Shoutbox

Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • snezh_addicted

    Oh my god! You remember me! hihihi. I'm doing good, studying at uni nowadays. What about you? What's going on with you?

    November 2012
  • snezh_addicted

    Do you still come on here? What's up? hihi

    November 2012
  • DropRadio

    Nice Charts! You should checkout my New Artist TONIO ANTHONY-->> http://www.last.fm/music/Tonio+Anthony<<-- I Think you would really like him! (^_^)

    Mai 2011
  • RnB_001

    Lazy girl :-p

    Juni 2010
  • RnB_001

    Thank u for the add :-). How come u didn't write anything in ur profile? Where r u from? What do u do? Studying?

    Juni 2010
  • RnB_001

    Well, as for me, I didn't watch American Idol and I didn't watch Nouvelle Star (the French American Idol) either. However, I love many Idols who won (or didn't win) that show: Ruben Studdard, Kellie Pickler, Katharine McPhee (and she was gorgeous with her black hair), Carrie Underwood, Jordin Sparks, Fantasia, Kimberley Locke & Jennifer Hudson :-). A few weeks ago, I listened to them all. It was good!

    Juni 2010
  • RnB_001

    :-D. And what do u think of the other Idols? Do u like them as well?

    Juni 2010
  • RnB_001

    Hi from Paris, France :-). Katharine McPhee's and Carrie Underwood's albums r amazing. I love them ♥♥

    Juni 2010
  • jackyfuforever

    您与 keehuey 的音乐投缘指数是:超级投缘 你们共同喜欢的音乐包括 张学友、Mariah Carey、曹格、陶喆 和 張學友。

    November 2009
  • mattosk

    100,000 plays. You rock Rhine!

    November 2008
  • aussiefan_21

    Wow, now you're totally kicking my ass in the play count lol!!

    Mai 2008
  • wishbearxx_

    Whoa! 79,000 plays! :o

    April 2008
  • snezh_addicted

    Hey! I just joined idiomag, it's like last.fm for magazines. You can get your own magazine here - Maybe you'd like it :)

    Februar 2008
  • Nudnicca

    Happy New Year!

    Januar 2008
  • Nudnicca

    Hi! Join if you like. http://www.last.fm/group/Carnival+Ride Hugs;)

    Dezember 2007
  • aussiefan_21

    Gosh, you're exactly the same as me. I didnt really get into JAD initially, but now I absolutely love it. I Know You Wont is an amazing song ....... and who wouldnt love rock-out Carrie!!

    November 2007
  • venue

    Thanks for the comments Keehuey, I'm glad you like it. See you!

    November 2007
  • aussiefan_21

    Finally my CD arrived!!! Its absolutely amazing hey. I would have 2 agree its probably better than SH. Obviously JTTW, BHC, Wasted, DFTRM etc are brillant but the depth of songs on CR is awesome! Just a Dream is probably my fav, but I really love them all!

    November 2007
  • davidn87

    Are you in Carrie's FC?

    November 2007
  • mattosk

    Hey ... and you passed me in total plays. How did that happen? You listen at work right?

    November 2007
  • mattosk

    I bought the album the day it came out. I wouldn't go as far as saying it's better than SH but it's close. It's hard because I love SH so much. haha My two favorite tracks are Just a Dream and All-American Girl. She really shows off her vocals in Just a Dream and I like the lyrics to All-American Girl. It's so true!

    November 2007
  • aussiefan_21

    No I haven't got it yet ........ but its waiting for me when I go back home this weekend!! I've only heard each song once, I cant wait to have the little CD in my hands :D :D

    November 2007
  • simyixian

    Hmm, fav. of the moment is Get Out Of This Town. What's yours? :D

    November 2007
  • Boyan

    yeah it's been almost a month since the tragedy, and I still can't belive he's gone :( may he rest in Peace!I'm glad u liked the song!

    November 2007
  • Boyan

    yeah..I don't have Some hearts I only have before he Chaets her biggest hit so far, but I do enjoy Carnival Ride a lot :D and I hear Kat is working on a new album, can't wait for it :D

    November 2007
  • Boyan

    the new Carrie album is amazing :D

    Oktober 2007
  • mattosk

    Hey buddy. I picked up Carnival Ride. :-) How you doin'?

    Oktober 2007
  • simyixian

    haha, that's okay. Thanks Rhine!! *hugs and kisses* Hope you are well. :D

    Oktober 2007
  • simyixian

    Thanks Rhine! *hugs*

    Oktober 2007
  • Skipbeatskipper

    Yes I am! :) Thanks 4 joining!

    Oktober 2007
  • Skipbeatskipper

    Wanna join? F.I.R.

    September 2007
  • aussiefan_21

    Yeah only 35 days till Carrie's album is released!!! Yeah GYOW was awesome hey, I'm glad that you liked it. I'm not sure if I'll be pre-ordering Carrie's album or not yet - its a huge possibility that in fact it will be released here at the same time. Not sure yet though! ttyl

    September 2007
  • aussiefan_21

    Sorry I didnt get back to you earlier, now I'm the one who has been busy lol!! Not long now until Carrie's album is released - I personally cannot wait any longer, but I'm gonna have to coz they're not going to release it over here anytime soon. Anyways, atm I cant stop listening to Carrie's version of Go Your Own Way. She did such a brillant job on such an awesome song. Anyways, ttyl :D

    September 2007
  • simyixian

    No problem Kee Huey. :D

    September 2007
  • simyixian

    Ohh, are we not supposed to put links to other sites in our sigs in CF? lol

    September 2007
  • simyixian

    Happy birthday. *hug*

    September 2007
  • simyixian

    Hmm, I dunno? lol I'm pretty sure you had once in your sig. :)

    August 2007
  • Boyan

    yeah especially Kat <3 btw where did u get this live version audios from her?

    August 2007
  • Boyan

    love Kat <3 and i'm getting into Carrie a lot latelly :D

    August 2007
  • aussiefan_21

    Haha, I dont think I'll ever catch you now in terms of tracks played!! How have ya been btw?

    August 2007
  • mattosk

    Man I've really passed you by in total plays. You're slacking Rhine! How you doin' friend?

    August 2007
  • guipiqueres

    Carrie and Katharine are really AMAZING! :)

    August 2007
  • Suga_rush

    I loveee Carrie!!!

    August 2007
  • aussiefan_21

    Awesome, yeah I just d/l Amber's mp3 ...... but there's now a radio edit available on CF --- makes the song just sound soooo much better! I'm sooooo excited about this album, I seriously cannot wait any longer!

    Juli 2007
  • aussiefan_21

    No I havent heard it yet!!!!!! I didnt even know it had been released. I'll have to d/l it right now --- I'm soooooo excited for the new album too!!!

    Juli 2007
  • aussiefan_21

    Gosh, yeah my time management is shocking too. I work wayyyyyyy to hard, there's not enough hours in the day to get my work done! I'm lucky though coz with the overtime I do, I can take a certain amount of time off to make up for it. So it works out that I can get a day off each month - but I'm just so busy that I dont get a chance to take the day off lol

    Juli 2007
  • aussiefan_21

    Hey Rhiners, what's up buddy? Long time no speak!!! How have ya been, still pretty busy I guess

    Juni 2007
  • simyixian

    6-7pm I think, hmm, not sure, never really payed attention. =) but yeah around there.

    Juni 2007
  • simyixian

    Yep. :) We're usually on in the evening. :D

    Mai 2007
  • simyixian

    Good that your good lol I'm in M'sia now lol home sweet home :D

    April 2007