LassoedWorm

Ian Maples, 19, Männlich, Vereinigte StaatenZuletzt gesehen: letzten Monat

42702 gespielte Titel seit 23. Jan. 2010

3 Lieblingslieder | 1 Beitrag | 1 Playlist | 30 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit LassoedWorm ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

BraidsIn Kind Gestern um 18:46
BraidsIn Kind Gestern um 18:46
BraidsJuniper Gestern um 18:40
BraidsJuniper Gestern um 18:40
BraidsAmends Gestern um 18:34
BraidsAmends Gestern um 18:34
BraidsEbben Gestern um 18:28
BraidsEbben Gestern um 18:28
BraidsTogether Gestern um 18:19
BraidsTogether Gestern um 18:19
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • annelisenorman

    Haha I'm sure it's not that bad! I wish I was creative/confident enough to write my own music. I gave 10+ years of my life to the piano, maybe I'll finally make something of myself. :D

    30. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    (I'm assuming dat shout was directed at me haha) I will search for this collaboration! And it seriously is so awesome. I'm just astounded every day by the creativity and skill and heart and just everything these artists put into their work. Sound corny? Good. :D

    30. Okt. 2012 Antworten
  • LassoedWorm

    That videos pretty peaceful dude that would be cool to see live :p See and you like 1984 also, Brave New World is kinda similar in a way. But I love both of them :D Purity ring they did a collaboration with that young magic band, its really good.. Music is so awesome

    29. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    Ahhhh Huxley. We did a short study of Brave New World in one of my classes last year! I've got a few Camus books I might look into soon, too. Yeah Purity Ring! I discovered them like last weekend lol. Awesome stuff! One of my friends just shared this with me, I figured I would spread the sounds: http://www.youtube.com/watch?v=DSEIK2pJstk What do you think?

    29. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    Aww thanks, man! You so kind. Some of the stuff I like is a little warped haha (Fight Club, A Scanner Darkly, etc). Right now I'm enjoying Faulkner and dabbling in some Oscar Wilde. I read whatever's suggested to me so I don't really focus on a specific genre. Some of my favorites are Frankenstein, 1984, The Great Gatsby, and The Things They Carried. Classics lol. How bout you?

    29. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    Well I live about an hour away from like everything so I pretty much just drive everywhere to see friends, go to school and concerts and such. I enjoy ze reading as well, and I'm also really into photography right now. I'm also a fairly decent snowboarder. :D

    28. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    Nice! I applaud your scientific abilities. So what other things do you do besides work all the time and have awesome music taste? :D

    27. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    At least you're making some money! I really wish I could have figured out the job thing. I'm just too involved with school and an overload of activities and sports and such, I wouldn't have had time to work. :( Haha thanks for not making fun of my future aspirations. Do you have a life plan you'd like to share? :D

    26. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    Lol since you asked, I think I want to be a writer of some sort. Maybe a book editor? I'm just nerdishly enamored of literature haha. I'm a smart ass most of the time, so I enjoy writing satire from time to time. :D I've actually been to New York! It's incredible. What's yo job?

    23. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    Lol I'm from Georgia but I cannot wait to get out of here. I'm hoping to move up north around NC or Virginia maybe. I'm starting the northward migration by going to college in SC. In case you really wanted to know my life goals. :D Let me know what you think of dat Arcade Fire when you get the chance!

    21. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    The Suburbs is a fantastic concept album, but I'm absolutely in love with Funeral. Neon Bible is pretty sweet, too. I'd start with Funeral, if I were you. And 'MERICA. How bout you? :D

    20. Okt. 2012 Antworten
  • wetigersss

    Ian, I don't know how to get ahold of you, but I really want to see you soon and hangout and do sgurd and draw like we planned. Also, Minus the Bear is coming up. $20 at Plush. If you can make it, then yeah awesome. Get at me fucker.

    19. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    I really loved that jam. And oh my GOD I cannot believe you've seen Interpol. One of my friends saw them perform in Italy. It's a life goal of mine to experience them live. Oh, please tell me you like Arcade Fire

    19. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    I've never heard of them, but I'll definitely check them out. What do you think of Interpol? Before the bassist quit and all haha.

    18. Okt. 2012 Antworten
  • annelisenorman

    Yeah, man! This excites me greatly. Really digging the AnCo, Grizzly Bear, Deerhunter compatibility we seem to have.

    16. Okt. 2012 Antworten
  • wellthatsfunn

    We have like almost the same tastes. You even like my bloody valentine! Awesome.

    29. Jun. 2012 Antworten
  • lariqq

    super ;3

    25. Sep. 2011 Antworten
  • ihearttgeorge

    Dude! How was Adele?? Sooo jealous!

    27. Jul. 2011 Antworten
  • mandieMANIC

    I've had it for a very long time, But I didn't have a computer in my room like I do now, and never used it because I have an Ipod..

    8. Jul. 2011 Antworten
  • ihearttgeorge

    Sorry for delayed response, I'm from Ohio

    30. Mai. 2011 Antworten
  • Alle 30 Shouts

Letzte Aktivitäten