izabelalizesnie

Weiblich, Vereinigtes KönigreichZuletzt gesehen: März 2011

2454 gespielte Titel seit 7. Jul. 2009

0 Lieblingslieder | 3 Beiträge | 1 Playlist | 41 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit izabelalizesnie ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

O.N.A.Krzycze - jestem 27. Aug. 2010
NirvanaLake Of Fire 27. Aug. 2010
O.N.A.Mrok 27. Aug. 2010
NirvanaCome as You Are 27. Aug. 2010
NirvanaJesus Doesn't Want Me For A Sunbeam 27. Aug. 2010
NirvanaSomething in the Way 27. Aug. 2010
NirvanaPennyroyal Tea 27. Aug. 2010
NirvanaLake Of Fire 27. Aug. 2010
Iggy PopMass Production 26. Aug. 2010
Iggy PopTiny Girls 26. Aug. 2010
Iggy PopDum Dum Boys 26. Aug. 2010
Iggy PopChina Girl 26. Aug. 2010
Iggy PopBaby 26. Aug. 2010
Iggy PopFuntime 26. Aug. 2010
Iggy PopNightclubbing 26. Aug. 2010
Iggy PopSister Midnight 26. Aug. 2010
The HorrorsSheena Is A Parasite 26. Aug. 2010
The HorrorsShe Is The New Thing 26. Aug. 2010
The HorrorsLittle Victories 26. Aug. 2010
The HorrorsExcellent Choice 26. Aug. 2010
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • VelgeNaturlig

    ...so many music I have here.... strange . But nice ;)

    6. Sep. 2010 Antworten
  • VelgeNaturlig

    Gratitude... really ... :O

    6. Sep. 2010 Antworten
  • pannamalami

    i nie zobaczyłyśmy się na Offie. wszystko tak szybko minęło i tyle się działo.. :(

    16. Aug. 2010 Antworten
  • StreetStereo

    no more sduper taste??? what happend!

    21. Jun. 2010 Antworten
  • StreetStereo

    ha we have super tatse how did that happend?

    21. Feb. 2010 Antworten
  • cattishvirago

    Izuniu odpisze Ci na mejla niedlugo przysiegam tylko ostatnio tyle sie dzieje,ze nie mam czasu nawet sie po dupie podrapać.szczurka nazwij Bonawentura to jest męskie imie mimo tego,ze sie kończy na A:d albo Makary albo Andonik;p xx naprawde zajebiste cudni są tak prawdziwie,bo niefizycznie,fizycznie ssą,a i tak sie w nich kocham.ten chłopak stwerdził,ze nic z tego co Ci w mejlu napisałam,fajnie,ze jest szczery tylko mógł być szczery zanim mnie przelizał i zmacał..;p ogladalam wczopraj milczenie owiec i sie juz znikim nie pocaluje chyba bo sie boje,ze mi jezyk ktos odgryzie.napisze jak tylko bede mogła,kocham Cie bardzo natarczywie

    28. Nov. 2009 Antworten
  • Kevbassett

    you work nights or something? yeah erm the 25th november at the buffulo bar, its a wed and we are on 8.30 ish and thursday 3rd december at the monarch in camden again we are on really early around 8.30 again

    12. Nov. 2009 Antworten
  • Kevbassett

    its a saturday i think.

    6. Nov. 2009 Antworten
  • Kevbassett

    november the 14th at cable st studios. you gonna come?

    4. Nov. 2009 Antworten
  • cattishvirago

    http://www.lastfm.pl/user/Cichy_2545800 :D:D::D

    2. Nov. 2009 Antworten
  • cattishvirago

    nienawidze byc studentka

    7. Okt. 2009 Antworten
  • cattishvirago

    chodź na sianko zrobimy bzykanko

    30. Sep. 2009 Antworten
  • Kevbassett

    thats chaptersweetheart i mean

    23. Sep. 2009 Antworten
  • Kevbassett

    hey we are playing this saturday a benefit gig for shelter

    23. Sep. 2009 Antworten
  • cattishvirago

    cześć łolfie.praca wspaniały ciągkle tyulko mysle co by to zrobic,zeby sie poopierdsalac;p.taka jestem zla na siebie ze sie nie spotiaklysmy przed Twoim wyjazdem,ze nie wiem.pisze do Ciebie mejla wiec sprawdz skrzynke,tam bedzie wiecej,bo tu na forum nie bede sie zwierzac

    12. Sep. 2009 Antworten
  • wojtekrk

    http://img193.imageshack.us/img193/305/opener.jpg proszę ;]

    3. Sep. 2009 Antworten
  • medicineseb

    Good to see your getting some plays up. Notice youre going to Offset, nice work, pretty good line-up. Check out Nullifier on the saturday if you can, an awesome noise rock bad from Brighton. But of course there is lots of good stuff to see.

    1. Sep. 2009 Antworten
  • wojtekrk

    http://wildstripedcat.com/heineken/ tam jest to zdj, które robił tam ten gość analogiem wtedy na parkingu pierwszego dnia :)))

    27. Aug. 2009 Antworten
  • cattishvirago

    iza!ściagnęłaś program!jestem w Lublinie w ogóle juz! ;*

    23. Aug. 2009 Antworten
  • cattishvirago

    dobrze sie mam nawet.znaczy nie za dobrze tak jakbym chciała,ale nie jest tak,żebym miała depresje.chce juz żebys wróciła,bo źle sie dzieje z pewna trzeczą i musimmy pogadać.szkoda,ze Cie okradli,ale to za to,że sie wbiłas na festiwal za darmoszke!ja siedze głownie w motyczu lub u mnie na dziłce i zarabiam albo pije pomimo tego,ze nie lubie alkoholu,ale wszyscy piją to i ja musze byc spoko; )zazdroszcze Ci,że masz okres bo mojego ani widu ani słychu i sie troche niepokoje.jak szwecja?są przytsojni serferzy?kiedy wracasz hani-bani?kurde tyle sie wydarzyło a Ciebie nie ma ,a nie umiem tego przeżywać bez Ciebie i chce zebys wróciła juz noooo!

    21. Aug. 2009 Antworten
  • Alle 41 Shouts

Über mich

ihave nothing personal
everything is someone elses
i am the number on my identification card and the sort code from the passport. im noone