iloveshenzhen

Celine, 32, Weiblich, China
hypem.com/#/iloveshenzhenZuletzt gesehen: vor 21 Tagen

64268 gespielte Titel seit 2. Jun. 2007

332 Lieblingslieder | 244 Beiträge | 2 Playlisten | 169 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit iloveshenzhen ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Timber TimbreHot Dreams 28. Sep., 22:27
Elliot MossBig Bad Wolf 28. Sep., 22:24
Jeanne BalibarSex & Vegetables 28. Sep., 3:29
mikey mikeIf I Ain't Stopped Lovin' You by Now (Chainsaw Love, Pt. 4) 28. Sep., 3:42
UnhappybirthdayKraken 28. Sep., 3:39
Best Coast OfficialThis Lonely Morning 28. Sep., 3:36
Spastic JoyLebensborn 28. Sep., 3:33
Cold BeatMirror 28. Sep., 3:15
Beach YouthDays 28. Sep., 3:12
Beach YouthWaves 28. Sep., 3:09
Tee-TahsFun Forever 28. Sep., 3:08
ProtomartyrSon of Dis 27. Sep., 14:29
ProtomartyrMaidenhead 27. Sep., 14:25
mikey mikeIf I Ain't Stopped Lovin' You by Now (Chainsaw Love, Pt. 4) 27. Sep., 1:00
UnhappybirthdayKraken 27. Sep., 0:56
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • magnifiktoo

    Best Coast – Why I Cry

    26. Feb. 2013 Antworten
  • magnifiktoo

    Hooded Fang – ESP 19 times :D

    4. Feb. 2013 Antworten
  • urban_asphalt

    i was in Shanghai.. was my 2nd trip to China - a business trip actually, but kinda casual.. hopefully i can fly there again.. i heard Shenzhen is heaven for shopper hahaha.. what do you do there?

    23. Mai. 2012 Antworten
  • Winson215

    btw link: http://stereogum.com/1032822/summer-camp-life-stereogum-premiere/mp3s/

    17. Mai. 2012 Antworten
  • Winson215

    yeah i did! i think my friends and i were the youngest ones there so you probably saw us lol. were you at the front or near the bar/dj set? yeah elizabeth has one of the best voices in indie, sounds even better live! and they actually premiered a new song last night! it's gonna be on their new EP :D ah same hereee, ive got exams the next day...

    17. Mai. 2012 Antworten
  • Winson215

    hi there thanks for accepting :) i adoreee the new songs that summer camp played on friday! are you going to jesus and mary chain's show?

    16. Mai. 2012 Antworten
  • urban_asphalt

    oh i thought you are in mainland China.. :p

    9. Mai. 2012 Antworten
  • urban_asphalt

    ni hao! i'm in China now :)

    7. Mai. 2012 Antworten
  • paddington_Bear

    ha, ça fait un moment j'ai pas synchronisé mon iPhone, du coup le scrobbling n'est pas pris en compte :p tu es sur Paris un moment en janvier? ça te dit d'aller voir BirdPen le 26 janvier si jamais t'es dispo?

    9. Jan. 2012 Antworten
  • coobast

    thx for accepting the add, super compatibility xd

    4. Dez. 2011 Antworten
  • paddington_Bear

    Après génial c'est quoi la prochaine étape? 完美?:-)

    14. Nov. 2011 Antworten
  • paddington_Bear

    coucou, j'ai découvert Russian Red via ton album Facebook, effectivement c'est le genre de musique que j'aime :-) Thanks for sharing! Moi, j'aime bien "Girls just want to have fun" aussi...

    3. Nov. 2011 Antworten
  • paddington_Bear

    hehe, c'est cool qu'on se converge au fil du temps :p

    21. Sep. 2011 Antworten
  • cjgraham82

    Yeah, I work every other weekend, sucks a bit... Yep, off to Norway and Finland for a holiday. I generally go back to Europe once a year, though I've only been back to UK once in the three years I've been out here. Love travelling and seeing new places... Enjoy Flunk!

    16. Sep. 2011 Antworten
  • cjgraham82

    Flunk would be fun but sadly I'm working. Actually, shame they're not back in Oslo playing there...I'm going there next week!

    15. Sep. 2011 Antworten
  • togamusic

    You don't happen to play any instruments or mess around with DJ/loops kind of production work do you? I'm always on the look out for a musical partner. For the same reason I usually go to shows solo, it's hard to find musicians around here into creating the same kind of music I like.

    11. Aug. 2011 Antworten
  • togamusic

    Wow, our lives seem similar. I often go to shows solo for the same reason! The last show in HK I went to was Maroon 5. Yes, a little outside my usual genres, but they've been a guilty pleasure since their first album. Also saw Gorillaz. Saw Two Door Cinema Club and Delphic about a year ago. My favorite club is Yumla near the mid-levels in Central. They play great electronic music. This summer in San Diego I saw Foster the People and Gardens & Villa, which was phenomenal. Actually saw Gardens & Villa again 5 days later after they started another tour with Generationals. I'll be heading to HK on the 4:30 ferry from Shekou on Tuesday. How do you usually get to HK? I'll be coming back that night since I have to work the next day. Anyway, let's work something out.

    11. Aug. 2011 Antworten
  • togamusic

    Hey! Life is good in Shenzhen. Definitely love being next to Hong Kong for the various concerts and other musical sundries it has to offer. Very much looking forward to the Friendly Fires show. I was bummed I just missed them in California. Maybe we can meet up there if you're interested.

    10. Aug. 2011 Antworten
  • cosensationLFL

    Salut .. merci pour l'ajout .. gautier

    28. Jul. 2011 Antworten
  • cjgraham82

    Glad to hear you liked the Vivian Girls, I know a few people who said the same as you actually. Yeah, Elbow should be quite good I think, in fact I really like the support act - Emmy The Great. Surprised she's not doing a gig on her own. Thing about Elbow is I'm not sure how great a live act they'll be - nice music to lie back to but not much to dance to...

    14. Jul. 2011 Antworten
  • Alle 169 Shouts