kubinko

20, Männlich, PolenZuletzt gesehen: April 2014

19520 gespielte Titel seit 16. Jun. 2010

113 Lieblingslieder | 0 Beiträge | 0 Playlisten | 52 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit kubinko ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Two FingersRazorback 5. Dez. 2013
ZardonicBiohazard 4. Dez. 2013
CorexThe Liar Flame 4. Dez. 2013
The Upbeats (ft Trei)Thrasher 4. Dez. 2013
Forbidden Society & Dub ElementsSet It Off (Hallucinator Remix) 4. Dez. 2013
NickBeeDusk Valley 4. Dez. 2013
SporTo the Death 4. Dez. 2013
Ble3kBreach 4. Dez. 2013
LethalSuicideSessions Mix 4. Dez. 2013
LethalSuicideSessions Mix 4. Dez. 2013
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • WSCrew

    W OGÓLE PIWO ZA PŁYTE KIEDY PIJEMY?

    17. Mai. 2012 Antworten
  • WSCrew

    TA TY NAGLE HARDSTYLE SŁUCHASZ :C DOBRY JESTEŚ :C.

    17. Mai. 2012 Antworten
  • WSCrew

    Co tam :D?

    11. Jan. 2011 Antworten
  • WSCrew

    Jak takie zimno i śniegi i kasy brak :|.

    17. Dez. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Shellerini i Slon (1 892 odtworzenia) WSRH (1 143 odtworzenia) jak byś stagował razem jako WSRH tak jak być powinno to miałbyś prawie 3k o kurwa :O.

    15. Dez. 2010 Antworten
  • sOkO_23

    Siema..szukam nielegala Reposty a widzę że masz trochę odsłuchań ich. Masz może to na dysku? Pozdro

    6. Nov. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Ja sobie właśnie żywca wyjebałem przed kompem ;c. Lipa tak samemu XD/

    5. Nov. 2010 Antworten
  • WSCrew

    PIWKO?:>

    2. Nov. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Dziś se po mieście zapitalałem :d i tam koło mc donalda potem koło Ciebie i na strefe xD. Ale najgorzej jak fajne dupy ida to sie zagapie zawsze xD

    10. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Jeden kawałek ryje ;d xd

    4. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    http://www4.zippyshare.com/v/27078052/file.html zobacz ryje beret xd

    4. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Zaznaczasz wszystkie mp3 słonia i prawym i tam we właściwościach :).

    3. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Slon - pięcioosobowy zespół z Wiednia w Austrii, grający post-rocka z wpływami takich gatunków jak math-rock i folk. Poprawny tag dla polskiego rapera to Słoń. Prosimy o poprawne opisanie swoich plików muzycznych.

    3. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    A co z tymi 13?:|

    2. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Aha. I za zwroty grać nie będę bo zwrócić to se moge sam. Co mi się zresztą często zdarza xD.

    1. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Przetaguj Slona na Słoń ;/

    1. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Nie da rady?:(

    1. Aug. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Zależy czy będą seksowne tancerki na scenie :).

    28. Jul. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Załatw mi impreze gdzie zagram live za kase ^^. Oczywiscie hardstyle ;c

    28. Jul. 2010 Antworten
  • WSCrew

    Wiesz, że parę dni? No to gościu dla którego remix zrobiłem xD. Moja biografia nie jest zbyt długa :d.

    28. Jul. 2010 Antworten
  • Alle 52 Shouts

Letzte Aktivitäten