Swedish progg » Diskussionen

Vilket proggband live?

• Vilket proggband live?

Om du fick välja vilket proggband som helst som du skulle få se live, vilket hade du valt då? Självklart skulle du få tillgång till en tidsmaskin och åkt tillbaka till den tiden det begav sig.

Jag hade utan problem valt Philemon Arthur & the Dung. :)

• vullavu schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Feb. 2008, 21:35
    hmm den e svår. kanske knutna nävar? charlie och esdor? föresten så hela grejen me gärdetfesterna hade vart värdast tror ja

• Ja en Gärdesfest eller två hade man ju såklart gärna varit med på. :)

• vullavu schrieb...
    • Benutzer
    • 26. Mär. 2008, 21:14
    annars så hade jag gärna sett nån av nationalteaterns teatrar. och tältprojektet hade jag velat se. haha

• Ja, Philemon Arthur And The Dung hade man såklart velat se. Men spelade de någonsin inför publik?

Annars hade jag nog velat se Hoola Bandoola på hemmaplan i Malmö.

• Jag har hört ryktesvägen att de spelat inför publik antingen iförda papperspåsar över huvudena eller med tomtemask för ansiktena. Någon påstod till och med att de spelat i tv? Jag vet inte riktigt vad som är sant vad gäller dessa mystiska herrar.

• HeadShop schrieb...
    • Benutzer
    • 12. Jun. 2008, 22:11
    Råg I Ryggen lätt! skulle nog betala flera tusen för en biljett

• okispooky schrieb...
    • Benutzer
    • 30. Jul. 2008, 20:35
    ptja... gärdesfesterna eller tältprojektet hade ju inte varit fel. Men annars säger jag nog Knutna nävar.

• HeadShop schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Aug. 2008, 23:24
    RÅG I RYGGEN

• Eburito schrieb...
    • Benutzer
    • 29. Sep. 2008, 7:38
    Philemon arthur & the dung eller en gärdesfest, absolut. Det där med papperspåsar och tomtemaskar låter väldigt lockande!

• ASelld schrieb...
    • Benutzer
    • 25. Nov. 2008, 22:15
    En av Nationalteaterns teatrar hade ju varit sjukt kul att få se

• lutfish schrieb...
    • Benutzer
    • 3. Jan. 2011, 19:30
    Råg I Ryggen, Träd, Gräs & Stenar och Trettioåriga kriget.. Och Blå Tåget..

Anonyme Benutzer dürfen keine Beiträge schreiben. Bitte log dich ein oder registriere dich, um Beiträge in den Foren schreiben zu können.