Kyle_James

"I Don't Sing For The Rainbow, 'Cuz I Taste The Rain!", 33, Männlich, Kanada
lastgreatinnocent.blogspot…Zuletzt gesehen: vor 28 Minuten

86124 gespielte Titel seit 21. Feb. 2007

13.178 Lieblingslieder | 25 Beiträge | 1 Playlist | 404 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit Kyle_James ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Scrobbelt gerade von iTunes
Uh Huh HerInterconnect Lieblingslied Soeben gehört
Uh Huh HerHustle Me Lieblingslied vor 15 Minuten
Uh Huh HerFine Lines White Lies vor 19 Minuten
Uh Huh HerNuthin Without Your Love Lieblingslied vor 24 Minuten
Uh Huh HerStrange Design Lieblingslied vor 27 Minuten
Uh Huh HerBullet Lieblingslied vor 33 Minuten
Uh Huh HerShine Lieblingslied vor 37 Minuten
Uh Huh HerTime Lieblingslied vor 4 Stunden
Uh Huh HerIt's Chemical Lieblingslied vor 5 Stunden
Uh Huh HerInnocence Lieblingslied vor 5 Stunden
Janet JacksonNo Sleeep Lieblingslied vor 5 Stunden
MikaL'amour fait ce qu'il veut vor 6 Stunden
MikaGood Guys (Night Time Mix) Lieblingslied vor 6 Stunden
MikaPorcelain Lieblingslied vor 6 Stunden
MikaPromiseland Lieblingslied vor 6 Stunden
MikaOrdinary Man Lieblingslied vor 6 Stunden
MikaRio Lieblingslied vor 6 Stunden
MikaGood Wife vor 7 Stunden
MikaHurts Lieblingslied vor 7 Stunden
MikaStaring At the Sun vor 7 Stunden
Mehr anzeigen

Top-Titel

1 Lieblingslied
2 Lieblingslied
3 Lieblingslied
4 Lieblingslied
5 Lieblingslied
5 Lieblingslied
7 Lieblingslied
7 Lieblingslied
9 Lieblingslied
10 Lieblingslied
11 Lieblingslied
12 Lieblingslied
13 Lieblingslied
13 Lieblingslied
15 Lieblingslied
15 Lieblingslied
15 Lieblingslied
18 Lieblingslied
18 Lieblingslied
18 Lieblingslied
18 Lieblingslied
22 Lieblingslied
22 Lieblingslied
22 Lieblingslied
22
22 Lieblingslied
22 Lieblingslied
22 Lieblingslied
22 Lieblingslied
30 Lieblingslied
30 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
32 Lieblingslied
41 Lieblingslied
41 Lieblingslied
41 Lieblingslied
41 Lieblingslied
41 Lieblingslied
46 Lieblingslied
46 Lieblingslied
46 Lieblingslied
46 Lieblingslied
46 Lieblingslied

Shoutbox

  • Whip-Smart

    I am gagging to know what the unreleased tracks from that time are. The Bottom Line? finished versions of No Avalon & Wonderful Weirdos? Studio versions of Death of Cinderella, King of Intimidation etc? Songs we have never even heard of? I hope a tracklist comes out soon. Still really jealous you to see Bette especially 'cause she is paying homage to Hocus Pocus.

    23. Jun., 11:08 Antworten
  • leooel13

    Hi, thanks for the add. Fantastic library :)

    23. Jun., 8:00 Antworten
  • Whip-Smart

    Her silence on the day was rather odd. Especially after months of posts for the anniversary of such random stuff like The Collection, the Not As We single and the So Pure video premiere. She kinda likes to celebrate special days with fans. Into a king every yearanniversary, journal entries on holidays. pictures of her family on Evers birthday. Maybe the fact that she was silent might be rather telling. Maybe she is bitter she doesn't own the masters or something :(

    16. Jun., 9:50 Antworten
  • SrtoLuan

    Accepted

    14. Jun., 14:24 Antworten
  • Whip-Smart

    Judy! Judy! Judy! (love the avatar)

    13. Jun., 16:34 Antworten
  • shiyona

    HELLO :D I'm finalist in the global completion of #BeLikeRihanna I ask you to please vote for me and fulfill my dream to meet Rihanna → http://wshe.es/FibNpzks THANKS VERY MUCH.

    13. Jun., 4:05 Antworten
  • PurpleBabyJane

    I was at her Angels Advocate tour.Jeff was Spark Of Insanity.It was so funny. Mariah was late though.Thanks for the comment & have an awesome weekend!

    12. Jun., 3:27 Antworten
  • PurpleBabyJane

    Great taste.I am so jealous you saw Christina Aguilera & a lot of my favorites live. I seen Mariah Carey & Jeff Dunham live so far.

    11. Jun., 3:41 Antworten
  • ziggybiscuits

    you're welcome <3 omg thank you lmao im addicted to music tbh anyway i LOVE your charts <333

    10. Jun., 0:22 Antworten
  • Theelusiveg0y

    acc :D

    9. Apr., 3:10 Antworten
  • Jonsip

    i just discovered accidentally the song ''Big Sur'' on your blog that i never knew existed before.. thank you very much! :)

    7. Jan., 16:01 Antworten
  • cweekly0904

    Nice! Bette Midler should be a really good show! Oh okay, had no idea O-Town got back together, but that's cool.. Brings back memories LOL! Glad you liked Panama Wedding, they're pretty great, just sucks they don't have a lot of music! True, the show should've been free at that point. I didn't get my Taylor Swift tickets yet, I'm probably just going to wait until a week or so before her show here. I usually wait because once they start to set up for the show, they always add extra seats, and usually floor seats (that's what I did for her RED tour) Plus it will give me time to save money, since the price is higher than her last 2 tours. LOL weird reason, but hey, not everyone likes her. But I will say, her new album is great, I love it :P I saw the shows you're going to listed as Toronto, assuming you live there? I was just there in September, it's really nice. I had a good time but I was only there a couple days.. I would like to visit again and stay longer next time :)

    27. Nov. 2014 Antworten
  • cweekly0904

    No worries! Sounds like you got to see a few nice shows! Glad to hear Sinead O'Connor was awesome.. you've seen a LOT of shows too, so that really means something when you say how great it was. I just saw Panama Wedding yesterday, you ever hear of them? They're good, just don't have a lot of music out! lol Their show was super cheap, it was sponsored by a radio station here (104.5) so the tix were only $1.04 each!! To be honest, I didn't even know O-Town was still a group! I've been okay, nothing new really haha I'm boring. Just waiting for the Taylor Swift presale here next week :P How are you?

    6. Nov. 2014 Antworten
  • cweekly0904

    Oh yeah, I understand that, some of the concerts can get SUPER expensive. Lately I've been going to smaller shows, like $15-$20 tickets instead of $100+ ones haha Good that you're still able to attend a good amount. Yeah, he's super nice, such a funny guy too, hard to believe he's still single! :P I'm sure you'll have a great time at the show, he's always so funny. I really like the album as well, totally cried listening to Blue-Haired Lady, I'm such a sap Hahaha

    11. Aug. 2014 Antworten
  • cweekly0904

    Haha Thanks! You have great charts and I'm SUPER impressed with your "Seen Live" list, wow! I wish I could see so many shows :P Oh, Jay is great, my friend Grace is really good friends with him. So glad that he's on tour again, his new album is pretty good :)

    27. Jul. 2014 Antworten
  • anton_5000

    Ah I see haha, yeah I supposed already that Jay's concert will be like that, it's okay... it's just another mood, and more intimate I guess. Why you don't like concerts at the Echo Beach? Is it a bad and uncomfortable venue? Well, it's Robyn so what the hell hahaha. I went to Katy on Friday and going tomorrow again... Oh my God, the show is soooo amazing! So many stuff going on and very much elaborated: she flies throughout the arena, there are fireworks, and the light show is incredible! You should go haha.

    21. Jul. 2014 Antworten
  • anton_5000

    Haha, Love of my Life was really great and I loved the "new" version of Freedie's solo song. I didn't expect that much of a show, but it was awesome (and I'm not a huge fan of Queen). Yeah the guitar solo was extremely long, everything felt so dead during those 15 minutes, I even went to the washroom and there were so many people outside buying beer haha; nonetheless, I enjoyed the drum duel with his son (I didn't know that!). The lighting and everything was A+. If I find 20$ tickets in better seats, I might go again on the 28th... What you mean complete 80? 80's songs? Yes, I actually found out about Jay's concert through your events lol. I have listened to an album of his, it's all mellow and acoustic guitarish, which was nice but not for 2 hours lol. But I loved the "Shortbus" movie and his role in it, so I'd like to see him! Next for me, Katy Perry next weekend and then Robyn!!! After I missed her show in Miami back in 2010, I never forgave myself, so I must see her now!

    14. Jul. 2014 Antworten
  • anton_5000

    OMG!!! The show was so amazing!!! I'm so glad I went in the end! And Adam was spectacular <3

    14. Jul. 2014 Antworten
  • anton_5000

    Guess what? I'm going tomorrow to Queen! I found a 40$ ticket in StubHub! :o It's level 300 though (Never been there and for me, that level is a big mystery haha).

    12. Jul. 2014 Antworten
  • anton_5000

    Hey! Just read your post lol! I didn't get to see Deb Cox during the Pride, but I went to the MTV show with Dragonette and Carly Rae, it was so great!! :D You went? I also went to this comedy theatre play parodying Madonna's Truth or Dare documentary, it was so much fun! The whole audience danced to the "song segments" haha. I'll let you know how crazy is Gaga now, I've heard it's better than the BTW one.

    1. Jul. 2014 Antworten
  • Alle 404 Shouts

Über mich

"I'd Rather Be Honest Than Impressive" ~ Jay Brannan

"I'll make the most of it, I'm an Extraordinary Machine" ~ Fiona Apple

Monthly Top Listened Albums:







Artists I've seen Live (number of times I can remember seeing them is in brackets)

Kylie Minogue (2)
Madonna (6)
Janet Jackson (6)
Alanis Morissette (8)
Tori Amos (6)
Lisa Loeb (3) First club show
Melanie C (4 solo)
Spice Girls (4)
Tina Turner (2)
Sheryl Crow (3)
Cher (5)
Liza Minnelli (2)
Cyndi Lauper (6)
Emm Gryner (4 or 5)
Chantal Kreviazuk (6)
John Mayer (6)
Jason Mraz (3)
Deborah Gibson (2)
Sarah McLachlan (3)
Rilo Kiley (2)
Rufus Wainwright (2)
Lady Gaga (1)
Bette Midler (3)
Bjork (1)
Mariah Carey (2)
Fiona Apple (1)
Celine Dion (2)
Jay Brannan (7)
Idina Menzel (2)
Tara MacLean (3)
Teitur (3)
Jann Arden (3)
Natalie Merchant (1)
Wilson Phillips (1)
Toni Braxton (1)
Dolly Parton (1)
Boy George (1)
O-Town (1)
Vanessa Carlton (2)
Justin Timberlake (1 solo)
N*SYNC (2)
Mandy Moore (2)
Duffy (1)
Bernadette Peters (1)
Lily Allen (1)
She & Him (1)
Patty Griffin (2)
Sufjan Stevens (2)
Sinead O'Connor (2)
No Doubt (1)
Christina Aguilera (1)
Carole King (1)
Tiffany (1)
Roxette (1)
Blondie (1)
Robyn (2)
Michelle Branch (1)
Donna Summer (1)
Jenny Lewis and The Watson Twins (1)
En Vogue (1)
Amanda Marshall (2)
Dixie Chicks (1)
The Bangles (1)
The B-52's (2)
Indigo Girls (1)
Tina Dico (1)
Backstreet Boys (2)
Dragonette (2)
Pat Benatar & Neil Giraldo (1)
Esthero (1)
Amy Grant (1)
Colbie Caillat (1)
Andy Stochansky (1)
Johnathan Rice (2)
Bif Naked (1)
Deborah Cox (1)
Liz Phair (1)
Lana Del Rey (1)
Joe Firstman (1)
Martha Wainwright (1)
Damien Dempsey (1)
Holly McNarland (2)
Natalie Portman's Shaved Head (1)
Alexi Murdoch (2)
Dayna Manning (1)
Howie Day (2)
Maroon 5 (2)
Rachael Yamagata (1)
Shania Twain (1)
Diana Krall (1)
Cary Brothers (1)
LeAnn Rimes (1)
Mary J. Blige (1)
Dala (1)
The Court Yard Hounds (1)
Lights (1)
Donna DeLory (1)
Sook-Yin Lee (3) + Jooj (1)
Kate Miller-Heidke (1)
Ash Koley (1)
Melissa McLelland (1)
Wild Strawberries (1)
The Cliks (2)
Ivana Santilli (1)
Raine Maida (2)
Semi Precious Weapons (1)
Paula Abdul (1) First official concert ever
Color Me Badd (1)
Candi & The Backbeat (1) First unofficial concert (it was free)
Bitch (1)
Black Eyed Peas (1)
LL Cool J (1)
Laura Viers (1)
Little Scream (1)
Train (1)
Brett Dennen (1)
Natalia Kills (1)
Diamond Rings (1)
Amy Correia (1)
Shannon McNally (1)
Kathleen Edwards (1)
Joan As Police Woman (1)
Wheat (1)
Chris Mann (1)
Mario "Souleye" Treadway (1)
Max Gomez (1)
Gentleman Reg (1)
Todd Carey (1)
Grimes (1)

Comedians:
Kathy Griffin (2)
Margaret Cho (2)
Sandra Bernhard (1)
Rosie O'Donnell (1)
Joan Rivers (1)
Paula Poundstone (1)
Ellen Degeneres (1)
Bill Maher (1)
Wayne Brady (1)
Terry Fator (1)

Artists and Celebrities I've had the honor of meeting (in no particular order)

Alanis Morissette
Deborah 'Debbie' Gibson
Claire Danes
Jennifer Garner
Liza Minnelli
Deborah Harry
Sandra Bernhard
Clem Burke (Blondie)
Eartha Kitt
Emm Gryner
Chantal Kreviazuk
Lisa Loeb
Julianne Moore
Danny Glover
Mark Ruffalo
Gael Garcia Bernal
Jay Brannan
Victoria Beckham
Tiffany
Lisa Marie Presley
Elisha Cuthbert
Tara MacLean
Martha Wainwright
Lisa Lougheed
Anthony Rapp
Dala
Damien Dempsey
Jonathan Groff
Ivana Santilli
Jack Palance
Joe Firstman
Laura Veirs
Jamie Oliver
Mary Jo Eustace
Nigella Lawson

All I can remember for now lol





Letzte Aktivitäten

Events

Mehr anzeigen Event hinzufügen

Gruppen (184)

Mehr anzeigen