Nakard

The One That Takes His Evil Pills Everyday, 28, Männlich, PolenZuletzt gesehen: September 2014

2257 gespielte Titel seit 18. Jun. 2007 (zurückgesetzt am 10. Mai. 2013)

0 Lieblingslieder | 16 Beiträge | 0 Playlisten | 587 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit Nakard ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

AyreonJourney on the Waves of Time 6. Okt. 2014
AyreonDawn of a Million Souls 6. Okt. 2014
AyreonChaos 6. Okt. 2014
AyreonDay Eleven: Love 1. Okt. 2014
AyreonComatose 1. Okt. 2014
AyreonWeb of Lies 29. Sep. 2014
AyreonComatose 29. Sep. 2014
ToolThe Grudge 28. Sep. 2014
AyreonComatose 28. Sep. 2014
AyreonLiquid Eternity 28. Sep. 2014
AyreonWaking Dreams 28. Sep. 2014
AyreonComatose 28. Sep. 2014
AyreonThe Fifth Extinction 28. Sep. 2014
AyreonDawn of a Million Souls 27. Sep. 2014
Shadow GalleryDarktown 12. Sep. 2014
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • Liliputter

    That's a good deal. I'll take it.

    8. Mai. 2012 Antworten
  • Liliputter

    Haha. If only it was that easy.

    8. Mai. 2012 Antworten
  • Liliputter

    Haha. No, I've never been pranked like that. I'm a bad and ugly guy too.

    8. Mai. 2012 Antworten
  • Liliputter

    I understand not visiting. :D But why stop scrobbling? Anyway, the love hate thing, I might explain that one time when I have more time in a PM. You're still studying, funny thing. I also started studying again: archive studies. Currently struggling with my thesis. Guess I'm halfway, but I got only like 2,5 months left to finish it ahahaha. Good luck with your studies and job. I need to find one abroad. I plan on emigrating after I'm done. London or New York (hahahahaha, last one is bullshit), actually wherever they want me, but preferably the UK. :). I don't remember a conversation about shit. It wasn't with me. LOL. Are you on facebook?

    8. Mai. 2012 Antworten
  • Liliputter

    a bit, just have some love-hate shit going on there. How are you? I must say I was a bit offended when I never got a reply anymore. But I get that's life. Everybody has his/her own shit. Drop another line when you feel like it. Like in 10 years from here. :P

    7. Mai. 2012 Antworten
  • Liliputter

    !! The viking returned! :D. Why did you reset your charts? You no longer like your old artists? Depeche mode was a tribute to an ex. I still don't like them (very much). Ahahahaha. No seriously, I do

    7. Mai. 2012 Antworten
  • Nakard

    Dobra, czysta karta, zobaczymy czego teraz najwięcej mi się słucha...

    1. Mai. 2012 Antworten
  • Frytek

    ajajaj, ja nie mam jaj :) idz po misie, chlopczyku, idz, bo Ci pewnie bez nich smutno :)

    19. Jul. 2010 Antworten
  • Frytek

    Spierda... znaczy sie spadywooj od moich wlosooff!!1!!1! :D czekolady juz nie kupuje, wole isc na petunia i piwo, Ty mily i spokojny chlopczyku :)

    19. Jul. 2010 Antworten
  • Frytek

    wiesz co, dla Ciebie Iron Maiden to jak dla mnie raczej SOAD niz DT, jednak Systemka przesluchalam w zyciu wiecej (gdy lasta nie mialam, temu po chartsach nie widac) i mam wiekszy sentyment. No i przez nich zaczelam i na nich uczylam sie spiewac, i klimatowo tez mi sa blizsi ;) a ja zaraz zaczne zalowac, ze zostawilam Ci ta koszulke ;) i niby za co ten oltarz, jak z Ciebie tak naprawde zaden fan Wiadera :P a Kaśki spiewajacej Detox sobie jakos nie umiem wyobrazic :D

    19. Jul. 2010 Antworten
  • Frytek

    no change of seasons to rzeczywiscie jedno z lepszych wydawnictw DT, takze Twoja strata, ze poznales dopiero teraz :P mnie DT sie oczywiscie osluchalo juz na tyle, ze raczej do nich nie wracam, a ze ostatnio zachcialo mi sie progresji, to jak widac ostatnio w rankingu kroluje Riverside. I tez dopiero teraz zapoznalam sie z przedostatnim albumem (a ostatni dopiero przede mna :o), co tez uwazam za ciezki grzech, bo jest zajebisty, genialny i miazdzy system, o :D a co to sie w tym Lwowku stalo, ze az mysli samobojcze, Hey nie zagral Twoich ulubionych kawalkow? ;)

    19. Jul. 2010 Antworten
  • Frytek

    co Cie tak na drim tijejtera wzielo? ;P

    16. Jul. 2010 Antworten
  • Frytek

    Chop Suey, ATWA, a wczesniej jeszcze Aerials. Toxicity tez chyba z jeden raz zagralismy.

    10. Jul. 2010 Antworten
  • Frytek

    no jak sie czegos maniacko sluchalo, to sentyment zostaje ;P zwlaszcza, ze coverujemy ostatnio kilka kawalkow, to i zachcialo sie posluchac ;)

    9. Jul. 2010 Antworten
  • Frytek

    Dalej się chwalisz tytułem nołlajfa roku sprzed dwóch lat :P ?

    23. Feb. 2010 Antworten
  • Nakard

    OK, one track scrobbled, cya in another 2 months.

    19. Feb. 2010 Antworten
  • Frytek

    Haha, widziałam to już. :D Że tak z ciekawości spytam - jak na to trafiłeś?

    29. Nov. 2009 Antworten
  • Frytek

    I ono ma Re-Align w ulubionych, yay ^^ !

    26. Nov. 2009 Antworten
  • Frytek

    Ono słucha mhrocznego bandu z mhroczną gothką na wokalu, ono nie być tr00! I jaka "wasza" grupa nienawiści, Ty w niej przecież nie jesteś (albo to skutecznie ukrywasz :D). I Coma wymiata, Zaprzepaszczone miażdżą mi system. ;)

    26. Nov. 2009 Antworten
  • Frytek

    Ale serio powaliło Cię na ziemię to "mocne pierdolnięcie" - nie pamiętam, żebyś kiedykolwiek TAAAAKĄ pętlę zrobił. XD

    3. Aug. 2009 Antworten
  • Alle 587 Shouts

Über mich


Work in Progress(ive)

Letzte Aktivitäten

  • domi_nique und Nakard sind jetzt Freunde. November 2013