• korr125

    Depeche Mode auf Deutsch ! Unglaublich und Super!

    August 2009
  • Nevica100

    This isn't Depeche Mode!!!!! This song should never be associated with Depeche Mode, ever!!!

    August 2009
  • ph1l0r

    when this track gets streamed you get to listen to some really awful stuff which has nothing to do with depeche mode. anyone else experience this?

    August 2009
  • GOLD_DIGGER

    This sounds just like Depeche Mode to me. Good track. http://www.golddiggerhq.com

    Juli 2009
  • Dizzy-NL

    wtf! one of my fav bands, but i HAD to ban this song, obviously german and crap, not depeche mode, last.fm get your shit together!

    Juli 2009
  • orchid_hunter

    WTF?! Take it away! This is awful? Where is Depeche Mode?

    Juli 2009
  • hyoscineheart

    This isn't Depeche Mode! Or even in English! *extremely distraught*

    Juli 2009
  • AtreidesUsul

    wow, I really like this song

    Juli 2009
  • BratmanDu

    Uh..................

    Juni 2009
  • crazyila68

    ma che è sta roba????? poveri Depeche!!!!

    Juni 2009
  • cusackclone81

    This isn't the right song. This isn't even in English. Last.fm needs to fix this and put the right track up.

    Juni 2009
  • JaceMelridge

    NO NO NO !! WTF is happening? This sucks!

    Mai 2009
  • amputeee

    eeee? wtf?!

    Mai 2009
  • michimix666

    germany has probably the most depeche mode fans, but obviously some of the strangest too... this is the definition of stupid german taste in music, watch the charts and you know what i mean... pukin...

    Mai 2009
  • Aprielka

    гы-гы... патсталом

    Mai 2009
  • lambs_anger

    ..... shit!!!:)

    Mai 2009
  • Reetsjel

    ???

    Mai 2009
  • paintpastel

    whaaaaaaaaaaaaaaaat

    Mai 2009
  • giannell

    WTF!!!

    April 2009
  • pimmka

    Still error ;) Nice version ;D

    April 2009
  • Luard

    Lmao!

    April 2009
  • barti-phiko

    dj oezi rulez! :P

    April 2009
  • Natsuo_Zero

    sounds like "carameldansen"

    April 2009
  • CaptainGaylord

    oh my god... everyone hates this song?? the hell is your problem, people? this song is great.

    April 2009
  • svinjaric

    that hurt

    April 2009
  • tyiori

    Seems as if it's better, that I'm listening to this track on mp3 and NOT on last.fm ... but I really wonder, what I would get if I pressed the play-button

    April 2009
  • justschroeder

    This is anti-dm, a kind of terrorism. Dont know if I shoul laugh or cry ... better laugh ....

    April 2009
  • senyor_g

    Pero, ¿ésto que es? jajajaja :-)

    April 2009
  • Matt696969

    i hope this is a fucking joke

    April 2009
  • vitorrods

    LOLOLOLOLOLOLOLOL! Depeche Mode from Germany would sound like this or even worst! It sounds like an Eurovision very bad song, with long blond hairs and colourful and brilliant suits.

    April 2009
  • tangerman

    what the hell!!

    April 2009
  • Sipa69

    Hahahahahahahah! Syntax error or something.

    April 2009
  • shutupplease

    THIS IS ABSOLUTELY FUCKING DISGUSTING! HONESTLY HAVE TO TURN DOWN THE VOLUME COMPLETELY AND WRITE MY COMMENT.SHOULDN'T BE HERE

    April 2009
  • Poekie

    Yuck, get this out of my ears :'(

    April 2009
  • hazel86

    What the??? Is this DJ Ötzi or something??

    April 2009
  • shegman

    what the....???

    März 2009
  • GaminoICCP

    ¿?

    März 2009
  • Gochir

    quee?

    März 2009
  • BroShy

    that hurts!!! i wanted dm.... noooo!!!

    März 2009
  • Tonkobonko

    nooooooooooooooooooooooooooooooo whyyyy god whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    März 2009
  • nik-bolotnov

    what the....

    März 2009
  • Lewishalo

    Hahaha, ohhh I do feel sorry for the people who didn't expect that...

    März 2009
  • floresillaroker

    ke koños es esto!!!

    März 2009
  • popski

    Oh, dear... :)

    März 2009
  • Katharui

    Somebody fix this PLEASE!!! Das ist nicht DM sondern DJ Ötzi....

    März 2009
  • OJMorenoU

    No mames! Das klingt wie DJ Ötzi!

    März 2009
  • -Huk-

    FUCK

    Februar 2009
  • key_adams

    HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA

    Februar 2009
  • dbzeta

    Saquen a Right Said Fred !!!

    Februar 2009
  • gaspero1

    what the heck is this? It sounds like Europe covering Menudo. Not, DM, is this an awful joke?

    Februar 2009