Fryzolda

FANTASTIC IWOOK ❤, 21, Weiblich, Polen
twitter.com/#!/lady_HA_Zuletzt gesehen: Februar 2014

80508 gespielte Titel seit 16. Jan. 2011

245 Lieblingslieder | 4 Beiträge | 0 Playlisten | 15.469 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit Fryzolda ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

YlvisThe Fox 17. Dez. 2013
PitbullTimber (feat. Ke$ha) 17. Dez. 2013
DonatanMy Słowianie 17. Dez. 2013
DonatanMy Słowianie 17. Dez. 2013
YlvisThe Fox 17. Dez. 2013
PitbullTimber (feat. Ke$ha) 17. Dez. 2013
YlvisThe Fox 17. Dez. 2013
DonatanMy Słowianie 17. Dez. 2013
PitbullTimber (feat. Ke$ha) 17. Dez. 2013
YlvisThe Fox 17. Dez. 2013
Mehr anzeigen

Shoutbox

  • karatte

    thx for the add :D

    11. Nov. 2013 Antworten
  • RedWitch88

    Rodzice jak rodzice, każdy wolałby na własną rękę mieszkać, ale mi taniej z rodzicami, zważywszy na to, że się uczę xD na szczęście nie jestem na razie w związki, mam dość facetów na jakiś czas, więc to dlatego dziwi mnie Twoja decyzja o ślubie xD tym bardziej, że pamiętam Twoją rozrywkową naturę xD!

    9. Nov. 2013 Antworten
  • RedWitch88

    Wcześnie :P jeszcze dzieckiem jesteś, dopiero 20 na karku xD ja w życiu bym się nie porwała na mieszkanie z facetem tak wcześnie xDDD musisz być ogromnie zakochana, że chcesz już młodość poświecać xDDD bądź szczęśliwa :P

    8. Nov. 2013 Antworten
  • RedWitch88

    Omg! A po co Ci tak wcześnie ślub? XDD

    8. Nov. 2013 Antworten
  • RedWitch88

    Okk. Zostałam ciocią i chrzestną, wróciłam na studia. A ogólnie to chujowo :P a co tak wspaniale Ci się układa?^^

    8. Nov. 2013 Antworten
  • RedWitch88

    Czeeeeeść^^ co u Ciebie Frydzek? :D

    8. Nov. 2013 Antworten
  • Emilusia93

    tak sobie zerknęłam i czy dobrze widzę,że będzie ślub xD

    22. Apr. 2013 Antworten
  • son-gain

    to super , gratuluje. Tylko nie zapomnij mnie na ślub zaprosić ;p

    20. Mär. 2013 Antworten
  • Xiahzart

    Ano, już nie ma XDDD Co tam bejbe? :*

    19. Mär. 2013 Antworten
  • shibakusa

    Ah no... wszystko jakoś dobrze na razie ;3 A u Ciebie? :)

    4. Mär. 2013 Antworten
  • son-gain

    no właśnie nic ciekawego dlatego tak sobie , a co u Ciebie jakieś zmiany?

    26. Feb. 2013 Antworten
  • Xiahzart

    Ahaha, to wiesz jak się czuję tak będąc teraz w świecie anime, kkk~ Obecnie kończę InuYashę^^ Zajebiste anime i szkoda, że nie jest ciut dłuższe XDDD Nom, nadal pracuję tam, gdzie pracowałam i raczej nie zanosi się na jakieś zmiany z tym związane, więc... Trzeba jakoś przetrwać, tak, czy siak^^

    24. Feb. 2013 Antworten
  • son-gain

    noo jaks super nie jest

    24. Feb. 2013 Antworten
  • son-gain

    chyba spoko

    23. Feb. 2013 Antworten
  • Xiahzart

    No wiesz, zmiany stąd, że ostatnio dużo w anime siedzę i w kółko coś oglądam, haha XD

    22. Feb. 2013 Antworten
  • shibakusa

    Powinienem dodać "witam po latach" ^^

    8. Feb. 2013 Antworten
  • shibakusa

    tak, trawnik :D Witam! :D

    8. Feb. 2013 Antworten
  • Emilusia93

    hallo, co tam słychac jak żyjesz. Dawno nie pisałyśmy. Co porabiasz uczysz się jescze czy co.... :)

    8. Feb. 2013 Antworten
  • Xiahzart

    Żyjesz tam w ogóle?

    7. Feb. 2013 Antworten
  • naokochan91

    siemanko~! :DDDDDD

    23. Jan. 2013 Antworten
  • Alle 15469 Shouts

Gruppen (16)

Mehr anzeigen