SpeakOn » Diskussionen

The Sandbox

• kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 1. Jul. 2008, 17:36

The Sandbox

I'm always sending recommendations that get cut off because they're too long. I don't know how the sighted folks can tell when they're out of room, but I can't. If you want to send a recommendation but aren't sure if it fits, feel free to send it here first so you can see if it makes it OK. You can't delete them like shouts or posts.

• kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 4. Nov. 2008, 14:10
    Well the recommendation thing isn't an issue anymore, but it occurs to me you can use this thread for other things, like trying out BBCode before you post it in your group or journal. I want to see if I can get a play in software link for a group radio so here goes.
    play in software

• kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 25. Nov. 2008, 18:45
    radio kb7clx
    -
    Please scroll down.
    Role a tela por favor.
    Desplace la pantalla por favor.

-
    -
    English

-
    -
    Hello everyone, First of all thanks for joining my little group, and thanks for all your support. I've got a few things to tell you.
    First of all we have a new group radio of connected artists! As new tags will not play due to a last.fm bug that has been around since the inception of the new site in July, I've decided to follow the examples of some other group leaders around here and create a dummy user and fill it's library with the connected artists. It sounds great, and is plenty eclectic. We have a bit of everything.
    From Electronic to New Age to Hip-Hop to Metal to Pop Rock and Alternative to World to Italian Bossa Nova to Brazilian Sertaneja (country music) to Mexican Grupero! Wow!
    -
    -
    Listen to our artist radio

-
    -
    radiokb7clx
    Artist Radio

-
    -
    -
    The second thing is that, occasionally over the past few years I've made some attempts at making music, or at least noise that sounds cool, and after recently downloading the freeware fractal music program MusiNum and having some fun with it I've decided to put my old stuff and my new stuff on last.fm for your amusement. You can find my artist page at
    -
    Facial Vision.
    -
    It's just a hobby project, but maybe you'll find it interesting. Tell me what you think. Read the bio for more info.
    -
    Thirdly, I've inherited two more groups, Sertanejo dedicated to that country music from southern Brazil I'm such a fan of, and Forró Brasil, dedicated to any and all kinds of the very danceable Brazilian Forró. Forró Brasil is now in English and Spanish as well as Portuguese because it already had something of an international following, and Sertanejo has some new connections including a dupla of the father of one of our new members
    cassapulas,
    Tenório e Praense
    -
    There are lots of other new artists to check out so listen to the radio and check the connections. And please come and introduce yourselves in the welcome thread in the discussions. Especially you artists come on and introduce your projects! I hope all is well where you are, thanks and cheers from northeast Kansas USA!
    Shawn
    -
    -
    -
    Português

-
    -
    Olá galera. Primeiramente eu gostaria agradecer a todos pelo seu apoio e por se unir no meu grupinho. Tenho algumas novidades para vocês.
    Em primeiro, este grupo já tem uma rádio dos artistas conectados! Como os novos tags não tocam devido a um bug da last.fm que fica desde a começa do novo site em Julho, Decidi seguir o exemplo de dos líderes de alguns grupos por aqui e fazer um perfil fake e adicionar todos os artistas conectados do grupo na biblioteca dele. Toca muito bem, e é bem eclético. Temos um pouco de tudo por aqui.
    Desde Electronic até New Age a Hip-Hop a Metal a Pop Rock e Alternative a World a Bossa Nova da Itália a Sertaneja brasileira a Grupero Mexicano! Que chique!
    -
    Escutem a nossa rádio de artistas

-
    -
    radiokb7clx
    Rádio Artistas

-
    -
    Segundo, às vezes nos anos passados eu fiz algumas tentativas de fazer música no computador, ou pelomenos um barulho legal. Depois de baixar o programa freeware MusiNum, que faz músicas fractais, e me diverti muito com ele, então eu decidi fazer um perfil artístico por aqui e subir as minhas coisas novas e velhas para o divertamento de vocês. É somente um projeto hobby, mas espero que seja interessante por alguém.
    podem escutá-lo em
    -Facial Vision.
    -
    -
    A terceira novidade é que eu asumi carga de dois grupos mais, Sertanejo, e Forró Brasil.
    Forró Brasil já está em inglês e espanhol, e Sertaneja tem mais conexões, inclusive a dupla do pai de um de nossos novos membros
    cassapulas,
    Tenório e Praense.
    -
    Temos muitos novos artistas mais, então escutem a nossa rádio de artistas e olhem as conexões do grupo. E venham por lá e se apresentem no tópico de boas vindas, especial os artistas. Venham e apresentem os seus projetos musicais por favor!
    Espero que tudo está de bom para vocês, muito obrigado, abraços a todos desde Kansas EUA!
    Shawn
    -
    -
    -
    Español

-
    -
    Hola a todos. Primeramente les agradezco por su apoio, y por unirse a mi grupito. Tengo algunas notícias de mi para contarles.
    En primero, el grupo ya tengo una rádio de los artistas conectados! Como no podemos tocar nuevos tags debido a un bug de last.fm que llegó a la comienza del nuevo sítio en Julio, me decidí seguir el ejemplo de algunos líderes de grupos aquí y hacer un usuário extra solamente para llenar su colección de los artistas que son conectado en el grupo. La rádio se toca muy bien, y es muy ecléctico. Tenemos todo de un poco.
    Desde Electronic hasta New Age a Hip-Hop a Metal a Pop Rock e Alternative a World a Bossa Nova Italiana a Sertaneja brazileña a Grupero Mexicano! Que guay! Que chido!
    -
    Escuchen nuestra rádio de artistas

-
    -
    radiokb7clx
    Rádio Artistas

-
    -
    Segundo, a vezes en los años pasados he hecho algunas tentativas a hacer música en la computadora, o por lo menos un ruido interesante. Después de bajar el programa freeware MusiNum, que hace músicas fractales, y lo me divertí mucho, así decidí hacer una cuenta artística aquí y subir mis cosas nuevas y viejas para su diviertamento. Solamente es un projeto afición, pero espero que sea interessante por alguien.
    Les pueden escucharlo en
    -Facial Vision.
    -
    La notícia tercera es que he asumido dos grupos más, son los grupos Brazileños Sertanejo que se dedica a la música Sertaneja (country) del sur de Brazil que me gusta mucho, y Forró Brasil acerca de la música bailable Forró del nordeste de Brazil. Forró Brasil ya está en Español y Inglés, y he añadido más conecciones a Sertanejo, incluyendo la dupla del padre de un de nuestros nuevos miembros,
    cassapulas,
    Tenório e Praense.
    -
    Hay muchos otros nuevos artistas en el grupo, pues que les escuchen a nuestra rádio de artistas conectados, y les hagan un vistazo en las conecciones! Y vengan por favor y apresentarse en el tópico de bienvenidas! Especialmente los artistas, que vengan y apresentar a sus projectos musicales por favor!
    Espero que todo está bien con Ustedes. Gracias y saludos a todos desde Kansas EEUU.
    Shawn

• kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 25. Nov. 2008, 20:02
    radio kb7clx
    -
    -
    Hello all, I've got a few interesting things to tell you about, so please read in English
    here.
    please, thanks!
    -
    Olá galera, tenho algumas novidades interessantes, leiam em Português
    Aqui
    por favor, obrigado!
    -
    Hola a todos. Tengo algunas notícias interesantes, lean en Español
    aquí
    por favor, gracias!
    Shawn

• kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 2. Dez. 2008, 18:19
    • kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 22. Dez. 2008, 12:30
    Hi all, I've put together a Christmas tag with music from around the world. Users may not get to hear my material until well after Christmas, but you'll hear some good German music added last year by a friend. Subscribers should be able to hear my stuff.
    The user tag is
    -

-
    -
    For subscribers

-
    -
    Hola a todos. He hecho un tag de Navideñas de todo el mundo. Suscriptores pueden oír mis músicas ahora, usuários talvez tienen que esperar no sé por cuanto tiempo, pero les pueden oír algunas músicas Alemanas incluidas por una amiga.
    -
    -
    Para los usuários
    -
    -

-
    -
    Por suscriptores

-
    -
    Oi gente, já fiz um tag de Natalinos desde todo o mundo. Acho que as assinantes podem ouvir tudo agora sem problemas, mas pode ser que os usuários não vão ser capaz de ouvir as músicas que eu coloquei até bem depois de Natal, mas podem ouvir algumas músicas alemãs que uma amiga incluiu mas cedo no ano.
    -
    Para os usuários
    -
    -

-
    -
    Para assinantes

-
    -
    Saluton al ĉiuj! Mi faris tagon de kristnaskmuzikon el la tuta mondo. Mi pensas ke abonantoj eblas aŭskulti miajn muzikojn, sed uzulojn nur eblas aŭskulti iom da Germana muziko kiu mia amikino aldonis antaŭe jare.
    -
    Per uzuloj
    -
    -

• kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 20. Mär. 2009, 15:49
    • kb7clx schrieb...
    • Benutzer
    • 20. Mär. 2009, 15:50
Anonyme Benutzer dürfen keine Beiträge schreiben. Bitte log dich ein oder registriere dich, um Beiträge in den Foren schreiben zu können.