AbstractRealism

Selador, 28, AustralienZuletzt gesehen: März 2014

77602 gespielte Titel seit 29. Mär. 2007

2 Lieblingslieder | 204 Beiträge | 1 Playlist | 586 Shouts

  • Freunde werden
  • Nachricht schreiben
  • Shout schreiben

Deine musikalische Übereinstimmung mit AbstractRealism ist unbekannt

Erstelle dein eigenes Musikprofil

Kürzlich angehörte Titel

Shoutbox

  • dilute_cordial

    hey we have super music compatibility!

    7. Mär. 2009 Antworten
  • yelya

    oh thanks, no need to apologize :) I suspected it was some kind of thriller)

    22. Dez. 2008 Antworten
  • yelya

    hey! we're totally compatible))) I really respect people who're interested in so many things.. btw could you explain me what Fanta is made of??? ;)

    30. Okt. 2008 Antworten
  • gilkagan

    hey radiohead fan !

    24. Okt. 2008 Antworten
  • murraynz

    Hello neighbor... I think you might like a band called Sipo :)

    18. Sep. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Listening to music, ah-hah! I knew you were alive.

    18. Apr. 2008 Antworten
  • ironingboard

    Mooooo! I missed you on MSn!! Its the last time I stay logged in while Im asleep, its just misleading. Kaitliiiin, I miss you >_< Like Winnie the Pooh would miss honey.

    15. Mär. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Oh ohhhhhh it all makes sense now! Honestly i actually just thought you were so much into art school that you could care less for the net anymore lol and then i secretly and quietly until now envied your passion devotion and dedication. Of course in knowing your true motives i take all these kind words back hehe.

    2. Mär. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    What a pitiful presence you've made on lastfm tsk tsk dissapointed in you. I looked up to you!

    26. Feb. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Dunno when you're gonna read this but i am officially a student at the Sydney Gallery School :D! aka Meadowbank TAFE lol does that not sound cool...hmmm yes! It feels ridiculously good to know i wont be back at campbelltown with awful teachers and even worse people minus a few good eggs.

    1. Feb. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Yo yo i forgot to give you the Richard Ashcroft cds ugh! You haven't been on for days hehe it's so unlikely. Hmm how else will i talk to you! *gasp* we aren't gonna talk forever coz i leave on saturday. You will miss me, you'll be sorry! Lol i never realised how much i like The Offspring excited to see them now!!! Oh and i'm going to Meadowbank tomorrow fun fun! Hope they take me *puppy dog eyes*

    31. Jan. 2008 Antworten
  • pwaller93

    Hello friend. My name is Phoebe. I am a recovering Muse addict (fail). I noticed that you attended their concert this past Movember. My darling brother wrote a review just to keep me quiet at the dinner table. He would appreciate it if you read and commented his journal entry. The review is located here: http://www.last.fm/user/whereswaller/journal/2008/01/29/634317

    30. Jan. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Ah ok. That happened to us when we got furniture delivered (not from ikea) and they forgot my wardrobe and i had to wait till monday the guy was like oh dont worry its just a wardrobe im like yes where shall i put my clothes you dumbass! Uh anyways yeh i've actually heard Crying before version by Roy Orbison, i like, im wondering who did it first though.

    29. Jan. 2008 Antworten
  • wou86

    heej! Very nice album it is indeed! Thanks for advising me! Still like Grace more than live at Sin-e. And according your toptracks u do 2. :)

    28. Jan. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Hmmm so what are you missing? Wait did you get the stuff delivered..?

    28. Jan. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Shit day? Yeh i can relate. Hmm weird the phone charger would be dead they should last years..Orientation week for art school i assume? All the cool places have orientation week it's not fair i'm jealous! All i get is go to tafe on this day bla bla bla well that's a sure way to get people excited about life.

    28. Jan. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Oh btw, got caffeine?

    27. Jan. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    No point listening to red jumpsuit coz they are goneeeeeeeeeeeee.

    27. Jan. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Lol ummm... I have friends? Are you mocking me or being sarcastic or gosh well i'm confused or was it a random statement that meant absolutely nothing and was said just to confuse me further in life. well thanks!

    25. Jan. 2008 Antworten
  • DeathByFixative

    Not officially confirmed yet but red jumpsuit apparatus have pulled out of soundwave! I'm soooo dissapointed i love them! :(. Guess i'll go check out some of the other bands how queer.

    24. Jan. 2008 Antworten
  • Alle 586 Shouts

Über mich

Johnny Depp. Red phonebooth. Nostalgia. Vintage movie posters. WWII literature. Antique Gramophone. Victorian Gothic Revival Architecture. Audrey Hepburn. Quirkiness on crack but not high. Explicity. Sheer calculated silliness. Benjamin Franklin. The origin of Fanta. A.E Houseman "All knowledge is precious whether or not it serves the slightest human use". Colours, high but not on crack. Femme fatale. Aquariums. The Great Escape. Caravaggio 'Narcissus'. 60s. Pattie Boyd. Gustav Klimt 'The Kiss'. Sour confectioneries. FSM Pastafarianism. Owls. L'humour noir. Donnie Darko. Film slides. Red leather suitcase. 4am Bakery. Paper, all sorts of paper.

Deviant