Shoutbox

Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • philosopher_SD

    Not my favorite rap guy out or in slaughterhouse but This track listed are some of thee worst tracks he has done and some of the most mainstream pop song..SMH. He is actually an ok MC despite the lame limited sources of music that has been played....

    Juni 2014
  • piccochimusic

    Slaughterhouse Talk Who Inspired Them & Hip-Hop History (Video) http://www.ok-tho.com/2014/03/slaughterhouse-talk-who-inspired-them.html

    März 2014
  • Illitoris

    hatin ass niggaz

    März 2014
  • piccochimusic

    Chris Webby ft Joe Budden - Won't Be Today http://www.ok-tho.com/2014/03/chris-webby-ft-joe-budden-wont-be-today.html

    März 2014
  • SK93

    How the fuck is Murda Muzik, anybody ever dissed this nigga is still breathing! Jay-Z, Saigon, Nas already peeled him .... 2Pac, he ain't alive, but you ain't kill 'em! - Budden

    Februar 2014
  • MissBrooklynAnn

    What the fuck is a Mood Muzik? We doing Murda Muzik, nigga! - Prodigy

    Januar 2014
  • LyricEater

    fell off

    August 2013
  • PWNdestroyPWN

    Not Need Yours >>>>>>> Joey's got a great singing voice.

    Juni 2013
  • Krow132

    Yall are spoiled by greatness. Its like when Kevin Durant goes 29 and 10 or Lebron goes 27/8/7 n your not impressed anymore cuz it happens so many times. Same with No Love Lost. Just cuz Mood Musik series, Padded Room , n Halfway House etc was so good dont mean No Love Lost was bad.

    Juni 2013
  • iboudebo6te

    Yeah as ya'll said it's average. I like She Don't Put It Down though, good song.

    Mai 2013
  • RaoulComo72

    joe budden u a muthafuckin joke

    Mai 2013
  • PWNdestroyPWN

    A Loose Quarter is much better than No Love Lost, but it's a great album regardless.

    Mai 2013
  • eselv73

    not understanding all of the hate. there are some songs that I really dislike but overall its a solid album

    März 2013
  • sjm26b

    Album sucks.

    März 2013
  • JusRa

    lol hip hop fans are some of the most entitled miserable fans in ALL MUSIC No Love Lost is a good album its not Mood Muzik nor is it meant to be taken that way its a great Commercial Rap album Joey bars are still on point the content is just different IF ANY OTHER rapper made NBA the whole game would be sucking they dick right I fucks with Joey and I'm happy he shining right now

    März 2013
  • Staubii

    maaaannn, I was all like "oh, there's a joe budden album... i haven't listened to his music since his 'pump it up' times" and was hoping for some good music, but this is mostly 'total crap' or at least 'kind of crap'. fuck it.

    Februar 2013
  • ImbissBrunto

    new album blows [2] by far the most generic album i've ever listened to.

    Februar 2013
  • Przemo_3x8

    New album is awesome, except this loathsome interlude.

    Februar 2013
  • killapersi

    Hit streets corner bitches calling tell em bring Explain a friend Derrick Rose ballin bitch never goin broke again

    Februar 2013
  • kenilla

    new album blows, not suprised.

    Februar 2013
  • TehSpiral

    only had the time to listen to a few tracks so far. I like She Don't Put It Down, but my God, the production on the other tracks go nowhere. Its dead in the water.

    Februar 2013
  • ChelseaSmile95

    The new album is average.

    Februar 2013
  • GunnarKMH

    NBA!

    Februar 2013
  • SpitPiff

    One song in and already WOAT album. Fuck Hoe Budden.

    Februar 2013
  • Nate7569

    "My new nickname is just watch, Might not join might just watch, New yacht master just a watch,Doubtin' me I tell em just watch" Quadruple entendre over a "trap" beat, he kills every beat, and the album is dope, glad to see him get some better production and this imo is his best overall sounding album in terms of mixing and overall sound quality.

    Februar 2013
  • Demise-

    good album

    Februar 2013
  • MelloSunshine

    album sucks.

    Januar 2013
  • TuElite

    I love No Love Lost (the outro). Now one of my favorite song. I uploaded it on Youtube. http://youtu.be/GN7ESt2g9IM

    Januar 2013
  • belov_roman

    No Love Lost is good.

    Januar 2013
  • CircusRock

    Loose Quarter is great looking forward to the new album.

    Januar 2013
  • Kam4z

    4.2/6 new mixtape.

    Dezember 2012
  • PWNdestroyPWN

    ALQ is some of his best work , IMO . I'm fearing that his album is going to be trash though . First Wayne and now French Montana and Wiz ? Come on Joey , knock it off .

    Dezember 2012
  • Smakaveli

    tape is dope. not so good like mood muzik series but definitely top.

    November 2012
  • AllenPoe

    Momma Said, tho

    November 2012
  • falsettoo

    Cut from a different cloth YES!!!

    November 2012
  • JusRa

    Loose Quarter!!!

    November 2012
  • auntpigeon

    MOOD GOD

    Oktober 2012
  • sjm26b

    I don't know how he does it, but he keeps getting bad chicks to be on his team

    Oktober 2012
  • PWNdestroyPWN

    She Don't Put it Down Like You is pretty damn good but fuck Wayne's verse .

    Oktober 2012
  • eagors93

    What are y'all talking about with this funeral shit, Joey's the dopest

    Oktober 2012
  • crybaby_carter

    She Don't Put It Down Like You <3 Beware of the itunes version, because it isn't dirty.

    Oktober 2012
  • carAnthony

    Going to a Joe Budden show is like going to a funeral [2] That's true, but he's still great rapper.

    Oktober 2012
  • LyricEater

    Killa BH > Joe

    September 2012
  • thepoeticgoblin

    Joey's been killing hip-hop since Mood Muzik 1.

    August 2012
  • derekthemethod

    this dude's ego makes me not want to listen to him.

    August 2012
  • CircusRock

    Finally all the ordinary love tracks are on spotify.

    Juli 2012
  • Dormammu6

    Joe Budden is the greatest rapper of all time!! Been rocking with this nigga for like 7 years now. The Mood Muzik mixtapes are insane!! Padded Room is a classic!! And Escape Route is just outstanding!

    Juni 2012
  • Aristoxenous

    Going to a Joe Budden show is like going to a funeral

    Mai 2012
  • niqpwnz

    pump it up biatch!

    April 2012
  • GingerBarbie

    Padded Room is an emotional joyride. I love that album.

    April 2012