Shoutbox

Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • MoreDistortion

    Hey

    Oktober 2013
  • Zadr123

    AAAAAAAAAAAAAAAGGGGG real good avatar)

    September 2013
  • Dgold

    Checking out your list of Loved Tracks. happy 2013, keep rocking with ever More Distortion. Dgold

    Januar 2013
  • Metalucjan

    Haha, thx dude, you'r awesome ;D

    Oktober 2012
  • 1337Kurt_Cobain

    You know A Place To Bury Strangers and Brian Jonestown Massacre - sweet check out Katatonia's Tonight's Decision and Discouraged Ones albums and Anathema's Alternative 4 and Judgement albums

    September 2012
  • OG_blizz

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    April 2012
  • 1337Kurt_Cobain

    lets jamm

    März 2012
  • 1337Kurt_Cobain

    yooooo

    Februar 2012
  • randeezydizzle

    haha yes. always good to hear man.

    Januar 2012
  • GreatBarcia

    nice taste

    Januar 2012
  • soulsah

    I can't see anything missing except CHROME(Damon Edge,Helios Creed) sliping their way in here now and again..... the touch of new wave is in chrome, the psychedelic as well.... of course all the albums sound completely different from one another... but still.... you need some Damon Edge in particular- the brain on the sheet knows.

    November 2011
  • Rayjohead

    YOUR AVATAR IS THE BEST.

    September 2011
  • Wolf_Diamond

    OMFG YES NOT FAIR SADSNLKDNS, how was it?

    September 2011
  • mzingg3

    wats up man nice music

    August 2011
  • mikeirene

    i liek ur pic

    Juli 2011
  • guylikesfrogs

    Good on you kind sir :D Awesome avatar by the way

    Mai 2011
  • mikeirene

    Hell yeah dude! Super jammy/jazzy/funky stuff

    Mai 2011
  • illybb

    Right on. Personal favorite era would have to be anything 99-01. They were on fire those years and sounded the best (imo). I'd be glad to hook you up with some shows if you're down.

    Mai 2011
  • illybb

    Yours is pretty rad too, man. Great taste!

    Mai 2011
  • ChinyPuppy

    Yeah man, "Low" is my favorite Bowie album haha, a lot of the songs are instrumentals but were meant to have words. The story behind that album is really funny actually, Bowie wrote is during the middle of his cocaine addiction and doesn't even remember recording it haha

    Mai 2011
  • ChinyPuppy

    Hm, I would suggest you start with either of "Low", "Station to Station", or "Scary Monsters (and Super Creeps)", those are my 3 favorite albums!

    April 2011
  • ChinyPuppy

    Hahaha, don't be fooled. I have a tendency to leave my iTunes on when I leave the room. Great taste btw!

    April 2011
  • Cemetary_walk

    exceptional charts my friend, and quite the hypno avatar :)

    April 2011
  • canofbiscuits

    yeah dude im excited to see kurt vile there. word man ill definitely check them out

    April 2011
  • canofbiscuits

    Really? I was at the 12/30/10 show! those sets were awesome. how was the twenty minute meatstick?

    April 2011
  • canofbiscuits

    thanks for the add! you have a dope taste in music. i got into phish last year and have been lucky enough to see them twice, both shows blew me away. have you seen them?

    April 2011
  • jakeyyy

    Oh for sure man. Just the red graph and the word 'Super' is awesome to see. But then you get to talk to people with similar musical tastes. I'm always down for band suggestions. What can go wrong with more music, eh?

    März 2011
  • jakeyyy

    Great music my friend.

    März 2011
  • OG_blizz

    Jamie Mortimer, coolest guy on the planet

    Februar 2011
  • masterfuol

    thanks! i stared at yours for like 15 minutes this morning hahahaha

    Januar 2011
  • BlackSanta

    What are these tobacco plays? I only have fucked up friends

    Januar 2011
  • aybesea69

    Hey Now! Thanks for the add.

    Januar 2011
  • nrandomness123

    imaginary numbers yeah

    Dezember 2010
  • hollmill

    yo, thanks for the recommendation! I just listened to their first album and it seriously is some good shit

    Dezember 2010
  • Oliahim

    I wish I was a fractal.

    November 2010
  • Wolf_Diamond

    i misss you <3

    November 2010
  • hollmill

    thanks for accepting! awesome library!

    November 2010
  • BUD2THECHUD

    It takes just 5 seconds.....

    November 2010
  • Wolf_Diamond

    ARE THEY REALLY THAT GOOD, HOLY SHIT.

    November 2010
  • mikeirene

    You have been such a tobacco junkie these past 7 days.

    November 2010
  • OG_blizz

    Your .gif depicts a good portion of the things i saw last night lol

    November 2010
  • 1337Kurt_Cobain

    http://www.youtube.com/watch?v=tj_q-UPGpbs Check out that band dude... there my favorite alternative rock band as of now. and if you like what you hear http://isohunt.com/torrent_details/48442611/The+Scavengers?tab=summary

    November 2010
  • Wolf_Diamond

    Jazz faze?

    Oktober 2010
  • gratefuldark

    Nice library dude!

    Oktober 2010
  • GregCano

    Hi! Thanks for the add but I incidentally clicked the ignore button instead of the accept one, so I requested friendship and now it's you to accept haha. Great taste btw. Love your about me section too, "Walkin with Jesus" is my fav Spacemen 3 song and I really love Mexican inspired Grateful Dead-like colorful skulls art. Cheers. ;)

    Oktober 2010
  • David4realz

    Awesome charts.

    Oktober 2010
  • TheHollowBand

    There might be some confusion... I think there's 2 bands on here named The Hollow... one from Australia (Hardcore band) and the other from the United States (New Jersey)... rock band... somehow their profiles, music, photos, information seemed to have been merged, but please note these are 2 entirely different and unrelated bands. The album titled "The Hollow" (released in September 2010) and all tracks on it are from the United States band The Hollow whose website is http://www.thehollowband.com. They have no affiliation whatsoever with The Hollow from Australia. Thanks!

    Oktober 2010
  • OG_blizz

    jeez

    Oktober 2010
  • Wolf_Diamond

    Yes, I have several recommendations for you: The Hold Steady - Boys & Girls in America The Tallest Man On Earth - The Wild Hunt The Wrens - The Meadowlands The Dismemberment Plan - Emergency & I AND OFCOURSE Deerhunter - Halcyon Digest (their new album, it's fucking amazing) Also check out No Age - Everything In Between (their new album also, very very good)

    Oktober 2010
  • jbastelli

    That was a weird insult.

    September 2010