Entdecke neue Musik

Last.fm ist ein Service zum Entdecken neuer Musik, der dir personalisierte Empfehlungen auf Basis deiner gespielten Musik gibt.

Starte dein Last.fm-Profil Fenster schließen

Pilli Bebek

Tags

Die Tags von allen

Mehr Tags

Biografie

Wir haben noch keine Beschreibung für diesen Künstler. Möchtest du eine verfassen?

Videos

Top-Alben

Hörtrend

13.906Hörer insgesamt
439.188Scrobbels insgesamt
Aktueller Hörtrend:

Beginne mit dem Scrobbeln und baue deinen Hörverlauf auf

Last.fm-Benutzer scrobbeln die Musik, die sie in iTunes, Spotify, Rdio und mehr als 200 anderen Musikplayern spielen.

Erstelle ein Last.fm-Profil

Shoutbox

  • Pamagik

    Merhaba! Lastfmden ilham alıp kutucugum servisini yeni oluşturuldu. Kutucugum'da limitsiz şarkı ve albümleri yükleyip her yerden dinleyebilirsiniz ya da FB'de paylaşabilirsiniz! Bizi takip ediniz! Müzik kişiye ait koleksiyon oluşturulmasını sağlayan ilk Türk servisiyiz! Bizi takip ediniz! Bütün yorum ve önerileriniz bize çok değerlidir! Örnek koleksiyonlarımız aşağıda. Beğenirseniz lütfen arkadaşlarınıza paylaşın bu Türk projemiz gelişsin :) İndie, metal, rock vb. http://kutucugum.com/CC-Muzik Klasik müzik: http://kutucugum.com/Besteci7 Anime: http://kutucugum.com/TurkAnime

    31. Jul., 5:25 Antworten
  • prometheus66

    http://www.last.fm/group/Diren+Gezi

    6. Jun. 2013 Antworten
  • OldTurkishMetal

    benzer sanatcilar sisteminden madem bu kadar sikayetcisiniz, bi arastirip ögrenseydiniz nasil calistigini. en azindan bu sacma yorumlarinizi okumak zorunda kalmazdik...

    2. Mär. 2013 Antworten
  • alicacik

    lan şu benzer şarkıcıları kafadan sallamayın bi kere de amınakoyim

    24. Jan. 2013 Antworten
  • scourge1982

    Benzer Sanatçılar : Yeni Türkü :S

    22. Okt. 2012 Antworten
  • homoludes

    asla piyasa grubu olmamış olan fıstık gibi grup. müzikleri, sözleri çok kaliteli. sanırım çok kaliteli olduğu için de bilinmiyor, tutulmuyor.

    28. Jul. 2012 Antworten
  • bohemian_cat

    benzer sanatçılar : Ahmet Kaya .S

    30. Jun. 2012 Antworten
  • gkhnakmanlar

    siyah beyaz!

    3. Jan. 2012 Antworten
  • sLmkLc

    uzatmayın beyler, pilli bebek iyidir.

    6. Dez. 2011 Antworten
  • heavy-distorted

    @prometheus66 dingil evladım,sen zaten benim üstüme saçma sapan bir şeyi yıkmaya çalışıyorken benim söylediğim şeyler senin üstüne bir şey yıkmak olmuyor.ben hangi minvalde dediğimi söylediğimde sen karşı argüman sunamıyorsan bu benim "kıvırdığıma" değil senin lafı kafan yerine götünle anladığına işaret,senin gibi gerizekalıları hesaba katıp smiley'li yazmakla uğraşacak değildim.ortada "arkasında durulacak" bir laf yok,avatarının hakkını vererek "kıvıran" sen oluyorsun yani.benim hangi manalarda konuştuğumu benden daha iyi bildiğini iddia ediyorsan neye dayanarak iddia ettiğini sorarım.mal gibi ciddiye almandan bahsederken dediğim "aşağılık kompleksi" lafını da götünden anlamışsın,o meselenin herhangi bir müzisyenle alakası mı olur lan zaten @Oshan5 repost etmeden evvel post'a cevabımı da okumuşsundur umarım

    19. Nov. 2011 Antworten
  • heavy-distorted

    @airsakarya eheh yazdık aşağıda hangi minvalde söylendiğini,aylar sonra bile hala aynı hikayeler dönmüş. illa ":))))" diye bir sürü smiley mi koysaydım anlayabilin diye?

    19. Nov. 2011 Antworten
  • kspsml

    o diilde behzat gene fenaydı yaa

    10. Nov. 2011 Antworten
  • airsakarya

    behzat ç den sonra dinleyenler mal mı oluyor. ben behzat ç den önce 1-2 arkadaş sayesinde facebook'ta karşılaştım. ama behzat ç de berrak şarkısını duyunca daha bir ilgi duydum. şimdi dinlemeye başladım. ne olacak yani benden önce dinlediysen! bazı insanların dinlediği müzik grubuyla övünmemeyi öğrenmesi gerekiyor. çünkü müzik övünmek için değil keyif için dinlenir.

    4. Nov. 2011 Antworten
  • lastoutlawtruck

    saat 9 da başlayacağı planlanan konseri 10 da başlatıp insanları koyun gibi saygısızca ayakta diken, üstüne üstlük seyircisine, o kadar yuhalama arasında mazeret sunmaktan bile aciz olan, çok anlam yüklediğimiz ama çalanların pek de sikinde olmadığı bir dostluk varmış pilli bebek ile aramızda. o nasıl dandik bir playlisttir demek istiyorum. ulan zaten konsere gelen kitlenin yarısını behzat ç ile elde ettin. artiz artiz ilk albüme abanmalar, yeni albümden çalmamalar filan. ulan o kadar konsere gittik, elin isveçli adamı bile seyirciyle iç içe sohbet halinde şakalaşmalarla, verdiği yuhalama veya alkışa cevaplarla konser sunuyor. ankaralısın ulan. aynı barda farklı jenerasyonların bireyleriyiz. sizin karasal iklim kokan sound'unuz için seviyoruz. ama dün, çıkıp dışarı bahçemde biramı yudumlamaya karar verdim. hem verdiğim paraya yazık oldu hem de sizden soğudum. e ne diyeyim. yolun açık olsun pilli bebek. sen konserde senden sıkılıp dışarı çıkan o kadar insanı görmezden gel yine.

    15. Sep. 2011 Antworten
  • prometheus66

    @heavydistorted: yaaa kardeşim biriniz de ettiğiniz lafın arkasında durun beaaa. diyinki 'evet ben elitistim.' bu kadar zor olamaz bunu itiraf etmek. hemen kıvırıp karşı tarafa yıkmaya çalışmayın. ayrıca ne aşağılık kompleksi be kardeş??? pilli bebek dinlesem nolur dinlemesem nolur, ya da mozart ya da sezen ya da x grub ya da şarkıcısı. böyle şeyleri önemsemeyi bırakalı çok oldu.

    27. Aug. 2011 Antworten
  • Oshan5

    "insanlar ikiye ayrılır: pilli bebek'i behzat ç.'den önce de dinleyenler ve behzat ç.'den sonra dinlemeye başlayanlar " MIŞ. neremle güleceğimi şaşırttınız len bana, kıytırık elitler sizi.[2]

    23. Aug. 2011 Antworten
  • heavy-distorted

    @prometheus66 aşağılık kompleksi sahibi olmalı ki zaten abartılı olarak yarı ciddi söylediğim o sözü nasıl da ciddiye almış,söyleyen(ler)i gözünde büyütmüş,birilerinin "aşağılandığını" zannetmiş

    22. Aug. 2011 Antworten
  • prometheus66

    "insanlar ikiye ayrılır: pilli bebek'i behzat ç.'den önce de dinleyenler ve behzat ç.'den sonra dinlemeye başlayanlar " MIŞ. neremle güleceğimi şaşırttınız len bana, kıytırık elitler sizi.

    11. Jul. 2011 Antworten
  • csakizli

    duruyor zaman .......

    30. Jun. 2011 Antworten
  • beadg

    "insanlar ikiye ayrılır: pilli bebek'i behzat ç.'den önce de dinleyenler ve behzat ç.'den sonra dinlemeye başlayanlar " 2

    11. Jun. 2011 Antworten
  • Alle 78 Shouts

Top-Hörer