matio1989

Mateusz, 24, Männlich, PolenZuletzt gesehen: Montag Abend

29950 gespielte Titel seit 23. Jan. 2009

80 Lieblingslieder | 0 Beiträge | 0 Playlisten | 68 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit matio1989 ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

John FruscianteRatiug Lieblingslied 31. Jul., 10:52
John FruscianteBike Lieblingslied 31. Jul., 10:48
John FruscianteHear Say Lieblingslied 31. Jul., 10:44
John FruscianteIntro/Sabam Lieblingslied 31. Jul., 10:41
John FruscianteVesiou 26. Jul., 11:26
John FruscianteExcuses 26. Jul., 11:22
John FruscianteCrowded 26. Jul., 10:38
John FruscianteZone 26. Jul., 10:34
John FruscianteStage 26. Jul., 10:31
John FruscianteRun 26. Jul., 10:28
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • paulastorm_

    Fanfare is my fav from Enclosure but I prefer To Record... or Curtains by far :)

    24. Jul., 1:04 Antworten
  • paulastorm_

    Great covers! Untitled #11 is just amazing, one of my favs from Niandra :)

    19. Jul., 21:27 Antworten
  • llelu

    Thanks for the request! Amazing taste!

    17. Jun., 19:20 Antworten
  • shionawhitmore

    I meant arm* not ATM .. Silly phone ;L

    26. Apr., 0:52 Antworten
  • shionawhitmore

    Ah is your ATM better now? Hope it is :) I kind of learnt the past recedes, it was fun :) aw yeah, I mean a band is not the going to be at the top of their game forever. I would still love to see the chilis, but I would definitely have preferred to see them with john! That is the ultimate line up in opinion. Oh yeah I found centiri or whatever's he's called lol, I think I have him as a friend on last fm :)

    26. Apr., 0:52 Antworten
  • PatrykWandersee

    I will... thanks =]

    14. Apr., 11:08 Antworten
  • pogoshrooms

    I did find that interview! I think it's great that John and Josh are still in contact and I'd be really fascinated to hear what their work together now would sound like. Also John's apparently playing on the new Duran Duran album or something. How do you like Enclosure? John used his Strat on 'Fanfare' apparently, yay :D

    13. Apr., 19:32 Antworten
  • pogoshrooms

    SAT-JF14 !!!!!!!!

    31. Mär., 23:10 Antworten
  • shionawhitmore

    omg I'm so sorry I havent replied dude, been really busy working, hope youre ok and that your arm is better ?:) read this if you havent - http://invisible-movement.net/2014/03/exclusive-john-interview-in-discussions-magazine - its pretty awesome, Johns doing loads of new interviews which is great :') yeah I guess I am a bit 'tight lipped' :P my guitar playing is going ok, I wish i had more time for it though. I (sort of) learnt a John song though ;D oh yeah I love that video of John and Anthony on the boat!

    23. Mär., 23:24 Antworten
  • pogoshrooms

    Calm down, deary :P There's a limit to how much you're allowed to write. Write two messages if you have to, no big deal, bong :)

    1. Mär., 1:14 Antworten
  • pogoshrooms

    You're crazy, bong. I'm crying NOW cos I'm not a real fangirl! What is the remix like then?? Tbh that was me when I first heard any of John's stuff, it's like "whaaat this dude's crazy". But if you stick with it and make it to the end of an album, especially one like PBX, you realise there's nothing else like it and if you don't listen to it then you miss it, like, crazily. I just realised Dani California is your most played song, I fucking love that song. Yesterday I listened to it and it was the 3000th RHCP song I listened to :)

    28. Feb., 0:17 Antworten
  • pogoshrooms

    But bby I have the Black Knights (booooong) album and the remix of Wayne is not on it omg I'm cRyInG :'( I cried a bit at Scratch too lol such a fangirl. Oh well you're a fangirl too :) argh I'm hoping less PBX and something completely new and completely John at the same time. Though something like Sam from PBX would blow my brains out in a positive way :P

    27. Feb., 0:36 Antworten
  • pogoshrooms

    Hey! How are you liking John's new song?? How excited are you for Enclosure?! I'm basically trying to hold in my excitement and act normal but I keep slipping and grinning like an idiot. Also where did you find the remix of Wayne? I must hear it is it good?

    26. Feb., 0:39 Antworten
  • shionawhitmore

    yeah, thats awesome, I need to listen to PBX more! I like scratch a lot though ;D

    21. Feb., 2:07 Antworten
  • shionawhitmore

    http://m.youtube.com/watch?v=byy1f4xNrPM&feature=youtu.be&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dbyy1f4xNrPM%26feature%3Dyoutu.be :D :D :D :D

    18. Feb., 20:03 Antworten
  • shionawhitmore

    Have you seen this?? New John ;D http://digital.premierguitar.com/premierguitar/201403/m2/Page.action?pg=173

    18. Feb., 11:49 Antworten
  • rhcp-is-life

    Hey, thanks!, and no. I only scrobble when I listen :) You have a great taste in music as well!!

    8. Feb., 2:42 Antworten
  • Ronit123

    i only listened to AW a couple of times!ahhh! i do love radiohead, they are one of my favorite bands since i was 13 (which is kinda sad, if i think about it)

    4. Feb., 9:02 Antworten
  • pogoshrooms

    YOOOOO. I see you've managed to scrobble Black Knights, this is good news :) did you watch John's new interview? What do you think of Medieval Chamber? IT'S SO FREAKING GOOD TO HEAR HIS VOICE. And they mention Trickfingers in like every song haha, and they call him a musical genius (: looking forward to Kimono Kult? I don't even know if it's available yet, I'm a bad person lol

    4. Feb., 0:55 Antworten
  • Ronit123

    i love this preformence!i love them together, they make a very dynamic duo...i get depressed everytime the subject of drugs comes up anyway, and it's sad to see someone who influenced you at such a bad state:( btw love your voice, man!

    24. Jan., 18:49 Antworten
  • Alle 68 Shouts

Über mich

Letzte Aktivitäten

  • matio1989 und frusciantt sind jetzt Freunde. Samstag Nachmittag
  • smileordie34 und matio1989 sind jetzt Freunde. vor 13 Tagen
  • stacey-c und matio1989 sind jetzt Freunde. vor 14 Tagen
  • corrina-corrina und matio1989 sind jetzt Freunde. vor 23 Tagen
  • Kateryna_S und matio1989 sind jetzt Freunde. vor 25 Tagen
  • DaianKehler und matio1989 sind jetzt Freunde. vor 25 Tagen
  • Allex54 und matio1989 sind jetzt Freunde. vor 25 Tagen
  • matio1989 hat Peauela einen Shout hinterlassen. letzten Monat
  • matio1989 und Peauela sind jetzt Freunde. letzten Monat
  • matio1989 hat paulastorm_ einen Shout hinterlassen. letzten Monat

Gruppen (2)