Forumafrekening van zaterdag 12 mei 2012

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 12. Mai. 2012, 21:18
    Gerdt86 said:
    "Single van APTBS is al een heel tijdje uit he, gerdt" Weet ik. Die van de Manics is nog ouder. Your point being? :p

DAAR STAAN LIJFSTRAFFEN OP
    WIST GE DAT NIET?

mm, en ik wil 'lesbians are a boy's best friend' erin. en da's wellicht een jaar oud.:) dien titel toch:) wat zou het punt daar van zijn?

• Gerdt86 schrieb...
    • Benutzer
    • 12. Mai. 2012, 21:35
    Van wie is da? :p

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 9:34
    ge hebt ze zelf gezien. hong kong dong
    http://vimeo.com/23000569
    zien, die clip:)

• Gerdt gij se hevigaard! ;D
    Het is gewoon dat ik dat nummer al op mijne iPod had toen ik vorig jaar eind september naar Peru vertrok :D

• Gerdt86 schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 12:48
    Da's wel heel vroeg, want het werd pas een single in januari :p

• meuteke schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 13:28
    Dry The River - New Ceremony
    Snow Patrol - New York
    Sigur Rós - Ekki Muck
    Regina Spektor - All The Rowboats
    Perfume Genius - Dark Parts
    Ben Howard - Only Love
    Fun - We Are Young
    Silversun Pickups - Bloody Mary
    Beach House - Myth
    Of Monsters and Men - Little Talks

Ik slaag er sinds mijn Italiëreis niet meer in om bij te geraken, volgende week beloof ik nieuwkomers!

• Ja maar ik ben dan ook ne rappe he ;D

• Gerdt86 schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 15:55
    haha da's waar :p Gij moogt bij TrixTrax komen werken.

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:17
    Julia Holter - Marienbad
    Beach House - Lazuli
    Major Lazer feat. Amber (of Dirty Projectors) - Get Free
    Sigur Ros - Ekki Mukk
    Patrick Watson - Into Giants
    Grimes - Genesis
    Sigur Ros - Varud
    Sam Sparro - Happiness (The Magician remix)
    Hong Kong Dong - Lesbians Are A Boy's Best Friend
    Mark Lanegan Band - Harborview Hospital

Sommige liedjes ken ik echt nog maar net. Benieuwd naar mezelf hoe hun positie de komende week gaat evalueren. Enkel Julia Holter, Patrick Watson en Mark Lanegan stonden ook vorige week in mijn top 10.

Mogelijk volgende week: Hot Chip (de nieuwe), Richard Hawley, A Place To Bury Strangers

In de prullenbak: regina spektor, of monsters and man, hot chip, bobby womack, team me, the hickey underworld en django django

Bearbeitet von gerre am 13. Mai. 2012, 17:29
    • gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:20
    denk dat Ekki Mukk is, Meute. met een k, niet?

• staessen schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:30
    gerre said:

Sam Sparro - Happiness (The Magician remix)
    geweldig nummer eh, komt sowieso in mijn top 10 van volgende week :)

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:33
    dubbel gevoel. een beetje plat. ik ben vb praktisch zeker dat gert dat zal vinden. gert, wat vindt ge'r van?:) en niet eens zo onterecht.

in elk geval verdient ie deze week er in te staan, maar ik vrees voor korte houdbaarheid.
    wat ook in het nadeel speelt bij 'alternatievelingen' is dat het nummer werkelijk overal scoort. ook mnm, q-music;)

ik hou wel van zo'n housy nummers die maar tot 1 doel dingen: feest. maar dan doet hot chip met flutes toch een stukske straffer. die beheersen de kunst als geen ander hoe je moet opbouwen. dan is het moment van ontploffen des te heviger:)

Bearbeitet von gerre am 13. Mai. 2012, 17:34
    • Gerdt86 schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:33
    Golle meent da echt? :p

• Gerdt86 schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:34
    haha, toeval :p

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:36
    het origineel is precies zo van die gladde soul:)
    black & gold van een tijdje terug vond ik ook wel echt een tof nummer hoor!

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:38
    the magician is blijkbaar een italo-belg. na 'i follow rivers' alweer groot succes voor deze man dus.

• Gerdt86 schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:46
    Ah, da's ook die man van die vreselijke Lykke Li cover :( Origineel is echt zooooveel beter. En dan nog overroepen.

• DenDimi schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:54
    Ik vind dat ook enorm plat van Sam Sparro... Dan vond ik de remix van I Follow Rivers nog veel beter.

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:54
    mwa, hij heeft dat nummer gewoon iets clubbier gemaakt. voor de rest trekt dat vrij goed op het origineel. het is niet meer dan normaal dat dat nummer zo gescoord heeft bij het grote publiek.

ze speelden dat nummer als eerste op 'moesrock', onze plaatstelijke stubru-fuif die vorig jaar tegen alle verwachtingen in zo fijn was. toen was dat absoluut nog geen hit. en net daarom vind ik geweldig en vreemd dat ze dat draaiden. was het nu de remix of het origineel, don't know...kan de tijd niet terugdraaien.

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:55
    DenDimi said:
    Ik vind dat ook enorm plat van Sam Sparro... Dan vond ik de remix van I Follow Rivers nog veel beter.

gij kent wellicht het origineel van sparro. lijkt me niets voor mij. de remix van sam sparro lijkt nochthans écht wel een ander nummer, in het geval van lykke li minder.
    soit ja:)

• DenDimi schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:56
    Ik vrees dat het een zomerhit zal worden van hier tot in Ibiza (daar past het het best :p) en ik ben het nu al beu.

Allicht in het najaar gecoverd door Triggerfinger en Lykke Li ;)

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:57
    hihihiii triggerfinger

• staessen schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 17:58
    het origineel van Sam Sparro vind ik echt niet goed maar die remix vind ik echt geweldig :D

• DenDimi schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 18:01
    Dat van Major Lazer is wel de moeite. Staan ook op Pukkelpop. Al is dat in wezen een groep van vrij foute nummers zoals dit --> http://www.youtube.com/watch?v=hXd6u9o6dYY&ob=av2n

• gerre schrieb...
    • Benutzer
    • 13. Mai. 2012, 18:02
    ik ga origineel van lykke li nog eens opzetten, zie. dat is lang geleden omdat we werkelijk gebrainwasht zijn door de remix.

Anonyme Benutzer dürfen keine Beiträge schreiben. Bitte log dich ein oder registriere dich, um Beiträge in den Foren schreiben zu können.