Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • bloody72

    pozdrowienia z Gierałtowic

    Oktober 2014
  • Beanoboo

    Yay!

    Juli 2014
  • musicmisc

    best Minor Threat riff

    Mai 2014
  • DavCnuk

    Know you're full of shit!

    Juli 2013
  • Bloodredmeat

    High School

    Mai 2013
  • Gargoyle2500

    This makes me think of Midnight Oil and the Minutemen.

    Mai 2013
  • xKornflakesx

    ahhhh shut up!

    Dezember 2012
  • HarryFearless

    Sometimes you do just want to shout this at people x

    Mai 2012
  • tazmindahmer

    i don't wanna hear it. no, you're full of shit! [2]

    Februar 2012
  • DetonateYourEar

    Did anyone else just jizz?

    Januar 2012
  • kiz0gman

    imo, kid dynamite's cover is better than the original

    Mai 2011
  • Ninaum

    I DONT WANNA HEAR IT!!!! NOOOO YOUR FULL OF SHIT!

    Mai 2011
  • braindeadFM

    i don't wanna hear it. no, you're full of shit!

    März 2011
  • mrshankly_

    the band hates itself. but they keep on anyway. punk rock

    Januar 2011
  • henryheimlich

    This song introduced me to Minor Threat when I first heard it as the hidden track on the album Destruction By Definition. By the mighty Suicide Machines. Now that was a great day.

    Oktober 2010
  • Umup0

    I actually quite enjoy this song. What's with all of the negative commenting below? (That was shameful)

    November 2009
  • conorsdaman

    When the fuck are you gonna realise???

    Januar 2009
  • TurtleSpartan

    I thought it was I don't wanna hear it; no bullshit! :p

    Januar 2008
  • maoglone

    I'm pretty sure that he's sick and tired of all your lies, and that he doesn't want to hear it. The line, by the way, is I don't want to hear it. Know you're full of shit, not none of this bullshit.

    Dezember 2007
  • chlebek

    I Don't Wanna Hear It!

    Juni 2006