Halifax_Forever

Corey Stone, 23, Männlich, JapanZuletzt gesehen: letzte Woche

152093 gespielte Titel seit 25. Aug. 2007

279 Lieblingslieder | 9 Beiträge | 0 Playlisten | 169 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit Halifax_Forever ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Shoutbox

  • lwerdna

    Happy last.fm Birthday and happy Halifax anniversary <3 Only High Compatibility now :( Didn't know you were such a big fan of Karnivool, but it is refreshing to see you're no longer Jap music obsessed haha.

    13. Feb., 0:54 Antworten
  • adamdiminic

    I think someone got a new album and put it on repeat! :D

    12. Nov. 2013 Antworten
  • lwerdna

    Haha, I'll admit it's pretty catchy. Could totally drop a beat to it.

    3. Apr. 2013 Antworten
  • lwerdna

    Fall Out Boy will be touring down under soon, should tots come back and rock out with me! But still, Top 100 band. They'd be honoured :P Didn't really take you for an offspring kinda guy! I'm kind of scared that you're branching out to all this new music! I thought it was just a phase but you've changed completely for the dark side. Looks like J-Pop was just the beginning of the change! Our music compatibility is looking pretty shady now. You know when Plain White T's comes up as a top common artist, we're in a little trouble lol. Ah alright, so that means you will be staying there and getting a career. You make it sound like leaving Japan for Australia is the end of the world :O. We're drifting without each other! Yeah I watched a couple of games. Hasn't been the same without it. Guess it would be pretty hard to follow NRL from Japan. Which reminds me, Japan is doing pretty well in the World baseball Series! Not much really, over the whole partying phase really. But damn, 22 - so old.

    14. Mär. 2013 Antworten
  • lwerdna

    Pfft, ranked #86 on your charts. Clearly there are some emotions there and relief they're back together haha. Since when did you start listening to The Offspring? Is it cause you're pretty fly for a white guy? *Zing* Nailed it. So you don't mind all that One Direction, Nikki Minaj, dubstep crap? :O I didn't realise there were any limitations for working visas? Shouldn't they allow you to work anywhere in the country? Which reminds me, any sings of hovercrafts in Japan yet? Haha Cheers. Good old SIDHE...those were the days.

    11. Mär. 2013 Antworten
  • lwerdna

    Still into Fall Out Boy aye? Must be loving the fact they got back together haha. I find it hard to believe I used to like them so much. Great song choice though ;) Should do a duet. Don't think I can go back to my punk roots. I think I am a classic rock guy for now and forever :( I start to cringe and the music people listen to nowadays. Armys...alright lol. Still waiting for my final interview which seems to never be coming. I really just want to start! How's life?

    6. Mär. 2013 Antworten
  • lwerdna

    Welcome to Muse live haha. Orgasm! Had the time of my life at Muses' concert as well. One of the greatest experiences ever! Won't ever forget the epic moshing. But you are a lucky bugger being able to watch all of their (good) songs on The 2nd Law live :( Hopefully I get a few more chances to see them. Can just imagine how epic some of those songs would be live. Exogenesis is all kinds of epic. Can't believe you went without me! Haha. As for the Army, it's for reals. I'm real keen on doing it and it would be a great experience... as long as nothing serious happens haha. There was a job offer in Japan which is developing a professional cricket team there. I would be pretty interested in doing that too, then I can live with you!

    16. Jan. 2013 Antworten
  • lwerdna

    Alcohol store close by? Yikes haha. Sounds like danger to me. I'm pretty glad I don't live next to one. Stay there and get smashed every night playing Final Fantasy? Living it up. Yeah it looks bloody tough, but I really want a life changing experience. My life is too boring at the moment :( Especially without you ;) Wouldn't mind a real life end of the world situation. If Zombies start, will you come rescue me like the movies? I'm guessing theres a few days left for Muse? Lucky bugger. Really want to see some of their new stuff live. My workmate bought the Muse limited edition album. It's a giant box with a heat sensitive cover, pretty epic.

    8. Jan. 2013 Antworten
  • lwerdna

    I don't belong in Japan. I belong in the US of A with all the basketball, basketball and NFL :P I'm not a great saver with my gambling addiction haha. Yeah thinking about the army, try something new and out there. Just thinking about whether I can mentally and physically handle it. Everything sounds like it's a complete rip off over here, never get bargains like that over here. Free house!? Do you get your own house!? I chose the wrong profession lol. Here I am living like a sucker in my tiny house! But if you did actually own one, I'd consider taking a holiday there. Wouldn't be that bad if you don't pay for accommodation... But the big question is... have the Mayans taken over Japan yet?

    23. Dez. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Sounds like you're living it up there! Just fly me over and we can have a good time ;) Have I told you that I'm considering joining the army? I've had to stop drinking (or at least lower) my intake because of it. Hopefully I get posted in Japan and get to just have a holiday there? :P I laugh at that Bulldogs store lol. Square Enix store sounds a lot more epic, although Final Fantasy is pretty much all they're known for haha. Are there Call of Duty/Hitman stuff since they are the publishers in Japan? Get into the Classic Rock! Pink Floyd, Cold Chisel, Crowded House! Or maybe some Adele aye

    11. Dez. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Send away :) I take that drunk Corey is fun hehe. That's such a big gift, I'm not sure I will be able to exchange a gift of the same caliber! Geez, never would've thought Japs could outdrink Aussies! To be honest, I don't really take you as a heavy drinker, surprised you can handle that much. Not on the floor every night? I'd hope so, Muse are just amazing live, would be pretty fun going with hardcore fans, buy me a ticket! Final Fantasy store sounds awesome, a store like that would survive in Japan I guess. There's this store in Bankstown over here that sells Bulldogs items exclusively...I'm pretty sure they ain't gonna last long haha. It's a decent album, but there aren't any Museish tunes that stand out for me, everything feels so experimental. I prefer Resistance over it :O

    6. Dez. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Where is this magical video that I must see and you will be sending to me shortly? :P Tequila!? I can't imagine you taking that many haha. At least you're carrying over your Aussie drinking spirit! And yeah... not sure what to think of Sonny Bills. He has won everything he has been in the past year, it could be the year of the chooks. You know you love it! Pay for my ticket and flight and I'll gladly go. Watching Muse live was one of the best things ever! Just watching Bellamy tear it up differently every act is why we <3 him. Wow wow... big call there! Take it easy! I think it's good but probably in 4th or 5thish. Save Me is terrible, Liquid State is just not Muse! I don't mind Big Freeze... Explorers is a song that has grown on me, love it. I've listened to the album so many times in my car!

    28. Nov. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Maybe you should learn Korean as well for the full effect of the PSY style :) But definitely need a video though! But Beer goes well with everything in Australia! You use it to marinade food, in cereal and even as toothpaste :P Jagermeisters? :O Yeah... don't you just hate Man Utd for doing that? haha. I prefer it when they're down 2-0 and it stays that way!!! Not sure what's going on with the NRL. Doesn't seem to be much action in the off-season. Looking forward to possibly watching Sonny Bill Williams at the Roosters? #Whatsgonnahappen?

    10. Nov. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Haha yes! Gangnam Style is where its at. Definitely need a video of you busting those moves! He's become an instant legend in Australia lol. So whats the deal? You don't drink anymore? What about those fancy Japanese drinks? Sake sake? :P Sounds like you've conformed to the Japanese culture! I don't know if I can let go of the pub lunches or tradition of drinking during sport! That's life I tell you haha. Yeah, Cricket slowly died on me, especially trying to follow every sport in the world! Have been getting into soccer quite a bit lately, especially the A-League, League Cup and UEFA Cup as well. Been some crazy scores and games.

    3. Nov. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Div 2 Jap soccer? Lol. That is some hardcore fan affiliation! C'mon, you know you want to upload it! What about the chance of some Gangnam Style and you rocking your dance moves! You are barely holding onto your Aussie culture lol. How long till the beers, bbqs, surfing and girls turn into bubble tea, sushi, karaoke and harajuku girls? :P I'm surprised you still know what Cricket is! You follow it? Not exactly keen, I've adapted to the 20/20 sport. Test matches take way too long now, even though it is the best cricket.

    14. Okt. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Yeah that bite was a 'dog' move, haha. It was a pretty good match from my perspective since I backed Melbourne hehe. Yeah will have to try and follow EPL a bit more, soccers growing on me. Liverpool back to their sucky ways. Sad you can't follow your Wolves anymore? :P I'll hold you too that, I'd love to see you sing Muse! Gotta be a way you can sing Micro Cuts!

    8. Okt. 2012 Antworten
  • lwerdna

    But you didn't end up visiting me! Should've redirected your flight to Sydney instead! Liquid State is actually a pretty good track... if I weren't listening to Muse. It's just feels like it doesn't even belong on the same album. The entire album on a whole feels pretty slow compared to normal Muse. It never really peaks, Supremacy is an epic intro then it only starts to peak at the end. The album should be all rise! (HIMYM reference) :P From Follow Me to Save me, it feels like the album goes into a slow shell, feels so Radioheady. Supremacy is pretty epic! Muse said they regret not doing the music for the bond movie, they would've used that song which totally works. Panic Station has to be my favourite though, followed by Isolated Systems haha. Did you watch the final? I enjoyed it, since I was predicting and did have some money on Melbourne. I'm just waiting to see where all the rioting action was!

    1. Okt. 2012 Antworten
  • lwerdna

    So you spent $500 just to visit home? Costly trip! Haha. I'm scared to walk the streets if the Bulldogs win. The more I listen to them, the more I start to like most of the tracks. Probably dislike Liquid State the most, it really isn't Muse anymore despite how hardcore Chris voice might be lol. I actually like Explorers, don't know why but it's got that Radiohead feel about it, and it's catchy. Really like Panic Station and The 2nd Law finish (so epic indeed)

    30. Sep. 2012 Antworten
  • lwerdna

    Leaving before I even get the chance to go up! Haha. How come you get to leave and come back? Aren't flights expensive? Or are you using some kind of advanced Japanese teleporting tech? Melbourne like a true Sydney supporter. Hate Bulldogs fans, already had to experience riots and idiots on streets back in 04 when the Roosters lost to them in the GF :( I like it, nothing like classic Muse but still some good interesting and different tunes. Most people hate it I think.

    26. Sep. 2012 Antworten
  • lwerdna

    How have you not been scrobbling The 2nd Law! Crazy diffferent to how I expected it to turn out. Can't believe it goes from Dubstep to such a slow pace! Most of the songs in the middle feel like Radiohead, tunes are Queen inspired and it just feels like U2. Different, don't mind it. Catchy as usual.

    26. Sep. 2012 Antworten
  • Alle 169 Shouts

Über mich

Currently obsessed with:

- The Dear Hunter
- Radiohead
- Muse
- Death Cab for Cutie


My Obsessions!








Milestones!!!

120,000th play: Rise Against - The Strength to Go On
110,000th play: Death Cab for Cutie - I Will Follow You Into the Dark
100,000th play: The Dear Hunter - Black Sandy Beaches
90,000th play: Muse - Sunburn
80,000th play: The Receiving End of Sirens - Pale Blue Dot
70,000th play: The Matches - Dog-Eared Page
60,000th play: I Am The Avalanche - My Second Restraining Order
50,000th play: Halifax - I Told You So
40,000th play: Just Surrender - She Broke My Heart So I Broke His Jaw
30,000th play: Over It - Avalanche
20,000th play: Thrice - The Artist In The Ambulance
10,000th play: Halifax - I Hate Your Eyes

Letzte Aktivitäten