hyungmin

22, Deutschland
wymanmanderlys.tumblr.comZuletzt gesehen: gestern Abend

123270 gespielte Titel seit 26. Jun. 2010

203 Lieblingslieder | 6 Beiträge | 0 Playlisten | 124 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit hyungmin ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Shoutbox

  • ChAelitaNicole

    Up?? http://www.last.fm/music/Hardwell/+images/103047035

    8. Apr., 23:32 Antworten
  • r_hellion

    Hi, we are In A Glass Darkly, an alternative metal band from Colombia, we are just releasing our first record and we want you to enjoy it for free, if you wanna support the band you can follow us on facebook, twitter, myspace and youtube...please download our music at this location, hope you share it and enjoy it! http://www.mediafire.com/download/8c757nt85qvw22w/In_A_Glass_Darkly_-_Face_Beneath_The_Unseen.rar

    6. Aug. 2014 Antworten
  • Lonee

    Danke fürs Adden :)

    3. Jul. 2011 Antworten
  • tink64teo

    Same here ♥ I adore the mini~ looove it so much :3 all of the songs sound just gorgeous. I missed their voices so much!!! and how do you like it?

    23. Feb. 2011 Antworten
  • tink64teo

    Hellooo~~!! Ohmygod yesss ♥ I can't wait, finally the day has come. You're so right !!!!! how do you like the teasers? :))

    22. Feb. 2011 Antworten
  • Hour_of_Chaos

    ^___^ den hast du aber auch!

    5. Feb. 2011 Antworten
  • tink64teo

    Merry Christmaaas ♥ have a great and a beautiful holiday! Enjoooy ♡!

    25. Dez. 2010 Antworten
  • searchxxdestroy

    hallo~ :3

    15. Dez. 2010 Antworten
  • Oppa-KJ

    Taecyeon ♡

    7. Dez. 2010 Antworten
  • saranghaebre

    I'm alright. How about you?

    1. Dez. 2010 Antworten
  • tink64teo

    Yes, thanks a lot <3. I just received the result of my first exam though, and the next ones are coming really soon. No problem ♡! And yay for that, glad to hear that, cleaning is tiring. Awww, get well soon && taaaake care !!! I'm also starting to catch a cold. I just loved BIGBANG's and 2PM's performance too. The show was also good. True, finally YG announced something. Yeah, I was hoping for a BB comeback sooner, but at least we have GTOP's duo album, Seungri's solo and Daesung's drama to look forward, I'm so excited. I bet they're going to sound good ;3. Sounds like a good start of the year 2011, hehe. My day was good, I have a free day tomorrow - which makes me happy XD but I have again many projects to finish, so yeah. Besides this, I'm fine, gonna watch a drama now. And what about you? :3

    30. Nov. 2010 Antworten
  • saranghaebre

    Thanks for the add :D

    30. Nov. 2010 Antworten
  • tink64teo

    Yay for you, glad to hear so. Good luck on your next exams, do your best *fingers crossed*. I just had my first exam this week, phew~ at least I'm done with one XD. It was your birthday? And I didn't knoooow TT !!!! HAPPY BELATED BIRTHDAY ♡ best wishes! I hope that you had a wonderful time. And have fun this weekend as well. Hehehe, the worst part is always the cleaning ;__; I know what you mean. I'm good, watching a tv-show right now and trying to enjoy weekend. How are you? :3 I have a huge essay to finish, but I wanna watch Mnet Asian Music Awards tomorrow :3.

    27. Nov. 2010 Antworten
  • tink64teo

    Awww, no problem, that's okay. Hehehe, I need to stay online on facebook too. I'm fine, watching a drama XD. My week was good, but I'm very busy with school so that makes me kinda tired. How was your week? ^^ I don't really have plans for tomorrow, just going food shopping in the morning. And what about you? XD

    20. Nov. 2010 Antworten
  • DellBoi

    thanks for the add! :)

    15. Nov. 2010 Antworten
  • riimor

    thank youu ^^

    15. Nov. 2010 Antworten
  • tink64teo

    Yep, I'm somehow tired because of it haha. History? One of my school projects is about history XDD. omg, Shine A Light~ I love it♥. so how was your weekend? ^^

    7. Nov. 2010 Antworten
  • tink64teo

    Hello ;3 !!! I'm fine, I finished a school project and now I'm just listening to music. and what about you? ^^

    6. Nov. 2010 Antworten
  • tink64teo

    Oh yes ^^ that's nice. I can see that you really loved 2PM's comeback XD. Hehehe, awesome~ glad to hear that. Wow, lucky you... since you have autumn break, I don't have any -__- until Christmas. But I understand you, holidays aren't enough. Good luck with your homework, fighting !!! I'm fine, I'm back from school and I also have homework plus, I have to study for tomorrow :( I want weekend already !!!

    20. Okt. 2010 Antworten
  • tink64teo

    Well, I really love BB... so, I'm never getting bored of their songs, I love them even more :3. Awww, for real? maybe you'll like them more when their new album will be out XD. 2PM is your new bias? so, how are you?^^

    17. Okt. 2010 Antworten
  • Alle 124 Shouts

Über mich









Letzte Aktivitäten