macbear1

48, Männlich, Vereinigtes KönigreichZuletzt gesehen: Dezember 2011

5355 gespielte Titel seit 21. Mär. 2010

145 Lieblingslieder | 1.170 Beiträge | 11 Playlisten | 176 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit macbear1 ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Shoutbox

  • frsher

    Thanks! Not at all mate. Feel free. Hopefully you discover something new :)

    14. Feb. 2011 Antworten
  • Madelines

    Thanks much for the stop by. I was wondering where you had gotten off to. Glad you are ok, but miss you posting...real life does seem to get in the way doesn't it, lol. Take care, until next time. Ciao! : )

    4. Feb. 2011 Antworten
  • CrybKeeper

    Good day to you proud dad =) Caught you browsing my profile today, lol.

    29. Nov. 2010 Antworten
  • Madelines

    Trick or treat!! :D

    31. Okt. 2010 Antworten
  • PippaCainprimo

    I like your avatar by the way went to v festival last month it was ace - star of show 4 me Madness Mica was awesome - was like a 50 min aerobic workout danced that much - Scouting 4 girls and kooks were good Kings of Leon were disappointing never even spoke to audience

    19. Sep. 2010 Antworten
  • shaob

    haha, whats raiding on here? and I've been quite fine, actually, for once haha :D how about you, my buddy?

    6. Sep. 2010 Antworten
  • Madelines

    Hello my #1Bear! I have missed you and kept looking for you to post. I'm glad you are back in action! Come play! : ))

    31. Aug. 2010 Antworten
  • KnowsMyMind

    good result! very good! looked like there was more scrapping on the pitch than there would have been afterwards between fans too, ha ha. scottish football eh. carlisle won 4-1 on saturday and are currently sat top of the table after three games :D let's hope it stays that way eh

    22. Aug. 2010 Antworten
  • Madelines

    Hey! Sorry for not answering your last shout...I logged off after the first one and am just now getting back here. Well, I have been 'trying' to behave, put it that way. And it is not quite as fun, lol. ; ) :P

    2. Aug. 2010 Antworten
  • Madelines

    My Bear baby! :D I am just rockin' and groovin' along. Funny I was just thinking of you and wala you leave me a shout. Kinda miss seeing ya around. How is you, what's new??

    31. Jul. 2010 Antworten
  • KnowsMyMind

    haha i've noticed. one lad i know's even sold on his season ticket for gers next season cos he's not looking forward to it

    24. Jul. 2010 Antworten
  • KnowsMyMind

    Alright, aye i'm sound as ever cheers. probably got summet to do with me gan on holiday on monday for a week haha. oh aye, tell me about it, think cumbria's having a stroke of bad luck for making the news for the wrong reasons recently! know a couple of folk who knew the husband and wife that got murdered. horrible thing to happen. sorry for the late reply, not been using Last as frequently anymore. How you keeping? Positive for Rangers next season? gotta be honest, i'm favouring celtic ;)

    23. Jul. 2010 Antworten
  • Madelines

    Sweet! Meet ya half way and we'll have a drink together?! :D

    16. Jul. 2010 Antworten
  • hanginchili

    Like your varied taste in music my friend and your team play in red, white and blue! Cannot be bad!

    15. Jul. 2010 Antworten
  • PippaCainprimo

    yes ure right nadal was just too strong

    9. Jul. 2010 Antworten
  • infearandfaith5

    haha thanks

    5. Jul. 2010 Antworten
  • tehkatydaly

    Haha, thanks - I'm sure it'll be a delight

    5. Jul. 2010 Antworten
  • tehkatydaly

    Same to you! And haha, glad you did - it cracked me up

    5. Jul. 2010 Antworten
  • hildy1877

    I'm good, thanks. I've been watching a lot of tennis and football. I didn't expect England to lose 4-1. I'm looking forward to more of the World Cup today. How are you?

    3. Jul. 2010 Antworten
  • PippaCainprimo

    Oh god I hope he pulls it off

    1. Jul. 2010 Antworten
  • Alle 176 Shouts

Über mich

Rangers mad, proud Dad I have two fantastic boys, love most genres of music and enjoy being in the country. Love Scotland. Live acts I have seen include :- Robert Plant, U2, Glasvegas, tears for fears, Fratellis, kaiser chiefs, Big country, Paul young, Rush, UFO, Keane, the pogues, Marillion, The Proclaimers, jools Holland and Nazareth.