Welcome 2 My Nightmare

Label
Universal Music Group
Veröffentlicht am
13. Sep. 2011
Länge
14 Titel
Laufzeit
52:46

Tags

Die Tags von allen

Mehr Tags

Titelliste

    Titel     Dauer Hörer
1 I Am Made Of You 5:32 13.135
2 Caffeine 3:23 11.801
3 The Nightmare Returns 1:14 10.390
4 A Runaway Train 3:51 9.520
5 Last Man On Earth 3:47 10.087
6 The Congregation 3:59 8.841
7 I'll Bite Your Face Off 4:25 11.376
8 Disco Bloodbath Boogie Fever 3:35 8.845
9 Ghouls Gone Wild 2:33 8.440
10 Something To Remember Me By 3:16 8.177
11 When Hell Comes Home 4:29 7.822
12 What Baby Wants 3:43 8.890
13 I Gotta Get Outta Here 4:20 7.377
14 The Underture 4:39 6.823

Über dieses Album

Wir haben noch keine Beschreibung für dieses Album. Möchtest du eine verfassen?

Andere Veröffentlichungen

Hörtrend

20.105Hörer insgesamt
449.836Scrobbels insgesamt
Aktueller Hörtrend:

Mehr erkunden

Shoutbox

  • PirateDolly13

    holy grail

    10. Aug., 17:16 Antworten
  • RaiqueThrasher

    Some good stuff, but also some shitty radio-influence parts in this. Nah, I don't like this one!

    27. Nov. 2012 Antworten
  • Misfits93

    Love this album, even What Baby Wants for some strange reason lol (I hate Ke$ha tho)

    28. Sep. 2012 Antworten
  • topl

    love it

    13. Apr. 2012 Antworten
  • v0ltorb

    too pop

    10. Mär. 2012 Antworten
  • Wizz21

    Best Alice album in over 20 years

    28. Dez. 2011 Antworten
  • nurvanatsi

    I like it!

    13. Dez. 2011 Antworten
  • Sobchak1976

    Damn this album is good!

    12. Dez. 2011 Antworten
  • Coop_R

    Disco Bloodbath sounds out of place, the rest is really good.

    17. Nov. 2011 Antworten
  • FedeZeppelin

    I thought this was a crap. I was wrong. Sorry Alice. I'm not worthy.

    21. Okt. 2011 Antworten
  • fatalportrait99

    Cool album for the most part. I'll Bite Your Face Off, Caffiene, and A Runaway Train are awesome songs. The only song I don't care for is Something To Remember Me By, because it sounds half-assed to me. I'm not sure if I'll rank this among Alice's best, but it's a great listen. I still would've preferred a ACAS sequel.

    11. Okt. 2011 Antworten
  • sebadagostino

    Good album overall. But some guys shouldn't worry about the "pop rock" tag since it has a couple of pop moments, but it's just to shock the fans and that's what Alice Cooper is all about.

    3. Okt. 2011 Antworten
  • violatress

    I wasn't impressed after the first listen... but now I like it, it's so jolly playful! Long live the Coop!

    29. Sep. 2011 Antworten
  • Johnnsen

    Fuck yeah, Alice Cooper is the man.

    29. Sep. 2011 Antworten
  • carolinabreu

    What a Baby Wants <3

    29. Sep. 2011 Antworten
  • Shigakka

    It's probably his best album since Dragontown. It reminds me of Dirty Diamonds in terms of sheer energy, but it's got more variety than that one. Above all, it's FUN!

    26. Sep. 2011 Antworten
  • FlyingTanooki

    The best album Alice has done since From the Inside, could listen to this all day.

    25. Sep. 2011 Antworten
  • Lupito1502

    It sounds good!

    21. Sep. 2011 Antworten
  • Overthrash

    "When is it going to appear in Moscow cd shops?! Can't wait for it!" yesterday I've written it, today I've bought it ^^

    21. Sep. 2011 Antworten
  • Overthrash

    When is it going to appear in Moscow cd shops?! Can't wait for it!

    20. Sep. 2011 Antworten
  • Alle 47 Shouts