Shoutbox

Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • supatanman420

    10 years

    November 2013
  • Mirrors_2020

    mastrepiece, period. [3] I remember bumping this record in the car with my Mother, aww the memories. :)

    Oktober 2013
  • Rubvo

    great album this is.

    August 2013
  • g_junior

    My favorite so far.

    Juli 2013
  • roemilca111

    some of my favorite beats are on here.

    Juni 2013
  • saarHipHop

    This genius album helped me open up to other rap records. Jay-Z is the best rapper alive.

    April 2013
  • LucasSlim

    american gangster and kingdom come are underrated as fuck

    November 2012
  • MunsuLight

    Everything post Black album has been shit...[2] But this album, Reasonable Doubt and Blueprint 1 are all almost classic hip-hip album besides the filler on these albums

    Oktober 2012
  • SimonePerrota

    Overrated but still a brilliant album

    September 2012
  • Lejton

    My favorite album.

    August 2012
  • SimonePerrota

    Everything post Black album has been shit... people are stupid.

    April 2012
  • G0dL0vesUgly

    Kingdom Come and American Gangster IMO are dope

    Dezember 2011
  • theAntipopNL

    Still Jay's best album. Actually everything post-Black Album has been shit, kinda like Metallica.[3]

    November 2011
  • Hanni178

    his best along with reasonable doubt

    Juli 2011
  • mk741

    I remember buying this back in 2003... damn I was 13. Still Jay's best album. Actually everything post-Black Album has been shit, kinda like Metallica.

    Juli 2011
  • L1Productions

    WON OF MY FAVORITE ALBUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    März 2011
  • ThyDevourer

    Why are people comparing this to eminem? Don't get me wrong, eminem in my opinion is still great, but why the comparison in the first place?

    Februar 2011
  • ThyDevourer

    mastrepiece, period. [2]

    Februar 2011
  • smokedherb

    can't compare this shit to eminem.

    Januar 2011
  • mutekkk

    love

    Januar 2011
  • Goral74

    IMO the best album of Jigga

    Januar 2011
  • SagEsHalt

    mastrepiece, period.

    Dezember 2010
  • K_Wright_

    Yeeeeaaaaaaaaaah

    Dezember 2010
  • iamskiddo

    Rap classic.

    November 2010
  • CollegeAdvocate

    vvv lol, no

    November 2010
  • Kam4z

    The Eminem Show = The Black Album. Is Best's Albums Em and Jay's

    November 2010
  • UrsinhoVM

    this is the best gangstah album

    Oktober 2010
  • IAJP

    y'know what, i haven't listened to this in ages, and i've seen nasty shit written about it all over. but fuck it. this is still amazing. get. dat. durt off yo shouldaaa.

    Oktober 2010
  • doctaphil9

    soooooooooooooo gooooooooooood

    September 2010
  • jessi_hollander

    excelente

    August 2010
  • Concert_photos

    New Jay-Z photos up at Performance Impressions - http://www.performanceimpressions.com/Jay-Z_Shawn_Carter_2010_Bonnaroo/index.html

    Juli 2010
  • Toriyamafan

    Better than "The Blueprint", much better, Blueprint is a pop-dance-rnb Album I dont like it. Too much gay Hooks

    Juli 2010
  • paulobc

    For me, this album is the masterpiece and Jay-Z's best. [2]

    Juli 2010
  • Yelonas

    For me, this album is the masterpiece and Jay-Z's best.

    Juli 2010
  • Boosweet

    Although this album is one of my favorites, i think The Blueprint is his best work. But a close 2nd is The Black album.

    Juli 2010
  • Mystaah

    I hate new Jay work, but this album is THE SHIT! Pure classic. Last Jay's dope album. Still overrated..

    Juli 2010
  • Dance08

    Classic Album... enough said

    Juni 2010
  • shaxFM

    This album is way overated and sucks balls.

    Mai 2010
  • M-artijn

    My favorite Jay-Z album, for sure.

    April 2010
  • moisesacevedoma

    How can I listen to the,song

    März 2010
  • bluefan11

    New Jay-Z Documentary!: http://www.youtube.com/watch?v=Q6zVR0SgSOM

    März 2010
  • MARTIJNLAFITT

    ur overrated

    März 2010
  • FrostyXL

    Overrated... far overrated.

    März 2010
  • BackNDaDay90

    my favorite jay-z album! all-time classic! nothing but heat! [2]

    Februar 2010
  • chenetlarose

    Allure is one of the coldest tracks.....

    Februar 2010
  • Nene34791112

    PLEASE DONT READ THIS!!!!U WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF UR LIFE. 2MORROW WILL BE THE BEST DAY OF UR LIFE.HOWEVER IF U DONT POST THIS COMMENT TO ATLEAST 3 VIDEOS U WILL DIE IN 2 DAYS.NOW UV STARTED READIN THIS SO DONT STOP NOW!THIS IS SOOO SCARY.SEND THIS TO ATLEAST 5 VIDEOS IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSSHES NAMEWILL APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS THIS IS SOO SCARY CUZ IT ACTUALLY WORKS!!

    Dezember 2009
  • AkaneNamida

    black album fo sho.

    Dezember 2009
  • jJnx

    more funs

    Dezember 2009
  • spreadblood4

    hell yes.. its up there but his very best

    Dezember 2009
  • MetulHead

    The bad songs are really bad. Like Change Clothes, it makes me want to vomit. But the good tracks BE ON POINT 4 reel

    September 2009