Forum » Feedback och idéer

Wiki på svenska.

• stinis schrieb...
    • Alumni
    • 17. Jun. 2008, 17:04

Wiki på svenska.

Hej!

Jag vill bara göra alla uppmärksamma på att wikis endast ska skrivas på svenska på den svenska sidan.
    Jag har fått in fler bra wikis skrivna på engelska som jag därför måste ta bort.
    Så se till att ni är på rätt sida och skriver på rätt språk!

Tack! :)

• TheMannen schrieb...
    • Moderator
    • 19. Jun. 2008, 12:59
    Hehe, kommer ihåg att det här var något jag först reagerade på också. Vet inte riktigt hur så många lyckas med det, men men...

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
    • [Gelöschter Benutzer] schrieb...
    • Benutzer
    • 9. Jul. 2008, 16:54

Bearbeitet von einem gelöschten Benutzer am 23. Apr. 2009, 14:54
    • stinis schrieb...
    • Alumni
    • 9. Jul. 2008, 17:04
    kaptenKofot sa:
    Begränsar det inte communityn om alla språk måste skriva sina egna wikis istället för att redigera en och samma som säg den engelska?
    Eller finns det möjlighet att lägga in och redigera engelska wikis på något annat sätt?

Björn

Vill du skriva eller redigera en wiki på engelska så måste du använda den engelska sidan. (du kan ändra språk uppe till höger där det står "svenska").

• Benutzer
    • 10. Jul. 2008, 8:39

Bearbeitet von einem gelöschten Benutzer am 23. Apr. 2009, 14:54
    • Benutzer
    • 18. Jul. 2008, 9:49

Bearbeitet von einem gelöschten Benutzer am 23. Apr. 2009, 14:55
    • stinis schrieb...
    • Alumni
    • 22. Jul. 2008, 16:18
    kaptenKofot, det är okej med citat från aristen i fråga, fast inte hela wikin med ett enda långt citat då den ska vara berättande och i tredje person osv..Som du kan läsa här.

Anonyme Benutzer dürfen keine Beiträge schreiben. Bitte log dich ein oder registriere dich, um Beiträge in den Foren schreiben zu können.