hankendi

can hankendi, 29, Männlich, Vereinigte Staaten
www.mixcloud.com/hankendiZuletzt gesehen: Mittwoch Abend

144604 gespielte Titel seit 27. Feb. 2006

633 Lieblingslieder | 5 Beiträge | 1 Playlist | 166 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit hankendi ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

NicoIt Was a Pleasure Then 27. Jul., 18:21
NicoWinter Song 27. Jul., 18:17
NicoLittle Sister 27. Jul., 18:13
NicoThese Days 27. Jul., 18:09
NicoSixty-Forty 25. Jul., 21:16
Neil YoungLotta Love 26. Jul., 22:31
Neil YoungAlready One 26. Jul., 22:27
MföBir Ordayım Bir Burda 26. Jul., 17:27
Mföbazen 26. Jul., 17:24
Mföno problem 26. Jul., 17:21
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • juliacfonseca

    Wow! Nice taste :D

    31. Mai., 16:24 Antworten
  • adowns

    Can -- You weren't kidding about the impressive quantity of The Smiths scrobbles. Glad to see another last.fm user that's been at it for a number of years.

    12. Apr. 2013 Antworten
  • souliloquy

    aloo

    21. Dez. 2011 Antworten
  • amrah

    bu nası bi smiths yığılması ya

    15. Okt. 2011 Antworten
  • Noesis86

    son yedi günün çok tatsızmış ya

    16. Sep. 2011 Antworten
  • haticeyuk

    tam 1 yıl oldu :(

    14. Aug. 2011 Antworten
  • cenay

    Your musical compatibility with hankendi is Super

    13. Jan. 2011 Antworten
  • h-indie

    fişş

    8. Jan. 2011 Antworten
  • cenay

    sevgilim seni vurucak sonra ben de erkekler benim icin catisti <3 dicem

    4. Dez. 2010 Antworten
  • cenay

    oo ajda pekkan hüznü <3

    3. Dez. 2010 Antworten
  • cenay

    müzikal uyumumuz SÜPER ;)

    24. Nov. 2010 Antworten
  • Sputt5

    ölüyorum oğlum

    19. Sep. 2010 Antworten
  • alimay

    hankendiye bak. hank williams (Y)

    16. Aug. 2010 Antworten
  • alimay

    geçen aynısı oldu. ilk kahvemiz ben üçüncü fincandayım elim ayağım titremeye başlamış. bi yandan anlattığı şeyi dinlemeye çalışıyorum bi yandan göz ucuyla celtic -rangers maçını takip ediyorum blues 2-2 yapmış atmosfer çok gergin. lou reed'in solo işlerini beğenmiyorum dedi. sorun değil dedim. sen de beğenmiyorsun yani? dedi. bi yudum daha alıp dördüncü fincanı sipariş ettim

    27. Jul. 2010 Antworten
  • Noesis86

    all the lonely people where do they all belong

    26. Jul. 2010 Antworten
  • amantosunabimiz

    dayi kadikoydeydim arkadaslarla kargada film gosterimi vardi di mi? naptiniz?

    13. Jul. 2010 Antworten
  • alimay

    stones'u unutan yanarak ölsün

    12. Jul. 2010 Antworten
  • alimay

    yerim lan seni

    23. Mai. 2010 Antworten
  • alimay

    the smiths dinliyorum kaçırıyosun

    22. Mai. 2010 Antworten
  • alimay

    işin insanın içini acıtan yanı, konuyla çok alakası olmasa da, zweig ve karısını güney intiharına (vironal diye bişeyle yapmışlar bu arada) itenler ondan çok değil 3 sene sonra kendi vatanlarında aynı ya da benzer bir şekilde hayatlarına son vermek durumunda kaldılar. onun haricinde hayatım boyunca astral weeks kadar güzel bir şey yapamayacağımı astral weeks'i ilk dinlediğimde biliyodum sanırım. ama doğadaki kalibrasyon sıkıntısı üzerine biraz daha yazıp canımı sıkasım gerçekten yok. ama tükettiğim her şeyin artık üzerime üzerime gelmesine ben de dayanamıyorum ve bundan çok rahatsız oluyorum.

    18. Mai. 2010 Antworten
  • Alle 166 Shouts

Über mich

Letzte Aktivitäten

Gruppen (16)

Mehr anzeigen