !!!
Budka Suflera
T.Love
Tabu
Piersi







Letzte Aktivitäten

Events

Mehr anzeigen Event hinzufügen