mari-mc

Mari Ana, 20, BrasilienZuletzt gesehen: April 2014

106220 gespielte Titel seit 4. Jan. 2010 (zurückgesetzt am 14. Sep. 2010)

71 Lieblingslieder | 5 Beiträge | 0 Playlisten | 534 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit mari-mc ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Selena GomezSlow Down 13. Nov. 2013
Selena GomezBirthday 13. Nov. 2013
Robin ThickeBlurred Lines 13. Nov. 2013
Phillip PhillipsWhere We Came From 13. Nov. 2013
Olly MursTroublemaker 13. Nov. 2013
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • eduangelperv

    Aceitei.

    5. Aug. 2013 Antworten
  • hafaeru123

    nossa te ignorei desculpa OIEEE é que não entro muito nesse site

    14. Feb. 2013 Antworten
  • matheusbracht

    Há! Super! Rock ou qualquer gênero? Tulipa Ruiz, Bidê ou Balde, Silva, Cícero, Criolo, Black Drawing Chalks, Cambriana, Violins e tem as clássicas de sempre. Mas não conheço muita coisa de música brasileira, qualquer dia melhoro esse ponto :P

    27. Jan. 2013 Antworten
  • matheusbracht

    Tá a um tempo já essa foto, acho. A tua que é nova não? Mais hipster só a nova do Strokes! Tecnobrega do Pará invadindo New York!

    26. Jan. 2013 Antworten
  • maarinams

    ok, não consigo. OI COISA LINDA DA PRIMA <3

    27. Aug. 2012 Antworten
  • maarinams

    mulher, quem é vc? e o que vc tava fazendo quando mandou msgs pelo last pro meu namorado no ano passado?

    27. Aug. 2012 Antworten
  • Rafa_Sep

    OI MARI

    26. Jul. 2012 Antworten
  • Rafa_Sep

    MARI LINDA

    6. Mai. 2012 Antworten
  • paoloxl

    Ciao!!! I'm fine thanks!! Have a nice week!!

    23. Apr. 2012 Antworten
  • kudo-shunsaku

    Thanks for Approved =|B-> Keep on Rockin' =|B:-P Keep Your Spirits =|B:-)

    19. Mär. 2012 Antworten
  • paoloxl

    ciao!! thanks for the add!! great taste music!! how are you?

    18. Mär. 2012 Antworten
  • Rafa_Sep

    mare

    1. Feb. 2012 Antworten
  • martinabracht94

    ooooooiii baaaaaaby liindaaaaaaaa!

    26. Jan. 2012 Antworten
  • StefanyCaroline

    Heey como tá?

    10. Jan. 2012 Antworten
  • iAdieux

    yeppppp, hahaha! :3 It was only for 2 weeks, but I'm still here. I've been listening to tegan & sara again lately because of that get along album, but I hadn't listened to them much this year, to be honest.

    6. Jan. 2012 Antworten
  • xAdieui

    btw, my other account is banned from making shoutbox comments at the moment, so I'm using this account! :3

    31. Dez. 2011 Antworten
  • xAdieui

    happy new year to you too! :3 nopeee, I don't have it. :( I may go and buy it for real soon! it's soooooooo good though!

    31. Dez. 2011 Antworten
  • Schelder

    obrigado. também gostei muito da sua lista de bandas :D

    8. Dez. 2011 Antworten
  • matheusbracht

    Sim, 20 :( É triste, mas menos triste que essa tua troca de vício, de Tegan e Sara pra Nickelback. Que fase. E como tá indo nos vestibulares?

    4. Dez. 2011 Antworten
  • iAdieux

    I have it on my computer, thanks for the offer though! Appreciate it. Erm, I love Nineteen... Although, it's my favourite T&S song in general, so, it was expected. :D

    3. Dez. 2011 Antworten
  • Alle 534 Shouts

Über mich

Todo o amor que houver nessa vida e algum trocado para dar garantia.

Letzte Aktivitäten