marityttoe

mari, 25, Weiblich, FinnlandZuletzt gesehen: Januar 2012

78431 gespielte Titel seit 16. Apr. 2005 (zurückgesetzt am 21. Nov. 2008)

142 Lieblingslieder | 10 Beiträge | 1 Playlist | 28 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit marityttoe ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Shoutbox

  • leuomartins

    Awesome taste *-* add? :D

    29. Jul. 2011 Antworten
  • sakkapalamokkaa

    oho tuutko säkin kattomaan moto boyta klubille!

    29. Apr. 2010 Antworten
  • traqua89

    tyvärr måste jag svara nej på båda dina frågor, spotify tycker jag inte om, jag vill HA och äga min musik :) .. ska inte se honom denna gång, såg honom första gången han var på debaser, det var GRYMT bra :) ... du har inte möjlighet att skicka låten till mig, eller har du den bara på spotify?

    30. Sep. 2009 Antworten
  • jani_x07

    I should. Always wanted to go there. You'll go see Joshua Radin and William Fitzsimmons, too. Very good! :) When will you be back in Finland?

    26. Sep. 2009 Antworten
  • traqua89

    Hej hopp! Synnerligen bra musiksmak måste jag säga :) ser att du har lyssnat på Joshua Radin - When you find me, vad är det för låt? Var hittade du den?

    26. Sep. 2009 Antworten
  • jani_x07

    are you in Sweden now?

    16. Sep. 2009 Antworten
  • Dreamfall

    hehe tack tack. jag försöker använda taggar som känns lite mer rätt helt enkelt.

    7. Aug. 2009 Antworten
  • vastness

    Yep Fisherman is excellent, and "Boomerang" and "A melody, the memory" are incredible too! Old mae is definitely back! I loooove it. As for Making April i like their new CD, but there are no astounding song like "roses and butterflies" imo. I was so blown away by this song. Anyways, I really really like their sound on the CD, though I feel they kinda regressed in terms of lyrics. I really like "so bad", "brighter bright" and "wide awake", but for the others i'm not completely hooked yet. And you what are your favs?

    9. Mai. 2009 Antworten
  • vastness

    New Mae stuff is awesome!!! Check it out mari!

    7. Mai. 2009 Antworten
  • acey

    and it was such greatness!

    23. Apr. 2009 Antworten
  • jani_x07

    Very cool. Why Stockholm? I'm back in Germany, yeah, and I do miss Utah a little (sometimes more). I'm going back there this summer for about a month :) Yourself?

    14. Apr. 2009 Antworten
  • jani_x07

    Hey there, are you back in Finland?

    11. Apr. 2009 Antworten
  • acey

    yeah, my neighbour tipped me and i fell in love. :D nothign much, working as usual. planning the weekends. yourself?

    5. Mär. 2009 Antworten
  • siljalevanen

    oh, haha I was told to relay a message.. that your pictures makes you look like a gothic freak. It wasn't me! Don't kill the messenger! ahh.. such a good song. haha

    20. Feb. 2009 Antworten
  • siljalevanen

    BAHAHA NO MORE MAE! :D suckaaa.. but I'm glad we're very high :)

    8. Jan. 2009 Antworten
  • siljalevanen

    I'm jealous of both of you two... going all these places I want to go! pfft.. and neither of you telling me about them! Just cause I live in utah doesn't mean I don't exist (although practically.. utah should be forgotten)

    31. Dez. 2008 Antworten
  • siljalevanen

    haha oh shut up :P

    31. Dez. 2008 Antworten
  • siljalevanen

    pfffft.. I said it first! :P anywho! you need to use your last.fm more again.. and we need to talk soon! I move in on monday and this week will be a little slower so should be able to talk sometime soon :) Miss you! mina rakastan sinua!

    28. Dez. 2008 Antworten
  • Alle 28 Shouts

Über mich

"could you show me dear,
something i've not seen,
something infinetely interesting"

i am prolly the coolest finnish kid you'll ever meet.
living & loving life in finland, left my heart in stockholm.
wondering where life takes me next?

Gruppen (10)

Mehr anzeigen