Shoutbox

Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • RexRobben

    Thoughts on the new Sigur Ros album?

    Juli 2012
  • janakachnikova

    Hi neighbour...nice library :-)

    Juli 2010
  • RexRobben

    Hey, listened to The Big Pink... great band! :) You'd like 'em! :)

    Januar 2010
  • RexRobben

    Are you on Sony's Fantasy Festival yet? http://fantasyfestival.last.fm/invite/?key=c33ce98603751a89b2b41493359250be&r=B_Rogs

    Dezember 2009
  • Ash_Swan

    You've a really good taste in music! :3

    November 2009
  • RexRobben

    Btw, what do you think of the new Editors album? I'm a little disappointed...

    November 2009
  • RexRobben

    I've got the remix'ed version of Hoppipolla, I don't know if you have it yet

    November 2009
  • caminniss

    OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH yeah

    September 2009
  • RexRobben

    Finally back on Last.Fm! :)

    Juli 2009
  • rougevelvet

    The whole album?? I dunno, I dont want it to leak early like it did last time. Not too long to go now anyway. We're lucky we've had three songs too!

    April 2009
  • rougevelvet

    got no friends, got no lover

    April 2009
  • dancing_graves

    that's crazy, never thought he would come here. too bad my 18th is three months after the festival

    Februar 2009
  • RexRobben

    Had a ticket lined up, but they sold it on to someone else :( Oh, well next time. I'm off to Escape Into The Park tomorrow with Sulcsy.

    November 2008
  • RexRobben

    I better see some Temper Trap plays on your account soon! xx :)

    November 2008
  • RexRobben

    Got those on you?

    September 2008
  • RexRobben

    Yeah man, got the whole album - it's seriously good stuff. xx

    September 2008
  • RexRobben

    Brent's Papa: "Why does that guy from Placebo have makeup on?" Brent: "...I don't know"

    September 2008
  • RexRobben

    Man check out Conor Oberst's solo album, it's a very groovy indie/folk record - so sweet.

    September 2008
  • trueloveway

    good to see some joy division up vanilla bear

    September 2008
  • RexRobben

    Should have a new acoustic song recorded in the next few days, very City and Colour... best sounding song we've ever done imo. xx

    September 2008
  • RexRobben

    Kings of Leon... gay! Haha, I have Last.fm loaded up 24/7 these days :) xx

    September 2008
  • RexRobben

    If I don't see a Bloc Party play within the next 10 minutes then I will run away with your girlfriend to Fiji! xx

    September 2008
  • antzpantz

    I don't remember! That setlist is directly off their sheets when I took a photo of it.

    September 2008
  • RexRobben

    What's the lineup for Rollercoaster? It's usually shite. Man, Circa is so bizzare 'cause I can't fit it under Indie or Alternate/Rock, his vocal range and choice of lyrics is just so strange but great. ...Check out Saosin!

    September 2008
  • RexRobben

    Wow, lots of Pogo plays :D:D And how the hell do you know about Anthony Green, do you listen to either Saosin or Circa Survive?

    September 2008
  • RexRobben

    Good to see a few C&C plays on your chart this week... seriously can't wait for Dallas to get his tattooed ass back to Australia!

    September 2008
  • RexRobben

    Damn, I thought Death Cab was 28th... oh well, next time. Hope it was good and I'm gutted that I forgot about it. xx

    August 2008
  • antzpantz

    oops, sorry, that setlist didn't format very well, here it goes again: bixby canyon bridge; new year; live here; crooked teeth; long division; grapevine fires; movie script; company calls; title track; soul meets body; i will follow you into the dark; i will possess your heart; Cath...; Styrofoam Plates; Expo '86; Sound of Settling; ------ break; Your Bruise; Title and Registration; Twin Sized Bed; Marching Bands; Transatlanticism Cheers!

    August 2008
  • antzpantz

    Hey mate, saw your shout on the DCYC event page, and thought I'd help out. bixby canyon bridge new year live here crooked teeth long division grapevine fires movie script company calls title track soul meets body i will follow you into the dark i will possess your heart Cath... Styrofoam Plates Expo '86 Sound of Settling ------ Your Bruise Title and Registration Twin Sized Bed Marching Bands Transatlanticism I took photos from the pit that night, so check out my shots at http://antz.bur.st/ if you like. :)

    August 2008
  • balikye

    The Helio Sequence album is pretty great, different from their older stuff... I didn't really like DCFC at all before but I gave Narrow Stairs a shot and surprisingly I like it a whole lot.

    Mai 2008
  • balikye

    That poster is totally on my bedroom wall. :]

    Mai 2008
  • balikye

    Is your avatar from a Bloc Party gig poster?

    Mai 2008
  • trueloveway

    the maple state good cuzy ?

    März 2008
  • trueloveway

    our music taste is hard

    Februar 2008
  • izzo0o0o

    sure suurrreee

    Dezember 2007
  • izzo0o0o

    hahaaaahahahah youve listened spice girls 37 times this week?? only a little worried hahaha

    Dezember 2007
  • izzo0o0o

    lol jess mccartney our taste-o-meter is high niiccceeee

    Oktober 2007
  • trueloveway

    Rock kills kid dominates haha

    Oktober 2007
  • RexRobben

    Coldplay...soothes the soul.

    September 2007
  • flirt8ious69

    the dirty secrets.

    September 2007
  • RexRobben

    Were are my new MPPA songs? lol :P

    Juli 2007
  • flirt8ious69

    yes thankyou very much brent. you have opened up a whole new world to me

    Juli 2007
  • RexRobben

    Too much Tegan & Sarah! :)

    Juli 2007
  • shardelite

    aha yeah man i've interviewed the drummer! i've got the albums so i'll give it a proper listen now

    Juli 2007
  • RexRobben

    Argg. Don't touch me there... touch me thereerrrr!!

    Juli 2007
  • Wkndr

    Scale.

    Juni 2007
  • shardelite

    our compatibility is 'medium'

    Juni 2007
  • shardelite

    good to see aqualung in there

    Juni 2007
  • shardelite

    lol hi

    Juni 2007
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, B_Rogs! Happy listening.

    Mai 2007