Shoutbox

Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • rocco_bankrupt

    Hi again! Download the new Bankrupt EP, Goodbye Blue Monday free here: http://bankrupt.hu/2013/05/04/bankrupt-goodbye-blue-monday-free-download-320k-mp3/ or from here http://www.last.fm/music/Bankrupt/Goodbye+Blue+Monday

    Mai 2013
  • str8facedman

    Elvis Costello approved this song, please take a listen >>> This Gift

    November 2012
  • vlaho92

    cheers from Croatia! :D

    August 2012
  • olveratron

    Dollar Tree is min. wage, treats their employees like trash and offers no opportunity for advancement or pay raises. So.. well, I just got sick of working a job that was for 15 year olds and my managers two-facing me, so I bailed. lol =] Found a new one already though. 40 hours/week - $9/hour. I'm very excited. How are things for you though man, enough about me?

    Juni 2012
  • olveratron

    Good, good. Working on getting a new job and whatnot. How about yourself? =]

    Juni 2012
  • stevepwn

    hahaha i agree kottonmouth kings are so funny to listen to

    März 2012
  • olveratron

    For sure, i can relate to that. Things have been weird. How's school going? How are your parents? You should come over again soon =]

    Februar 2012
  • jedi121212

    Same, just dealing with school and all crap

    Februar 2012
  • jedi121212

    What's up?

    Februar 2012
  • olveratron

    Hey man, how's life goin'?

    Februar 2012
  • jedi121212

    Awesome haha. Oh lol

    August 2011
  • jedi121212

    :( I am not big on sports. I used to play football and baseball but that was years ago.

    August 2011
  • jedi121212

    Yup. Maybe haha

    August 2011
  • jedi121212

    Yup. Should be cool. Get more chances to see some shows since I will be close to Nashville

    August 2011
  • jedi121212

    Yeah. Man, I am so nervous. I move into my dorm Thursday.

    August 2011
  • jedi121212

    That's good

    August 2011
  • jedi121212

    How you been?

    August 2011
  • jedi121212

    Hey dude

    August 2011
  • crispolly

    Thx, man! =) nice taste, Nirvana. <3

    August 2011
  • dnta_

    yayiks for elliott smith ;)

    August 2011
  • nandaseptember

    whew! Super! :D

    August 2011
  • Matthewof1979

    Your Music is amazing!

    Juli 2011
  • abbadkouilio

    Tap her Cell Undetected. Secretly monitor Calls, SMS and Location logs. Buy for only $0! http://www.electricknifeonline.com/-7spy

    Juli 2011
  • yourmom10

    Hey man! Did you hear the new Blink song yet? It's awesome!!

    Juli 2011
  • fuckinghell_

    Thanks! You have a sweet music taste. And, thanks for accepting me. :3

    Juli 2011
  • jedi121212

    Oh yeah

    Juni 2011
  • jedi121212

    Close to a month, but I was wanting to date her for a while before we went out.

    Juni 2011
  • jedi121212

    Yup.. Its ok.

    Juni 2011
  • jedi121212

    Eh girlfriend broke up with me not that long ago.

    Juni 2011
  • jedi121212

    That is great. I have been ok.

    Juni 2011
  • jedi121212

    Hey dude, how have you been?

    Juni 2011
  • HS182

    Lol yeah Reimer made a massive difference JS sucked so did Gustavsson. Next year they'll do better

    Mai 2011
  • HS182

    They almost made it to the playoffs this season lol. Nice music taste btw

    Mai 2011
  • jedi121212

    I have listened to their ep and the first album. I have yet to listen to the second one though.

    April 2011
  • jedi121212

    Ok cool.

    April 2011
  • jedi121212

    They are pop punk. They are pretty good.

    April 2011
  • jedi121212

    Ever listen to Broadway Calls?

    April 2011
  • jedi121212

    That's good man, your welcome.

    April 2011
  • jedi121212

    Yup. How have you been?

    April 2011
  • jedi121212

    Yup haha. I know, I have really gotten into Bad Brains for some reason.

    April 2011
  • jedi121212

    Nothing much here. Been working on school stuff, and been listening to bad brains, circle jerks, and the clash for the past few days.

    April 2011
  • jedi121212

    Dude what's up?

    April 2011
  • olveratron

    How's it going man?

    März 2011
  • Therapies

    I wish I knew! It was released on a Fat Wreck benefit compilation CD in '05 here: http://www.fatwreck.com/record/detail/697 But no known downloads for that song.

    März 2011
  • Therapies

    Ever find out where to get Against Me's Wagon Wheel?

    März 2011
  • PaperFireArms

    any bands you could recommend? :)

    März 2011
  • PaperFireArms

    good charts dude

    März 2011
  • xnewkidofarmyx

    Holy shit, that's very good.

    März 2011
  • Dr_Seussicide

    You commented on my group, but didn't join. How dare you. >:(

    März 2011
  • causearockslide

    no problem, check out some of my own music if you get the chance, it's a little like Elliott

    Februar 2011