Sage etwas. Melde dich bei Last.fm an oder registriere ein neues Benutzerkonto (es kostet nichts).
  • michkennstenich

    geil

    Januar 2015
  • InSearchOfTruth

    this song has some viking/folk metal elements.

    Juni 2014
  • xVTSWx

    Yay for Randy!

    Oktober 2013
  • Metality

    "Bet you never noticed that guy laughing at 4:41." You IRL?

    September 2013
  • jucemar_dimon

    Very good song!

    Mai 2013
  • robboelrobbo

    @nopity4acowerd You need to stop speaking

    März 2013
  • TobzLaRone

    not a big gojira fan but this sounds good with randy in it well played guys

    Januar 2013
  • nopity4acowerd

    at wounder if u think randy sucks u don't know good music go blog about justin bieber u looser!!!!

    Januar 2013
  • emptycookiejar1

    Bet you never noticed that guy laughing at 4:41.

    Januar 2013
  • ProgPro96

    Randy Blythe! :D

    September 2012
  • harris4got

    Song about Nun fetish

    Juli 2012
  • ZackKun

    2:07- 2:12, most beautiful seconds of my life.

    Mai 2012
  • Banets

    great...

    Mai 2012
  • Fullofblood

    Here's all my money this shit is fucking wicked awesome.

    März 2012
  • moarbagelfour

    RANDY!!!

    Januar 2012
  • llambent

    hell yeah randy blythe!! he sounds great with them

    Dezember 2011
  • Kur4qq

    2.35 to 3.20 one of the best moments on the album

    Dezember 2011
  • ChaseLThomas

    Yeah, that's definitely Randy.

    November 2011
  • ChaseLThomas

    Is that Randy Blythe?

    November 2011
  • radiolandmagnet

    Well thats not very surprising (considering they toured together, and Randy is such a bandwhore) but it is indeed a good song

    September 2011
  • Stuka87

    When I first heard this song I was thinking "That really sounds like Randy from LoG" and then low and behold, it was Randy. I think it sounds great.

    September 2011
  • Seberinoid

    That makes no sense below.... Much better to just say this track shreds. Hard.

    August 2011
  • Wonderglue

    Randy sucks, then again who gives a fuck. Still a good song, with or without him.

    Juli 2011
  • Digimortal5

    Pretty good lyrics!

    März 2011
  • Digimortal5

    If someone doesn't like this song then go fuck yourself fuckers! Randy's vocals sounds pretty impressive, moreover there is the great atmosphere in this song alongside great progressive instrumental. Just briliant!

    März 2011
  • Ezekiel22

    %$#!

    Januar 2011
  • Megatron-1

    Fucking awesome.

    Dezember 2010
  • Sztampus

    The drumming at 2:28 second. Oh God.

    Oktober 2010
  • Metal4ever88

    Fuck the naysayers, this is one of the best songs on the album. Randy sounds great here. If you guys don't like it, then there's something called a skip button. USE IT.

    September 2010
  • sorchiad

    horns up!!!!

    September 2010
  • metalfan194

    Hell yeah!

    August 2010
  • Foggster

    yeah...no new message but excellent music...horns up !!!!

    August 2010
  • rolfeijg

    Both bands are awesome in their own way. Randy's vocals are amazing on this track \m/

    Juni 2010
  • Plastonick

    Oh and all the anti-LoG guys... ever considered that perhaps Gojira invited randy along?

    Juni 2010
  • Plastonick

    Lamb of Chode? That's a good one. This song is excellence!

    Juni 2010
  • MrMahoo

    I don't really like the beginning, but the middle part is just so freaking awesome that can't stop listening to the song!

    Mai 2010
  • tothevultures

    How many cocks do you need to suck, to listen to a song like Ruin, or even a simple song like Contractor by LoG and still say they suck. Seriously. How many?

    Mai 2010
  • thedreamforce

    Gotta love Randy.

    April 2010
  • behemoth8

    This song is fucking MURDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \m/

    April 2010
  • steelgolem

    It sounds like SYL raping Scar Symmetry.

    März 2010
  • pee-why

    I think they're great cos' they're... French...

    Februar 2010
  • Seberinoid

    Awesome collaboration going on here. Two masters at work I'd say

    Februar 2010
  • LiquidfireS

    this song is shit. The only shit Gojira song.[2] Sadly have to agree. I absolutely love every other song they do though.

    Februar 2010
  • behemoth8

    vrrrrreh niceah!

    Januar 2010
  • metalhead-mpk

    The Way Of All Flesh !!! ♫♪♫♫ !!!

    Dezember 2009
  • Falcnuts

    Gojira rules and I like Randy's vocals on this track. The first Lamb of God album wasn't bad. Pariah? C'mon that song ruled.

    Dezember 2009
  • SeferSamael

    i don't notice the LOG contamination and so don't much care about it, but seriously, they (lamb of god) suck by any comparison.

    Dezember 2009
  • thejackyl

    Dear guy-from-Lamb-of-God: stay the fuck out of my Gojira. Thanks.

    Dezember 2009
  • Metality

    That is now my motto, btw.

    November 2009
  • Metality

    NATURE IS MY ONLY MASTER, I WILL BOW TO NOOOO OOOONE

    November 2009