Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • kccastille

    Awww middle school memories lol....

    Januar 2014
  • MizzToksic

    I like the fast version to dance to, but this slow version hits you harder

    April 2013
  • maumaumoreno3

    i like it!good,very good!maumaumoreno

    April 2013
  • Ezekiel22

    Jam.

    März 2013
  • buckbyrd38

    Make a baby music. I ain.t lying

    Februar 2013
  • mrdsr63

    right song right time

    November 2012
  • strtown

    Two words, I love this song

    Oktober 2012
  • kkkkdjkk

    好听啊

    September 2012
  • Vallyre

    I love the words to this song.... I love it.

    Juli 2012
  • LaFresaMasDulce

    I can't wait until I hear those words!!! >_<

    Juni 2012
  • wishuhadme2

    I like BlackStreet better !

    Juni 2012
  • moonviolette

    We ain't gettin' any younger we might as well do this..

    Mai 2012
  • MiaMillion

    Lets get Married!!!

    April 2012
  • anglescottle

    that is my baby make singe lol

    März 2012
  • teycarter97

    <333333333333

    Februar 2012
  • SheritaBrown

    u can never go wrong with Jagged Edge!

    Februar 2012
  • Angel5th

    Beautiful song.

    Januar 2012
  • nicknack171

    I NEED SOMEONE TO SING THIS SONG TO ME! LOL

    Dezember 2011
  • i_love_mangos

    ok but what if i dont want a white dress :)

    November 2011
  • watulove

    still love

    November 2011
  • bianca_lg_xx

    ahhh this song is awesome <3

    Oktober 2011
  • slowjamz34

    my people's walk down da aisle to this song,so lovely

    September 2011
  • dannygrl

    so beautiful

    August 2011
  • tigerjay457

    timeless (x2

    Juli 2011
  • SheritaBrown

    timeless

    Juli 2011
  • msblaquediva

    throwback !

    Juni 2011
  • DAHouseofHipHop

    The best song JE has done! Classic!

    April 2011
  • giashay

    :'( sooo 2001. memories....

    April 2011
  • YTG10

    ...we aint gettin no younger

    März 2011
  • Thyckness82

    Favorite!

    März 2011
  • SAlvarado915

    UGH!! LOVE THIS SONG...

    Februar 2011
  • liltraviesa1

    love this song good wedding song

    Januar 2011
  • Muchos_Amor

    Prefer the remix ;)

    Januar 2011
  • dcdivine

    This song says it all.Put up or Shut up.Put a ring on it.

    Januar 2011
  • kks82

    SMOOTH...

    Januar 2011
  • SheritaBrown

    classic!

    November 2010
  • flakitacarrillo

    i love this song

    November 2010
  • msboss920

    nice song good to go

    November 2010
  • majuro6

    cool

    Oktober 2010
  • citydogg619

    nothing to be said great

    Oktober 2010
  • SexyKyraLeigh

    love this song xxx

    Oktober 2010
  • tangi1

    MY SONG LOVE THIS

    Oktober 2010
  • carlissamillner

    LET'S GET MARRIED

    Oktober 2010
  • pabby123

    I LOVE THIS SONG!!!

    September 2010
  • MrsJBaker

    dang...should have played this at my wedding... but it was my husband's ringtone 4ever before the wedding..during all the planning...still a great song

    September 2010
  • Breeze141964

    This guy is being honest in what he is saying here in this track, lovers out there be sure to listen carefully ! playing games aint happening man no way!

    August 2010
  • pampamx

    Makin love to just anyone aint happenin

    August 2010
  • MrArtis

    "We aint gettin no younger... we might as well do it!" Who the hell uses that as an excuse to get married? lmao. Sure that marriage would last all of about 3 months

    August 2010
  • saideybee

    :) They'd be lovely to have singing at a wedding

    Juni 2010
  • Iteskia

    I love this song can't wait until that beautiful day comes.

    Juni 2010